1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ophalen oude tag?

Discussie in 'Games' gestart door Benson, 20 jan 2005.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb deskundig advies nodig voor een klein probleempje:

    Mijn eerste account heb ik een hele tijd terug opgezegd en ik heb toen een andere naam aangemaakt ivm een free-game actie... Dit was niet echt het slimste wat ik ooit gedaan heb, want nu wil ik mijn eerste naam weer terug!

    De laatste keer dat ik een live account aan ging maken wilde ik deze gamertag weer invullen, maar wat bleek: De tag was al bezet.

    Mijn vraag is nu dus: Word een gamertag voor je 'bewaard' of wordt hij weer vrijgegeven nadat het abo is opgezegd? Dus maw, is hij bezet omdat hij niet meer gekozen mag/kan worden of omdat iemand anders hem heeft 'gepikt'?

    Als hij wordt bewaard: Kan ik hem dan weer activeren (via helpdesk neem ik aan?) en moet ik hiervoor ook nog gegevens overleggen?

    En als hij weer vrij wordt gegeven, welke termijn staat hier dan voor?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze bestaad niet meer ... kan je alleen recoverren als je de helpdesk belt ... als het goed is word deze na 2 jaar weer vrijgegeven
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha, dus niemand heeft hem nog kunnen pikken? Goed nieuws :D

    Ik was idd wel van plan om de helpdesk te bellen, maar daar heb ik pas volgende week de tijd voor en ik werd niewsgierig ;)

    Ik hoop alleen dat ik nog de juiste gegevens ergens heb. Ik neem aan dat ze het in orde kunnen maken als je je e-mail adres en laatste 4 cijfers van de cc geeft?

    Thx fardo :9
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb de laatste 4 cijfers zijn voldoende en de juiste gegevens :)

    [​IMG] <-- geintje ;)
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, grappig :)

    Moest het gewoon voor het weekend nog weten ;) Bedankt :D
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Kan ik zo ook een account recoveren als ik hem gedelete heb? Als dat kan, moet dat dan op dezelfde Xbox gebeuren of mag dat op een willekeurige?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    je kan gewoon je account recoverren (recoverren betekend dat je iets wilt ophalen dar niet meer bestaad... en ja dat kan op een willekeurige xbox ... de xbox waar je hem het laatst hebt gerecoverred is dan ook je huidige xbox live xbox ... net als xp heeft xbox live een unieke sleutel ... deze sleutel kan maar op 1 plek tergelijkertijd gebruikt worden ....

    Let wel op dat je de correcte gegevens moet gebruiken ... exacte info die je toen hebt ingevuld anders lukt het niet... als het niet lukt moet je de helpdesk bellen... zij kunnen jou de juiste info geven :cool:
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Mooi, morgen is ff de helpdesk lastig vallen. Bedankt Fardo :D
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik wil mijn Gamertag nog veranderen, ben niet helemaal blij met de huidige.
    Kan ik deze nog veranderen ?
    Moet ik dan daar de helpdesk voor bellen ?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk bellen ... maar het kost geloof ik geld .... je kan je huidige gamertag opzeggen en met een andere starter een nieuwe aanmaken .. Alleen als je gamertag beledigend is ... kan er gevraagd worden om je naam te laten veranderen
     

Deel Deze Pagina