1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint: Elite

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 14 sep 2005.

  1. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    LP, ik zie dat je online in OFP bent (heb hem zelf nog niet binnen) ... hoe is ie online?
     
  2. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet, vooral met vrienden...
    Alles wat ik er van hoopte, vooral co-op enzo in zo,n grote woestijn met overal gevechten en ontploffingen is egt helemaal de top..

    Je kan met met een dedicated server zelfs (als je een hele snelle verbinding heb) tot 64 man online, (heb het zelf gecheckt:p ) en met de mission editor kan je alles ook zelf maken...

    Ik vind het een top spel_O_
    Ik zie je wel online als je hem bhebt;) ,voeg me maar toe...
     
  3. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Owk.

    Zeg LP, heb je trouwens veel xbox OFP gamende friends? Lijkt me dat je nederlandse OFP:E gamers met een lampje moet zoeker, of valt dat mee?
     
  4. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog wel ik heb er 2 en dat worden er binnekort 4, maar de game is nog niet zo lang uit dus wie weet. (na t potje met jouw en max nogwat 6 friends dus;) )
     
  5. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Max en THr zijn dezelfde:) THrzone was mijn ouwe gamertag. Nu dus Max Qubit.

    Anyway, bedankt voor het hosten en de uitleg. Diepgang van de game heeft wel een pittige leercurve. Ben goed te spreken over enemy AI, die doet aardig natuurlijk aan.
     
  6. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik hem maar eens gehaald. Ben intussen afgekickt van halo2 en heb een nieuwe verslaving nodig. Ben wel een tijdje verslaafd geweest aan de pc versie. (idd samen met lpgamer) Ga hem hoe dan ook heel veel spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  7. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    eigen maps editten

    operation flashpoint

    --------------------------------------------------------------------------------

    ik heb sinds een paar dagen operation flashpoint, en heb zelf een map aangemaakt in singleplayer weet mischien iemand of die ook mee online kan nemen. Toen ik de map af had en een match aanmaakte kon ik mijn eigen map/missie niet terug vinden. Heeft iemand dit ook geprobeerd, zoja hoe moet dit.
     
  8. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    OFP gamers, kom eens langs op ofp chat op http://www.dutchghosts.nl/dg_chat.php?ch=10 ... dat praat wat makkelijker (spreekt uit eigen ervaring:)

    Wellicht houden we er een paar goeie ofp:e xbl friends aan over.

    Cu
     
  9. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je vanuit single player een map maakt kun je hem ook alleen in single player splene, ga naar xbox live/ create match en dan my missions, daar kun je missions maken die online kunnen...

    _0/

    "YO Spittie! cu in OPF"
     
  10. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx, toch kickuh om je missie helemaal naar je eigen hand te zetten, en helemaal vol te gooien met zoveel mogelijk vijandelijke soldaten. Hoe meer ik het spel speel hoe vetter en verslavender die wordt. _O_
     
  12. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb het nu een aantal keren gespeeld en ik moet zeggen het valt niet tegen! Vooral online is het heel leuk als je met een paar vrienden bent.
    Wel jammer dat het (nog) niet zo druk is.
    Maar je hebt dan ook wel alleen mensen die het spel echt leuk vinden dat is wel weer positief!
     
  14. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit bij de live launch met GR1 zat ik voor hetzelfde dilemma. Hoe vind ik mede gamers (NL) ... heb ik die chat gemaakt. Werkt(e) als een tierelier, sindsdien geen probs meer met vinden van medegamers.

    Ok, heb ik nu een OFPE chat erbij geplaatst. Ik hoop dat we hier ook een aantal OFPE gamers kunnen verzamelen, want idd, dat is het allerleukst, gamen met vrienden op XBL.

    OFPE chat op http://www.dutchghosts.nl/dg_chat.php?ch=10

    Dus kom langs, lul mee en kom zo aan je OFPE friends.

    CU
     
  15. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    64 op xbox online?? tering das vet,, kan je ook veel voertuigen net als BF2,, welke klassen heb je verder allemaal??
     
  16. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies wat je met ''klassen'' bedoeld.
    Wel heb je bij opf heel veel voertuigen (tanks,motor,auto's enz.)
     
  17. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel met klassen net als bij BF2: medic, soldier enz enz
     
  18. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan heb je in opf inderdaad ''klassen'' zoals machinegunner, medic, groep leader, grenadier e.d
    Dit verschilt per gametype.
     
  19. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    gaaaf:D:D dan overtreft dit spel denk ik BF2 voor consoles wel, daar kan je maar met 24 man online,, lijkt dit spel misschien een beetje op het spel: Wolfenstein:enemy terretory vooor de pc?
     
  20. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok...... Kan je nu misschien al je vragen in 1 post zetten?
    Dan kunnen we alles in 1x beantwoorden en dat is wel zo handig. en nee opf lijkt in de verste verte NIET op wolfenstein. Het is een simulator. Het is veel realistischer (5 kogels = dood) Ook zijn de maps veel groter.
     

Deel Deze Pagina