aber naturlich
het is allemaal wel makkelijk onder de knie te krijgen hoor
je kiest een type (keuze uit 3: eentje waar je van de insertion naar de extraction moet, eentje waar je een target moet elimineren en dan naar de extraction, en een waarbij je een gebied moet verdegigen voor 10 min, of totdat al de vijanden het loodje hebben gelegt)
je selecteerd een unit die jij bent (Soldier, Sniper, Commando, Tank Squad ect...) je kiest vijandige eenheden, zet ze ergens op de map, en maakt waypoints voor ze.
Hier en daar wat tanks, soldiers, officers voor de vijand.
Hier je eigen insertion, daar ergens een groep allies die het bezette dorp flanken, en de actie kan beginnen
als je het spel ondertussen al hebt, en je komt er nog niet uit (ik weet ook nog iets alles hoor, maar ik ken genoeg om intense missies te maken ) probeer ik sommige dingen nog wel wat specifieker uit te leggen
er is trouwens voldoende ruimte om dingen neer te planten. ieder dingetje (groep soldaten, waypoint ect) kost 1 punt zeg maar, en je hebt geloof ik iest in de richting van 5000 of 6000 punten. veel te veel zelfs, daar kom je niet bij. tenzij als je wel een hele uitgebreide missie wilt maken. (de derde wereldoorlog met honderden tanks, infantrie en helicopters en dergelijke )
je moet er van houden. geld eigenlijk voor elk speltype
Laatst bewerkt: 15 dec 2005