Opleidingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Apartment, 24 dec 2007.

1. Apartment

Apartment Villa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten waar ik dit anders zou kunnen vragen maar heb zo een paar vragen over wat studies. Na de zomer moet ik beginnen met een hbo opleiding maar ben nog flink aan het rondkijken en daarnaast weet ik niet of ik in aanmerking kom sinds ik een mbo niveau 4 opleiding heb afgesloten.

Ik heb ontzettend veel interesse in Internationale rechten organisaties zoals Interpol, weet iemand weten hoe ik daar uiteindelijk zou kunnen belanden? Zelf dacht ik aan Bestuurskunde of Criminologie maar dat is er geloof ik niet op hbo niveau.

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De site van Interpol laat wel zien dat het moeilijk is om daar te komen: klikje.
    Als je daarnaast bij de huidige vacatures kijkt, zie je dat mensen bij Interpol in ieder 2 van de daar gesproken talen op een werkbaar niveau moeten beheersen. De talen zijn: Arabisch, Engels, Frans en Spaans.
    Specifieke opleidingseisen staan er niet genoemd, naast de voorkomende mededeling dat je in een law enforcement official moet zijn (dus al bij de politie moet zitten ;)).

Als een organisatie als Interpol echt het einddoel is, moet je denk ik heel erg je best gaan doen om de beste op de politie-academie te worden ;).

3. Apartment

Apartment Villa

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord.

Is hier toevallig iemand die bestuurskunde hbo of wo doet? Zou graag wat ervaringen willen horen.

Deel Deze Pagina