1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah.. ik zal single player denk ik nooit aanraken.. net zoals GRAW 1 en 2 heb ik hem wel uitgespeeld op een brakke zondag, maar voor de rest was ik alleen maar bezig met co-op en VS modes online.
    Zal met operatie flitspunt 2: draak rijzende niet anders zijn hoop ik, al zijn er wel minder VS modes, de co-op lijkt geweldig te worden in ieder geval.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    kan zijn, maar GRAW 2 heeft ook echt te lange missies vindt ik, en er is niks anders te doen, en in deze game kun je nog gewoon rond rijden en zo;)
     
  3. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dit is voor mij de eerste game die ik op de release date of vlak erna ga halen;)
    Lijkt me zo vet spel...:+
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij staat in de preorder:)
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    das waar maar moet ff kijke of ik dat wel ga doen;)
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Er zou nog een demo komen tussentijds, dus als die uitkomt zal ik hem maar downe:)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, sp op hard core mode in een zondagmiddag? Kan, maar volgens mij moet je van de game genieten en niet doorheen rammen om de achievements.

    Het eiland is 225km2 groot, duurt 9 uur om van kust naar kust te lopen ... lijkt me overdreven als je dat in een middagje wegwerkt. Maar goed, de game (SP/campaign) kan tegenvallen natuurlijk
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Aan de ene kant natuurlijk jammer dat je niet met 32 spelers online kunt, aan de andere kant denk ik echt dat 4 spelers+AI spelers ook interessant zou kunnen worden. Beste zou zijn als het er beide in zou zitten.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeker als het tactiesch is, dan kun je beter 4 mensen hebben + AI dan 32 echte mensen:+
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Multiplayer met AI bots kan best vet zijn, Brothers is Arms multiplayer vond ik ook geniaal!
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik niet, je had maar 1 mode en je kon zelf niet eens kiezen in welke squad je wou zitten:mad:
    Hopen dat er snel bekend wordt welke achievements/tropy's erinzitten, ik hoop toch echt op de chiev 'loop van de ene kant van het eiland naar de andre kant':+
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik bedoelde BiA voor de oude xbox :+
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ow:+
    Ik bedoelde BiA:HH.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer:

    http://www.gamersyde.com/stream_operation_flashpoint_2_vehicles_trailer-12400_en.html

    Info:

     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Tijdens de e3 werd deze game getoond en toen deed hij me niet zoveel. Veel ophef over realisme maar de graphics vond ik er vreselijk uitzien met veel hickups.De game mag dan nog steeds niet baanbrekende gfx hebben, realisme ten top denk ik wel.

    Als je leest dat de makers je meer de indruk willen geven dat je in een documentaire speelt dan een Hollywood film doet mij al goed. Ook het doden van een personage is in games zo gewoon tegenwoordig en doet me niet veel, maar als OFP dit wel kan dan hebben ze gewoon een zeer goede titel in handen!

    Om het afgrijselijk te maken om iemand te doden, dat is ook een uitdaging en ook nog dat als je iemand in zijn benen schiet dat het enige tijd duurt voordat hij echt neervalt dat ook. Dat is toch wel lekker realistisch hoor.

    Ik hoop dat de game lekker soepel loopt uiteindelijk voor de xbox360 en een coop mode is ERG gewenst.. O-)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    kennen jullie videos?


    http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=371670


    Tjonge...,mooi hoor, echt mooi. En dit is dan console footage, damn vet.
    Deel 1 vond ik fantastisch, super spannend sfeertje, en ik herinner me nog dat
    ik een missie echt bijna had gehaald....en ineens...BAM....lag ik op de grond, dood. Fijn een headshot gekregen van een vijand die ik niet had gezien....
    schelden dat ik toen deed...maar damn, zo tof.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die voertuigen zien er geweldig uit, hopen dat ze ook allemaal lekker bestuuren:)
    Als dat zo is, dan is dit waarschijnlijk de Game of the year.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, best wel sick!

    Er wordt ook gezegt:

    " 4 player Co-Op all the way of the Game"
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Misschien een XBW sqaud opzetten :+
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben commandant:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina