1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Je kon de zin op meerdere manier interpreteren. Ik verwachte geen ingame en zeker geen publiek speelbare versie. Zo te horen (Proceela) was dat juist ingeschat.

    Geeft wel te denken ivm release. Kan me niet voorstellen dat ie binnen 2-3 maanden uit kan komen als er nu niets te zien is.

    Lijkt op najaar uit te draaien, en dan heb je oa MW2 ... en dat is niet fijn voor CM:)

    Ook voor gamers is het niet handig, want 2 (of meer) games tegelijkertijd dat wekrt niet echt. OFPDR wordt een game waar je zeker tijd in moet steken dus komt er dan van die andere games niet veel (of omgekeerd)

    Een summer-release zou perfect zijn. Maar ik begin nu mijn twijfels te krijgen.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Extra post voor Proceela!

    Ik lees op CM forum

    Heb jij dat ook gehoord? Dat de editor wellicht TOCH op console komt (iig dat CM dat 'onderzoekt')? Zou GROOT nieuws zijn namelijk
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Die gast van Codemaster zei wel dat ze evt aan het kijken waren om evt later die editor erin te doen doormiddel van Downloadleble content.

    Het is een gerucht dus niks is zeker !
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Wel zeker GROOT nieuws. Bedankt!!

    Want het was tenslotte een CM gast die dat zei. Dus niet een of andere lullo. (ik gooi deze op CM forum, zullen wat gasten zeker blij mee zijn, met dit sprankje hoop:))
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh jah. Musicstore.nl is de betrouwbare site als het gaat om release dates....
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe , je bent helemaal down met die game he !

    Ik hoop het echt dat ze het wel zover laten komen om het toch uit te brengen!
    Ik sprak trouwens zelf nog even JJ en die heeft de game ook daadwerkelijk gespeeld maar hij zei dat we blij mochten zijn dat het uitgesteld is , omdat het gewoon nog erg buggy aanvoelde, en dat heb ik liever ook dat ze een game gewoon wat later uitbrengen die gewoon werkt dan een game uitbrengen om te cashen , maar die gewoon extreem buggy is !

    Maar ze zeiden ongeveer einde van de zomer , maargoed die datum kan ook nog verschoven worden.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarop had hij die game gespeeld?
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk de Xbox 360 , aangezien de game zowiezo later op de PC uitkomt

    er komt trouwens een 4 man coop in , maar dat was al bekend dacht ik
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    @Proceela ... goeie info man. Thx!
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel meer of het een demo was of dat hij het op een debugstation heeft gespeeld. Ik heb destijds een paar keer bij Ubisoft op een debugstation gespeeld en daar was ook alles heel buggy. Echter toen GRAW1/2 een paar weken daarna uitkwam was er niks aan de hand.
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik toch niet allemaal gevraagd man:9

    Het was al jammer dat we geeneens ingame beelden te zien kregen , want ik kwam daar eigenlijk voor die game en de UFC game en ben er ook om 3 uur weggegaan omdat de rest van de games toch niks voor mij was.

    Was wel lache maar ik zou niet weer naar zo'n event gaan , wachtend om op zo'n pod te spelen is niks voor mij :emo:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wij hadden destijds van die prive events. Dus alleen met ons bedrijf. Toen hoefde je niet te wachten :) Grote kans dat hun ook op een debugstation hebben gespeeld. Het is nu even afwachten tot we de eerste ingame beelden te zien krijgen.
     
  15. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat ze dit gaan doen. Flauwekul allemaal met die downloadable content tegenwoordig. Die MissionEditor behoort gewoon in de retail versie te zitten.
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    als daarom het spel eerder kan komen... dan ben ik er blij mee, zolang die dlc maar gratis is xD
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Laat ik het simpel zeggen (voor mijzelf)

    - Zonder mission editor = 2 maanden coop plezier
    - MET mission editor = 2 JAAR coop plezier

    (misschien iets overdreven, maar geeft het belang van M.E. aan ... honderden, duizenden misses downloadable en reken maar dat sommige gasten alles uit zo'n editor kunnen halen)
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai, daar trap ik niet meer in.. zo zeiden ze ook dat er wel de kans was dat er co-op zou komen in assassin's creed, ook nooit gebeurd en zo zijn er nog een handjevol developers die dat graag roepen voordat de game uitkomt.. genereert meer intresse en verkoopt dus beter, en dan eenmaal genoeg verkocht kijken ze niet eens meer terug naar de titel voor DLC.. ik geloof er geen snars van.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ Je begrijpt het niet helemaal (de geschiedenis)

    Eerst zou de editor er komen voor pc en console (werd iig NIET ontkend)

    TOEN melden ze plotseling dat 'we had to pull the editor on console'

    Daaran onstaond (en nog steeds) een storm van kritiek, o.a. op CM forum

    En NU lijkt er weer een mogelijkheid te zijn voor evt een editor op console als DLC


    Klopt, dat we 'eerst zien dan geloven', maar mijn stellige indruk is dat CM toch behoorlijk is geschrokken van de storm van verontwaardiging op het eruit halen van de editor.

    Goeie zaak dus.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    iig goed dat er weer hoop is voor een editor... Die van het origineel was echt gaaf!:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina