Game komt pas tot z'n recht in co-op. Net potje gedaan met paar Amerikanen. Supergoed overlegt en op hardcore tot missie 8 gekomen. Nu even pauze . Teamwork is echt ontzettend belangrijk! Wat ook gaaf is, is dat je na een tijdje pas goed in dit spel wordt. Je raakt nooit iets, je ziet niet waar de vijanden zitten etc. Na enkele dagen spelen snapte ik het pas en ben er nu beter dan ooit in! Topgame, je moet het alleen even geduld geven...
missie 3 geprobeerd, lukte aardig tot het einde, ik heb maar een apc gejat van de andere squad, alleen toen ik mijn mannen op een machine gun wou zetten, deden ze dat niet en gingen ze maar wat rond lopen....
Zo, gister eindelijk deze game in de bus en gisteravond maar meteen even coop met mn broer gespeeld. Ik dacht ergens gelezen te hebben, dat iedere speler zijn eigen squad kon nemen in coop. Klopt dat niet? Want gister konden we alleen maar in 1 squad, wat betekende dat mn broer de hele tijd liep te zeuren dat hij zn eigen squad wilde, omdat zn gun "niet functioneerd". Zijn er verschillende coop modes ofzo?
Je kan alleen met versus je eigen sqauds commanderen. Met co-op zit je in dezelfde sqaud (de host is altijd de sqaud leader).
Zo eerste missie afgemaakt. Had alles gehaald wil ik de helicopter in voor die achievement kantelt dat ding . Toen maar verder gegaan naar lvl 2. Vind het tot nu toe goed tof! Mischien iemand maandag Co-op of morgen middag?
Weet iemand een makkelijke manier om die achievemt te halen dat je met een mijn een voertuig vernietigt? Thanks
Doe een special missie, genaamd costal stronghold, vermoord je mates, doe take all op al hun lichamen en ga richting opbjective, zodra je op de weg kunt moet je dat doen en dan houdt je ingedrukt en ga je naar de mines, als je die hebt houdt je ingedrukt en kies je anti tank. die plaats je. Je gaat verder met objective, dan zal er een vrachtwagen aankomen en die word opgeblazen als het goed is door jou mines.
Welke bedoel je? van de apc destroyen enz? Die kunnen we best halen als je dat wil En kun je niet 's avonds of smorgens?
S'morgens is m'n vriendin er nog, s'avonds ben ik aan het werk, maybe erna maar zou zomaar kunnen dat dt 23.00 word .