1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]


    [gb]Operation flashpoint[/gb]


    Ontwikkelaar:Codemasters
    Uitgever:Codemasters
    Genre:FPS
    Engine: Ego Engine
    Platform(s):Xbox 360, ps3, PC
    Spelers:1-4 offline, 1-16 online
    Opties:Coop
    Releasedatum:8 oktober 2009
    Officiële Website:http://www.codemasters.nl/flashpoint...lashpoint2.php
    Achievements:http://www.xbox360achievements.org/game/operation-flashpoint-dragon-rising/achievements/


    [gb]Informatie=(/gb]

    Het verhaal van OPF2: DR, zal zich onder andere afspelen op het 220 vierkant km grote fictieve eiland Sakhalin, wat momenteel in bezit is van de Russen
    Volgens het verhaal word op het eiland Sakhalin een van de grootste olievoorranden ooit is gevonden, waar de Russen dus erg blij mee zijn.
    Het probleem is alleen dan honderden jaren geleden de grond in bezit van de Chinesen was, die nu dus ineens de grond gaan opeigenen.

    Er zullen volgens Codemasters zo'n 70 100% authentieke wapens in het spel zitten die kunnen worden uitgebreid met onder ander lasersights, scopes, dempers, extra grips enzovoort...
    Ook zegt Codemasters dat de AI zich zal aanpassen aan het gevecht en de situatie op het slagveld, dat er een co-op in zit met levensgrote veldslagen in multiplayer,(ala CTI, Capture The Island) en uiteindelijk dat de mission editor weer is teruggekeerd in het spel waarmee je dus tot in detail erg makkelijk multi/singleplayer missies zou moeten kunnen maken.
    Een aantal leuke details die al bekend zijn zijn o.a.:
    - Modder op voertuigen na rijden op zachte grond.
    - Alleen een medic kan je healen
    - Als je gewond zul je acties als lopen of richten niet meer goed kunnen uitvoeren.
    - Er is geen healt bar
    - Bomen kunnen worden omgereden

    [gb]Screenshots=(/gb]
    boxart
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [gb]Filmpjes=(/gb]




    Eclusive Skira Island Trailer:
    [GT]55402[/GT]​

    [gb]Verder=(/gb]

    Dit is voor mij persoonlijk de GOTY, en ook een must buy die op dit moment al in de pre-order staat:cool:
    Verder hoop ik dat veel mensen dit spel gaan kopen en dat we veel online kunnen gamen
    Startpost made by Distoration
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm interessant :) Doet me een beetje denken aan CoD...

    Zie mezelf al ergens op zo'n ontzettend groot veld liggen met mijn snipertje :D
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit! Ik hoop dat ze er wat van gaan maken!
     
  4. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    bruut ik speel nog steeds de oude opf echt geniaal spel kan ni w8 op de 2e:b:
     
  5. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Langejan, als er 1 game is waar je het niet mee kunt vergelijken in het COD wel.
    Dit is echt simulatie in de breedste zin van het woord, COD is puur arcade
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    cod4 is niet puur arcade. er zit ook een kant van realisme aan
     
  7. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    COD 4 ziet er mooi uit, maar dingen als mannetje 15 x moeten raken voordat ze neervallen, dubbele vuurkracht, tijd terugspoelen (van wat ik had opgemaakt uit een filmpje) dan soort dingen zijn niet bepaalt realistisch.

    Al doet dat niet af van het feit dat het een vette shooter belooft te worden natuurlijk;)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd terug spoelen? 15 keer raken? dubbele vuurkracht? 1 headshot is genoeg. een burst van een paar kogels is meestal al genoeg. speel eerst de beta maar voor je oordeelt.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  9. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik oordeel naar wat ik heb gezien in de filmpjes, maar als jij zegt dat het anders is, no offence:x:b:

    Waar ik meer op doel ik gewoon de algemene stijl van COD spelen, het is erg snelle actie, en die duall shot of hoe ze het ook noemen zou je tog niet nodig hebben als je mannetje zowiezo met een goed schot al killed?
    Ze hebben een aantal speciale promotiefilmpjes om die Duall shot ofzo te showen, ook die tijd terug spoelen is een van de laatste filmpjes, of ik moet het filmpje gewoon totaal verkeert berepen hebben en het gaat helemaal niet over tijdreizen
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  10. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet leren raken.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je naar timeshift zitten kijken ;):D
     
  12. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok even een paar voorbeelden dan:

    Sleight of Hand
    http://www.gametrailers.com/player/22625.html

    Double Tap (die bedoelde ik met Duall Shot)
    http://www.gametrailers.com/player/21332.html

    Dit zijn dus 2 voorbeelden die je in een game als OPF 2 dus niet zult zien, dat is alles wat ik zeg.
    Iets als Deep Impact (door muren heen schieten) vind ik dan wel weer vet.

    En dat over de tijd terugspoelen heb ik inderdaad verkeert begrepen, dat ging over de juiste perks kiezen alsvoor je een missie in gaat.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap wel wat je bedoeld. het is niet al te realistisch, maar er zit wel realisme in.
     
  14. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    mensen...als je CoD één ding mag noemen, dan is het wel een arcade shooter. Dat is geen scheldwoord, gewoon een subgenre. Het spel is absoluut niet realistisch, niet in singleplay en niet in multiplay.

    OF is een spel dat aanbeden wordt door mensen juist wegens dat überrealisme, dus de eerste opmerking dat je ze niet onder een noemer kan plaatsten, klopt wel.

    De pics zijn erg mooi, maar das altijd maar afwachten of t echt zo gaat worden. Verhalen over zoveel polygonen per object...daar kan ik niks mee. Ik hou mn granaat toch maar een paar seconden vast;)
     
  15. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het ook eerst nog zien, maar volgens mij willen ze er alleen mee zeggen dat ze ook de kleinere details al uitgebreid hebben uitgewerkt.
    Het is inderdaad niet zo dat je even bij een granaat blijft kijken hoe mooi hij eruit ziet, dat overleef je niet:cool:
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was vet back in the days, lookin forward to thisone!!
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er veelbelovend uit is kijken of ze het waar kunnen gaan maken en/of het niet wordt uitgesteld.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    OF 1 was geweldig inderdaad. Dit lijkt me ook weer een topper te gaan worden. De trailer ziet er al aardig uit. Maargoed, het is nog wel even wachten totdat deze game uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ziet er niet verkeerd uit! Gezien graphics en overkomen lijkt me dit meer een game a la graw. Aan de andere kant ik weet niet of ik weer voor een realistische shooter te porren ben. Het worden er wel heel veel onderhand.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hier zit ik echt wel op te wachten. Speelde de eerste tot een maand of 2 terug nog dus heb me er echt prima mee vermaakt. Hopelijk wordt deze net zo goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina