1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opkomende race clan.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Head Ninja, 14 dec 2006.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat bovenste plaatje is wel mooi, alleen ja, die onderste is een beetje standaard, maar wat lul ik, kmoet eerst zelf maar eens weer wat werk gaan verrichten, wil ik mn clan op poten zetten, maar met het uitvallen van mijn broer moet ik alles zelf doen. Daarom zoek ik nou ook members bij xbw, aangezien de meeste potentiele members die we hadden alleen in contact waren met mn broer. Dus anyone?

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je toch al die tekeningen (met potlood)? Ben je een kunstenaar :9

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
  4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdien je er geld mee?

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nee, heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit aan gedacht, maar zo goed is het toch niet? Ik heb het altijd vrij normaal gevonden wat ik tekende, heb weleens gehad van: ''nou deze is wel goed gelukt''. Maar ik vind mn eigen tekeningen nooit echt geweldig, dat is ook hetgene wat me voortzet om door te tekenen, ik denk dat het altijd beter kan, zodra je dat niet meer denkt heeft het geen nut meer om te tekenen.:b:

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal? Ik heb nog niet veel mensen gezien die het beter doen :)

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dank je:b:, ik heb het zelf wel altijd normaal gevonden. Komt omdat ik mn tekeningen ook nooit laat zien eigenlijks, maar omdat het nu ter sprake kwam, dacht ik, ach waarom ook niet eens een keer. Maar nog maals bedankt, krijg niet vaak zulke positieve kritiek, tenzij jij natuurlijk alleen nog maar tekeningen gezien hebt van mensen die zelfs hun eigen handtekening niet kunnen tekenen. :b:

8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *fucking snelle reactie*

DRC is een clan die je het best kan omschrijven als een bij elkaar geraapt zooitje:D. Het uitschot van de samenleving. Gniffelt als het 13:37 is (om Stefan maar te quoten:p). Schreeuwt om de 180 seconden boeruh en onze bijnamen zijn allemaal beer, soms zelfs ongelooflijk ingenieuze variabelen op beer. Maar onthoud, boven alles, zijn en blijven we de b0mb. En mensen kunnen ons alleen joinen als ze voldoen aan deze beschrijving 8) Waarom Mark nog niet heeft gejoined? Hij heeft een wijven gamertag, dus de bijnaam 'beer' is niet aan hem besteed :p

Maar aan Head Ninja. Komt de clan nog?

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Die omschrijving klopt als de beste idd sander hehe :) maar head ninja is teveel met ze tekeningen bezig dan als met ze clan

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Geen idee, om leden te werfen is deze threat opgericht, maar tot nu toe zijn er alleen maar posts gemaakt die daar juist niet mee te maken hadden. Verder is die nichterige verrader, a.k.a. mijn broer er mee gekapt, dus daarom zijn er een aantal potentiele members ook niet berijkbaar. Dus nogmaals, wil iemand in deze clan, meld hier dan fucking bitches! Maar ik ben zoals jullie in de DRC topic konden lezen ook met een remake bezig van een strip waar ik een strip teken contest mee heb gewonnen bezig, dus. En dat neemt ook aardig wat tijd in beslag. :);)

Deel Deze Pagina