1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die screens komen me bekend voor volgens mij heb ik ze al eerder gezien :eek:

    *zoekt

    //edit:das snel :9 http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98086&
    Trouwens dezelfde topicstarter 8)

    Maar goed deze heeft een uitgebreidere startpost. Ik wilde gewoon weten hoe het kwam dat ik die screen herkende :+
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  2. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    ah je hebt hem gevonden, ik wist dat ik er al 1 had gemaakt een tijd terug maar kon hem niet meer vinden.:cool:
    Toen was er trouwens nog maar 1 screen en geen trailer.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerste deel was echt geweldig. Uren met de editor gekloot, kan niet wachten op deel 2 :)
     
  4. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update, de eerste vroege preview is niet lang geleden verschenen, er word aardig veel leuke informatie over de game gegeven maak ook over hoe ze de game momenteel aan het maken zijn en met welke motieven.

    De link heb ik ook in de startpost gezet, maar hier nog een keer voor gemak:
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=171996
     
  5. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal alle nieuwe OPF2 info van de afgelopen tijd weer even samenvatten.

    Om te beginnen is bekent gemaakt dat de game zal draaien op de geëvolueerde versie van de de NeoN Engine, genaamd de EGO Engine.
    Deze Engine zal ook in de toekomsite Racer Race Driver:Grid worden gebruikt en is door Codemasters zelf gemaakt.

    Ook de onderstaande screens laten een voorproefje ervan zien, De onderstaande screen zijn gemaakt d.m.v. assets die gebruikt zijn voor het spel, dus er zijn geen extra gedelaitlleerde beelden gebruikt.
    Wel zegt codemasters dat er extra Special effects zijn toegevoegd om het er mooier uit te laten zien.
    Niet echt In-game dus maar de sfeer is er wel van af te zien.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het is wel ontzettend stil rondom deze ubershooter. Ik hoop dat CM het kan waar maken. De demo van GRID is iig net uit, en die staat als een huis.

    DIRT was al een zeer geslaagde game (en verkoopsucces), als GRID een klapper wordt (en daar heeft het wel alle schijn van) dan is dat heel goed voor het zelfvertrouwen van CM in hun eigen ontwikkelde NEON/EGO engine.

    Maar ja, OFP2 staat of valt voor mij ook bij een geslaagde AI, en dat is heel erg afwachten natuurlijk.

    Ik hoop dat CM nadat GRID in de schappen ligt eindelijk eens wat meer van OFP2 laat zien. Een trailer met IN-GAME beelden bv of zelfs IN-GAME screenshots. Dat mag ondehand echt wel, anders gaan we eind 2008 echt niet halen (ik betwijfel het zelf al of dat nog lukt)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    *bump*

    Nu GRID in de schappen ligt, goeie reviews krijgt, en menig gamershart sneller laat kloppen, toch maar ff een bump. Waarom? Omdat OFP2 OOK gebruik maakt van (een variant van) de EGO engine ... net als DIRT en GRID.

    Ik ben echt heel erg benieuwd of CM van OFP2 een kraker kan maken. Het succes van DIRT en GRID is iig goed voor het zelfvertrouwen van CM.

    De concurrentie op shootergebied is immers moordend maar OFP2 zit toch in een 'niche' gebied van Tactical, Realism, Team, Free Roam ... de enige game die daar in de buurt komt is de komende BattleField:BadCompany ... die game belooft een waar spektakel op het gebied van 'destrcutible environments' (wat op zich ook een zeer interessante ontwikkeling is)
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voel hem met je mee , alleen is er nog te weinig bekend over deze shooter en ik denk pas dat ie op zn vroegst begin volgend jaar te koop zal zijn !
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Can't wait for this one!

    Al een tijdje niks van gehoord trouwens.....
    Nou ja, het zal wel goed komen denk ik.

    Heb deel 1 hier nog ergens liggen, die heb ik helemaal kapot gespeeld!
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Binnenkort komt in het duits blad Gamestar info over OFP2 --> http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=4148365

    (Ben echt benieuwd)
     
  11. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het iig wel weer ff updaten als het nieuwe info/screens bij komen.

    3 Juli komt er een nieuwe preview van Opf2 in de PC Gamer te staan, er staat dat het de cover gaat versieren van het blad die maand dus ik denk dat er grote dingen tussen gaan zitten.
    Wel een engels blad volgens mij dus lastig aan te komen helaas.

    Edit: 29 Juni:


    Het duitse blad gamestar had een preview over de game waarin onder andere als kleine details naar voren werd gebracht dat de game zo,n 70 wapens zal bevatten en ala crysis of bad company ook alle bomen om te rijden of kapot te schieten zijn.

    Aantal nieuwe renders:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uitgesteld naar 2009, morgen nieuwe trailer (waarschijnlijk wel CGI trailer)

     
  13. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderstaande pics zijn van de trailer die morgen uit gaat komen en zijn eigenlijk de eerste ingame shots, de animaties die in de trailer zitten zijn gerenderd, al zijn het ingame omgevingen en personages gebruikt worden... so there you have it.:thumbs:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoals boven al werd vermeld, morgen dus de trailer:)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    is het nou een third person of first person game???
     
  15. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide;) kan zelfs als rts gespeelt worden als je alle units via de map orders geeft:)
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas nog niks in game.. het schijnt nog lang niet klaar te zijn allemaal... zal dus wel even duren voordat we deze krijgen te zien en het duurt zeker nog wel even voor dat we deze game spelen.

    Ben er wel aan toe zeg.. een tactische, rustigere game... ik vindt games zoals COD4 geweldig, maar ik wil graag ook weer rustig tactisch spelen zoals met de eerdere ghost recon games, of de oudere rainbow six games... geweldig was dat!
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb het eerste deel toen echt helemaal kapot gespeeld op de PC, kijk daarom ook heel erg uit naar deze game. Hoop dat we op de E3 of in Leipzig gameplaybeelden krijgen te zien.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 Presentatie

    [gt]37091[/gt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina