1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[opmerking]het niet lezen van faqs

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 aug 2004.

1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je hiermee alsjeblieft ophouden? Als je goed leest zie je dat ik mijn mening heb gegeven (meerdere keren). We zijn hier bezig met een oplossing en wat doe jij? Je probeert weer een ruzie uit te lokken. Erg volwassen van je, hoor. En waar is jou mening? Die zie ik nog steeds niet... Nu doe je precies het zelfde als de eerste post en ik haal er even de quote van geertbargeman erbij:

En nu neem ik zelfs nog de tijd om mijn mening er weer uit te vissen:

Maarja, waar blijft jou mening nou? Jij blijft ook alleen maar doorzeuren. _0/

2. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een mening viper..... maar nogal off-topic niet?

Trouwens, goed idee Dodgie! Als ze dat eens zouden invoeren scheelt weer een hele boel verkeerd geplaatste threads, verkeerd geplaatste opmerkingen, enzovoorts.

3. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? jij begon in deze thread zelf met een reply zonder zelf je mening te geven.

ik wacht gegduldig op jou.
    de enige mening die je hebt gegeven tot nu toe is dat mensen volgens jou niet goed genoeg typen. dit heeft niks met het topic te maken.

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    juist, ik heb gezegd dat hij eerst moet kijken naar zichzelf en als hij dan iets minder fouten maakt, dat hij dan een thread moet starten. Hij wilde toch mijn mening weten?

Maar nu echt voor de laatste keer: Waar is JOUW mening? Mijn mening mag dan wel niet helemaal geweldig zijn maar geen mening is helemaal niks.
    Kunnen we nu please weer verder gaan met de oplossing? We waren zo dichtbij en toen moest jij het weer verpesten...

5. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    |:- yeah right, jij hebt zelf niks bijgedragen, alleen de sfeer verpest dus stfu please.

Ik vind de FAQ's en het gebruik ervan goed.

misschien is het wel goed om een pm automatisch te sturen, maar ik denk niet dat het nodig is.

Ik denk eerder dat de mensen die de FAQ's niet volgen (grove overtredingen zoals zeer foute topictitels) strenger bestraft moeten worden, en lichte overtredingen zoals te vroege kicks (> perongeluk 1 uur te vroeg) lichter bestrafd (niet meteen topic sluiten, dat heeft geen nut)

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan komt weer de vraag: Waar stel je de grens om een te vroege kick lichter te bestraffen. Krijgt iemand dezelfde straf voor 1 uur te vroeg kicken als iemand die dat 5 uur van tevoren doet? Dan krijg je mensen die om de 8 uur kicken en die een waarschuwing krijgen... en in de volgende thread van hun doen ze het weer.

7. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me opzich wel duidelijk of iemand gewoon laks is, of per ongeluk te vroeg kickt.

je zou ook een speling kunnen instellen van -1.5 uur max (deze niet in de faqs zetten, maar dit hanteren als mod om te kijken of je alleen een post neerzet dat het te vroeg is, of dat je het topic sluit.

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik blijf erbij dat je als nieuweling wel even tijd mag nemen om je bekend te maken met de regels die worden gebruikt. Een PM met de nodige informatie vind ik dus ook geen slechte oplossing. Er hoeft eigenlijk alleen maar een verwijzing naar de verschillende FAQ's te staan, want daar zijn die FAQ's voor gemaakt. Wel kun je erin zetten wat bv. de straffen zijn voor de overtreding. (al heb je naar mijn weten maar 2 verschillende straffen; bannen en topic sluiten...)

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kunnnen jullie hier beter een spel-zo-goed-als-je-kan-en-verbeter-zo-veel-mogelijk-anderen-thread van maken;)

en ga niet zeiken van ojee hij wil z'n postcount omhoog hebben met zn zinloze posts een grapje moet ook kunnen hoor:'-(

10. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woooooooooooooooo cool topic dit man.........met al die leuke gezellige posts van iedereen :D

ff ontopic................dit is het meest zinloze topic ooit op xbw....dus ga gezellig zo door :D

(ps. ik gebruik intotaal net iets te veel punten......dus ik dacht ik zeg het zelf maar vast voordat iemand mij gaat verbeteren :D)

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 zijn zeker jaloers dat ze er niet op tijd bij waren :+

12. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nee, waarom zouden ze. maar ik vind
    dit de beste reactie _O_ dit gaat toch nergens over :confused:

13. hutkofer

hutkofer Guest

:+

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Dit topic gaat nu nergens meer over. Ik snap wat de threadstarter bedoelde, ik ben het ook wel een beetje met hem eens, maar ik vind vooral de reacties op zijn post nutteloos.

15. hutkofer

hutkofer Guest

Bedankt, ik denk dat niemand dat zou zien als jij dat niet gezegd had.

16. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hij had het mogen starten van mij, maar ook na 5 reacties weer kunnen dicht gooien

17. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo zo ik zie dat de mensen hier geen zin hebben in normaal te reageren. :mad:
    He he maar nu ga ik niet kwaad worden ofzo hoor want is het verneuken van iemands thread nouw he?
    Hhhhm laat me aan een andere thread van mij denken....
    Maar ja als de mensen niet serieus kunnen reageren dan zeg ik het volgende.
    REAGEER DAN NIET
    Nu mensen allemaal ontopic allemaal alleen posten als je het over mijn gestarte onderwerp wilt hebben k?

18. Lees jij de FAQ ook eerst maar even...

Daar staat namelijk geschreven dat je begrijpelijke teksten moet schrijven zonder spelfouten.

Als je kritiek uit op een bepaalde groep mensen, kun je verwachten dat je de volle laag terug krijgt.

Zo blijkt maar weer: NOBODY IS PERFECT! We hebben allemaal wel wat.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2004
  19. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :{ Dit is echt triest :{

20. Sorry,

Kun je dat even onderbouwen?

;)

Deel Deze Pagina