1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

opgeslagen spellen starten niet op..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hillss, 29 jun 2008.

  1. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    ik zal me eerst even voor stellen.. ben nieuw op dit forum nou ik ben hills ben 18 jaar. en hoop dat jullie mij kunnen helpen..

    ik heb vorige week mijn xbox terug gekregen van microsoft nadat hij een defect had.. dus ik wil weer vrolijk gaan verder gaan gamen nu ik hem weer terug heb maar dat gaat op het moment helaas niet.. want als ik mijn xbox opstart krijg ik wel gewoon weer mijn eigen acount enzo. maar als ik nu weer call duty 4 wil gaan spelen blijft hij hangen bij downloading game settings. en bij moto gp 07 precies het zelfde hij herkent wel mijn save game maar als ik daar verder mee wil gaan spelen gebeurt er na 1 uurtje wachten nog niks..


    alvast bedankt,,,
    hills van geldorp:'-(:'-(
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Welkom op het forum! :)

    Dit is een bekend probleem en komt zowel bij de Xbox 360 als de PS3 voor. Het heeft met de connectie te maken en het zou weer moeten werken als je je console een paar keer opnieuw opstart. Gebruik je trouwens een router?
     
  3. hills

    hills Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ja

    sorry dat ik pas na zo`n late tijd weer terug schrijf.. ja idd ik gebruik een modem speedtouch p917.. ik zit nog steeds met zelfde probleem..:confused:
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je je modem/router al een keer gereset in de tussentijd?
     
  5. hills

    hills Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    modem

    modem resetten dat zal ik even gaan proberen.. maar moet moden dan weer opnieuw en gesteld worden enzo dan ?
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee hoor. Ik weet niet of er een reset-knop aanwezig is, maar zo niet gewoon even uit-/inschakelen.
     

Deel Deze Pagina