1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Animaties zijn goed, maar wel typisch first-person (als je tegen een steile helling oploopt ziet dat er wat gek uit ;) ). Wat betreft dat looten; een tegenstanders heeft bijvoorbeeld een rifle en een pistool bij, extra ammo en wat granaten. Kan je zelf kiezen wat je meeneemt of in één keer alles. Zit uiteraard een max aan wat je kan dragen (twee geweren, één pistool, set granaten, set explosieven, med-kit, verrekijker en een mes).
    Orders geven moet je echt leren. Je kan natuurlijk rustig bladeren via het wiel (RB indrukken, richting kiezen, weer richting kiezen, commando kiezen, soms zijn er nog veel meer 'verdiepingen'). Dat kost veel tijd, dus als je dat leert kan je zo met paar tikkies in één seconde allerlei dingen uitvoeren. Super strak! :D Formaties wisselen, dichtheid van formatie, lopen/volgen/stoppen, posities in voertuigen aanwijzen, bepaalde units aanvallen, suppresive fire, bepaalde positie behouden, van alles.
    Vaak werk je met meerdere teams samen. Je begint in team Saber Two en er is bijvoorbeeld een recon team dat is Saber Three en een Demolitions team dat is Saber Four, die kom je ook tegen in de missies. Werkelijk het HELE eiland is beschikbaar en kan je in principe overlopen als je zou willen, maar dat is vrij nutteloos en de kans is groot dat je dan wel een kogel door je kop krijgt (of je gaat er héél lang en héél voorzichtig over doen).
    Of ie 60fps draait weet ik niet. Geluiden zijn ook awesome. Allemaal geluiden van de natuur in een superstille nachtmissie. Creepy.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klinkt erg goed! Wil 'm ook in m'n Xbox360 stoppen! :cool:
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zit eraan te denken mijn fifa 10 te ruilen tegen deze, als iemand eventueel interesse zou hebben dan he
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    *kwijl* kan echt niet wachten, en loopt het nu vloeiend inelkaar over, of moet je na een missie in een menu de volgende aanklikken?
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is er eigenlijk splitscreen co-op?
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit er nu aan te denken om deel 1 weer te installeren! :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn wel twee dingen die ik erg vervelend vind; je kan niet zelf saven. Natuurlijk maakt dat het moeilijker, maar ik ben nu na vijf keer na zeker twintig minuten spelen op dezelfde missie doodgegaan. Vijf x 10 = 50 minuten voor niets gespeeld. Althans, ik kan nu wel makkelijker het level doorlopen want ik weet waar vijanden zitten, maar vervelend blijft het.
    Daarnaast is het van wapen / items wisselen wat traag. Je kan gewoon op B drukken en dan swap je tussen Main Weapon (het laatst gebruikte geweer) en granaten. Door B ingedrukt te houden krijg je een menu waarin je kan bladeren om bijvoorbeeld je verrekijker of whatever te pakken. Maar het wisselen van equipment is echt zo ongelooflijk traag! :mad: Vraag me af of het in't echie ook zo traag gaat.
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Klinkt goed:)
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217

    In het echt moet je natuurlijk het geweer op je rug doen etc. dus dat kan wel ff duren. Maar lopen de missie nou vloeiend in elkaar over of heb je steeds een menu?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er is een menu met briefing enzo, en vaak moet je aan het einde van een missie naar een helikopter ofzo om opgehaald te worden. :)
     
  12. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Das wel jammer... heb je al een favo wapen?:cool:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, d'r is wel een ubergeil en goed rifle waarvan de scope een soort vision heeft waarin alles donkerblauw/grijs is, maar levende/bewegende dingen wit. Veel handiger dan nightvision in de nachtmissies. Verder geen favo wapen, hoewel de Houwitser barrage wel erg spectaculair is. :9
    En rondcrossen in een jeep is ook lachen. :+
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar hoeveel wapens zijn er eignelijk, want dan kan ik straks de goede info verwerken in de startpost:)
    En Zijn de controlls ook een beetje fijn? Dus rennen, richten, schieten, sprinten zulke dingen.
    Comando's weet ik al dat je daar zoon heel menu voor hebt.
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou wapens kiezen vond ie ook beetje irritant werken, maar dit is voor mij altijd belangrijk; als je een mannetje aanrijdt, valt ie dan een beetje grappig?8)
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Net zoals in far cry dat je auto helemaal stopt:9
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu bij de derde missie. :+ Geen idee hoeveel wapens er in zitten. Het zijn er in ieder geval een hoop. ;) Controls zijn gewoon zoals ze moeten zijn. Linker thumbstick KLIKKEN om te bukken en eventjes ingedrukt houden om te kruipen is fijn, ben blij dat je het niet ingedrukt moet houden ofzo! Sprinten zit op de LB. D-pad is voor zaklamp en visors.

    Nog niet geprobeerd iemand aan te rijden. :+ Komt ook omdat de vijand meestal slim genoeg is om ergens te gaan staan waar je met je auto niet kan komen. Zeker een jeep is eigenlijk alleen functioneel als snel vervoersmiddel.
     
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt arena net gebeld, hebben niet binnen, konden niet zeggen wanneer die binnen zou komen. Dus gewoon gelul dat die vandaag zou uitkomen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zei dat dan?
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog wel paar dagen voordat ie officieel uitkomt. Je kan het toch waarschijnlijk wel 2 of 3 dagen van te voren halen. Dat is toch ook goed? Of mis ik nu wat? :eek:

    Distoration kan nu een nieuwe thread maken, denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina