Ja ik vind van wel, je hebt 2 campaigns waar echt een hele lange tijd mee bezig bent en met de missie editor kan je je ook uren vermaken.
ok top thnx om het hoekje kijken kan volgens mij alleen met third person, maar goed dan heb je er niet zoveel aan. Maar wat word deze game vet naarmate je het steeds meer doorkrijgt, je moet dan ook wel een hoop geduld hebben, maar nu ik weet hoe je een target kan locken ga ik dat gelijk maar uit proberen. locksuhhhhh
Leanen kan in 1st en 3d person door de linker trigger lichtjes in te houden en met de rechter analogestick heen en weer te bewegen, als je de linker trigger helemaal indrukt zoomt je ook nog es in tijdens te leanen... nou succes he_0/
K wou net zegge het is een best aardige game hoor!!!! De missies zijn best leuk om te spelen....ook al is het spel niet geweldig mooi het is wel heel groot gebied waar je zelf kan weten wat je doet......
kan iemand mishcien eens vertellen hoe de multiplayer in elkaar zit? (niet via live, maar gewoon splitscreen ) wat en hoe?
er zit helaas geen splitscreen in, alleen systemlink en Live tot 64 spelers op een dedecated server of 24 met gewone server...
Heb hem nu net, had het origineel nooit gespeeld, maar wel veel goed over gehoord. De graphics waren echt wel een ontgoocheling, zeker omdat ik net Far Cry aan het spelen ben, maar dit word gelukkig wel goedgemaakt door de gameplay, en verheug me er al op als ik eens mag vliegen.
In the 'Single Mission' kan je gelijk zo'n heli missie spelen. Of maak zelf iets met de Mission Editor. Erg gaaf.