1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[opmerking]het niet lezen van faqs

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 aug 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees dit is.

2. hutkofer

hutkofer Guest

Ook teksten zonder hoofdletters en punten zijn duidelijk hoor :{

Maar Type, gelukkig zijn er ook moderators op het forum, en nog wat te doen hebben ook..zonder mensen die zich niet aan de regels houden, is het ook saai voor de moderators hé ;)

3. Zoals ik al zei:

Voldoet toch aan al jou criteria?
    Dat ik het met je eens ben is een ander verhaal.

Nu stoppen met flamen a.u.b.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2004
  4. hutkofer

hutkofer Guest

Type, waarom irriteer jij je er eigelijk aan?
    Ik bedoel, voor jou is het toch geen nadeel..of wel?

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Net deze thread doorgelezen en weer eens hard gelachen om de startpost en de daarop volgende reacties. Het spijt me om te zeggen maar deze thread geeft nu precies aan waar het mis gaat met de nieuwe members. De ene nieuwe member start een onbegrijpelijke thread waarop tig andere nieuwe members zich boos maken waardoor de uiteindelijke discussie nergens meer over gaat...

Naar ik begrijp irriteer je je aan het members die nieuwe threads opstarten in X-bazar. Waarom irriteer je je eraan als er voldoende moderators zijn om die threads dicht te gooien? En waarom schrijf je een onbegrijpelijke post (met duidelijke titel, dat wel :)) als je zelf niet eens weet welke richting van de posts moeten hebben? Ik bedoel, moeten we het met je eens zijn of niet? De reden waarom er geflamed wordt is omdat je geen duidelijk richting aan de zaak geeft, just my 50 cents.

6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is mijn eerste post onduidelijk dan?
    Overgings ik zeg toch niet dat je het met mij eens moet zijn.
    En lees de titel maar er staat OPMERKING snap je?

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, er staan hier vier pagina's met posts over je inhoud van je eerste post, wat denk je zelf...? Tip: haal je tekst eerst eens door een spellingschecker, want woorden zoals 'overgings' kan echt niet. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen problemen met je dyslectie, maar even je tekst door MS Word - F7 halen is geen moeite en maakt het lezen wel zo leuk :)

8. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beweer je dat ik dyslectie ben!?!?!?!?!?
    Dat ben ik niet ik maak alleen soms een beetje foutjes (toetsenboord weet je wel) je hoeft niet meteen te beweren dat ik dat ben!
    En wat is er mis met overgings?

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Beweer je dat ik dyslectisch ben!?!?!?!?!?
    Dat ben ik niet, ik maak alleen soms een paar foutjes (toetsenbord weet je wel). Je hoeft niet meteen te beweren dat ik dat ben!
    En wat is er mis met overigens?

LOL :D

10. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof je me niet?

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Haal je tekst nou maar door een spellingschecker, dan is iedereen blij :) (en voldoe je aan de FAQ die jij geloof ik ook niet gelezen hebt, want je nederlands is krom en we gaan verschrikkelijk offtopic :)). Dit topic is IMO in ieder geval niet meer levend.

12. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar staat zon spellingschecker dan?
    Ik zie hem niet staan op mijn toetsenbord.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    je tekst in word kopieren en dan F7

14. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk, ik laat dit topic gewoon met rust, dan is iedereen tevreden. En wat gebeurd er?? Gaat er iemand anders hier de wijsneus uithangen (schitterend _O_ ). Het is wel opvallend dat de hele tijd jou stukjes eraan moeten geloven, he t-xpe5. Er is inderdaad niks mis met dyslectie, dus kom er maar gewoon voor uit joh ;) . Ook heb je gelijk dat er geen spellingschecker op je toetsenbord zit, heel knap van je. Maar in MS Word even je stukje tekst plakken en dan op F7 drukken doet wonderen. Ik meende dat dat toch wel basis kennis was maar ik kan er naast zitten. Het geeft in ieder geval niet.

En da -Z-, kijk maar uit. Voor je het weet ben je een wannabe mod hier ;) . Bedankt dat ik eindelijk ook kon lachen om iemand z'n post hier.

Leuke thread, houden zo :+

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  15. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nou leuk???:confused::confused::confused::confused::confused:

van mij mag die op slot

Deel Deze Pagina