Codemasters upcoming Operation Flashpoint: Red River features no competitive multiplayer and they've "no plans to include" it with DLC. They felt it would have been a 'token experience' if it had made the cut. OpFlash will return PvP multiplayer but its "got to be right" - no cramming features. In our interview with Codemasters' Adam Parsons we asked what's the final word on OpFlash: Red River's online experience - will traditional multiplayer show up? "Red River is fully built around the co-op experience, and with our join in progress feature this means that your friends can join your campaign or FTEs whenever they want to, without waiting for prescribed checkpoints," began Parsons. "We’ve got no plans to include competitive multiplayer as DLC for Red River." "However, if and when we do return to PvP multiplayer with the Flashpoint series, it’s got to be right– we were adamant that we didn’t want to do a “token” competitive online experience with Red River just to tick a box," he explained. "We’ve got a long-term strategy for Flashpoint, which means we’re not cramming in features just for the sake of their inclusion." "However, don’t underestimate the amount of work we’ve put into the Fireteam Engagements. These are detailed co-operative game modes which provide a strong replay value and that classic competitive-style score-based game mode," Parsons said.
Waarom wachten ze gewoon niet tot ze een MP aan kunnen toevoegen. Dit is voor mij dus een punt om de game niet te halen.
Codemasters announces release date for realistic military sim; hitting April 26 in the US and April 21 in Europe.
Nee idd. Even een voorbeeld zoals bulletstorm die komt 3 dagen eerder in de VS ofzo iets. Ontopic: Het spel lijkt me wel vet. Vond dragon rising ook leuk. Vooral om het in Co-op te doen.
Vond de vorige eigenlijk best onaangenaam door al die bugs. En online was ook niet echt om over naar huis te schrijven
Toen ik nog pc gamer was vond ik OFP fantastisch, het realisme, de spanning omdat je echt door één kogel al dood kon zijn en het verziekte je hele missie want er waren geen echte checkpoints, de spanning was dus echt om te snijden soms. Ze hebben geprobeerd dit ook in Dragon Rising te verwerken, maar ik vond het spel niet goed aanvoelen. Het voelde niet meer als OFP aan vond ik. Betwijfel of deze daar verandering in gaat brengen.
Gloednieuwe video..soort video diary van een soldaat uit de game, werkelijk achterlijke voice-over en dit laat OFP echt als een grote grap lijken. Waar is de realisme? Serieus....echt een groot WTF gehalte deze video. http://www.gamersyde.com/news_op_red_river_gets_a_release_date-10600_en.html
Komt ie al in April uit/? Ik heb er amper wat van gezien...,waarschijnlijk laten ze ook niks zien want het zuigt vast mega hard!
4p coop is wel leuk maar volgens mij zijn er niet echt rollen zoals in bijv de oude Conflict serie (die echt brilliant was met 3 vrienden) dus dan krijg je gewoon Halo taferelen waar iedereen zoveel mogelijk kills probeert te scoren. En dan ook nog eens geen competitieve MP,.... Dat is volgens mij je eigen doodvonnis tekenen als MW shooter.
Ik heb paar dagen DR gespeeld. Met hoeveel kon je ook alweer online in z'n grote map? 8 en een aantal bots. Voor dit type game verwacht je tog 2 teams met ieder minimaal 8 man.
Chievos's bekend. http://www.xbox360achievements.org/game/wsc-real-11-world-snooker-championship/achievements/
Chievos's bekend. http://www.xbox360achievements.org/game/wsc-real-11-world-snooker-championship/achievements/
Nee , na de laatste versie ben ik afgehaakt , en denk ook niet echt dat dit een veel betere titel gaat worden. Ze zijn mijn interesse en geloof in de games helemaal kwijt iig.
Ik wil eerst allemaal 8'en of hoger zien in de reviews voor ik er weet wat aandacht aan geef. De vorige was vooral qua MP echt een aanfluiting. Nu focussen ze zich op co-op en SP , denk dat dat verstandig is want MP hadden ze duidelijk geen kaas van gegeten
Ik heb die laatste game gespeeld en die vond ik op zich tof, het realisme was cool maar er waren wel een hoop dingen die roet in het eten gooide. De kit die je mee krijgt was standaard de verkeerde, de game was haast onspeelbaar zonder scoped wapens en ondanks het feit dat het ultra realistisch was moest je nog een oerwoud aan tegenstanders neer knallen. De game had gewoon gekraakt moeten worden door de pers destijds want dan hadden ze me voor een miskoop behoedt. Ik heb de singleplayer uitgespeeld (op normal) en dat was best aardig maar door alle fouten en de lineaire aanpak heb ik het nooit meer gespeeld.