1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(opmerking)onbeschoft

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3

    Je hebt dus iets tegen mensen, die andere mensen beledigen op dit forum als ik het goed begrijp? Dan snap ik jou niet, want je doet zogenaamde "physco's" heel negatief overkomen terwijl het ook mensen zijn :confused: Sorry, maar dat vond ik een beetje hypocriet.

    Verder vind ik dat je wel gedeeltelijk gelijk hebt. Laten we het een beetje gezellig en "normaal" [als in: vredelievende mensen die niet op mekaar schelden ;) ] houden. Over het algemeen gebeurd dat hier denk ik wel. Marja, dan heb je de kleine gevalletjes/details.....[die zullen denk ik toch wel altijd blijven]
     
  2. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Je interpreteert woorden hoe je het zelf wilt, letters zeggen niet veel, intonatie wel!

    En jij mag gerust verliefd worden op je tvscherm, wie ben ik om jou tegen te houden, maar ik denk dat je zelf oud genoeg bent om te beseffen dat je zo slecht bezig bent. En de dag dat je een echt meisje ontmoet die je moet hebben ben je blij dat je niet meer achter dat domme tv scherm zit.

    Pubergevoelens, allemaal vrij normaal ;)
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De reacties in die thread gingen idd wat ver, maar wat wil je nadat je bekent dat je verliefd bent op een fictief personage.
    Volgens mij ben je ook niet verliefd, je kan niet eens verliefd worden op een fictief karakter. Je vind haar er leuk uit zien en that's it, echt verliefd zijn is echt heel iets anders als alleen een (klein) verlangen naar haar uiterlijk (voor zover je dit allemaal snapt op je 14 jaar :+ ). Als jij dan toch zegt dat je verliefd bent moet je echt je ogen eens open doen en uit je fantasie wereldje stappen.
    De reacties had je kunnen verwachten, verliefd zijn op een doa3 karakter is ook niet gezond. Maar je bent pas 14, over een paar jaar lach je hier hard om :D
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is hier wel eens eerder gezegd, maar iedereen is anders. De een zou gewoon over bepaalde woorden die hier gezegd worden heen lezen, terwijl de ander daardoor gekwetst raakt. Daarom vind ik het ook onbeschoft en vooral erg dom om dat zo direct tegen iemand te zeggen. Laat hem lekker z'n gang gaan. Ieder zijn ding toch?
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is onzin, hij maakt zelf wel uit wat hij voelt of niet. Dat kan niemand voor hem bepalen.

    Als mensen ombeschoft reageren, en deze doen dat meerdere keren, wijs ze dan even aan voor een moderator, dan kunnen ze verwijderd worden.
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    precies, laat hem z`n gevoelens hebben. Die mensen die hier zogenaamd stoer op moeten reageren geven alleen maar aan hoe triest ze zelf zijn.
     
  7. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1

    Over het eerste gedeelte: zo kun je natuurlijk wel bezig blijven.

    Maar verder vind ik dat je het zelf moet weten wie jij leuk vind, ookal vind je tekenfilmfiguren of cyberbabes helemaal het einde. Dit gaat waarschijnlijk toch wel over. Toen ik 8 ofzo was vond ik jasmine van Aladin helemaal geweldig. Maarja later vergeet je dat gewoon.
     
  8. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe wordt je dan verliefd op zo'n iemand?
    is dat liefde op t eerste gezigd? zag je het spel op demo ofzo en dacht, die moet ik kopen omdat zij erin zit? en hoe weet je dat je echt verliefd bent?
    (lijkt me trouwens behoorlijk saai, ze zegt nix terug!)
     
  9. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt gewoon niet verliefd zijn/worden op een persoon die uit pixels bestaat en geen persoonlijkheid etc. heeft. Laten we daar niet verder over discussieren :{.
    Zeg je: "Je weet niet wat ik voel". Dan vraag ik me toch ernstig af of je weet wat verliefd zijn inhoud.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou ik heb die thread gelezen en ik vond het wel te ver gaan hoor. t-xpe5 wil serieus het ergens over hebben en andere mensen doen dan ineens zo bruut tegen hem, alleen maar omdat ze het "raar" vinden.:{ Ik vond toch dat enkele mensen daar wel een ban hadden verdiend met hun manier van reageren...
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  11. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat hij "verliefd" bedoeld zoals veel mensnen denken, maar eerder "ze ziet er aantrekkelijk uit" oid. Dat zou ik wel kunnen begrijpen want die babes worden ook gemaakt om jongens te trekken (big boobs mooie vormen)
     
  12. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo is dit niet normaal? Iedereen doorgaat de pubertijd (hormonale fase) Laat hem voor wat hij is, 't gaat echt wel weer over.
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry t-xpe5 maar wat had je dan verwacht ...

    ik zit achter mn pc, drink wat, zie een thread over gevoelens/liefde, en lees vervolgens dat een manneke van veertien gevoelens heeft voor een DOA character, serieuze gevoelens... als je je er op voorbereid oid zou je je lach nog kunnen inhouden...maar dit kwam zo onverwachts, en je bracht het zo serieus....het was gewoon zo grappig, sick fuck kwam als eerst in me op..het was niet de bedoeling om je te kwetsen, als dat wel is gebeurd, mijn excuses..

    tip : neem dingen niet al te serieus, tis een forum, wij kennen jou niet en jij kent ons niet....dus plz ga je niet rot voelen om wat mensen die aan de andere kant van NL wonen posten...
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  14. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm, ik vind Ayane lekker, ben ik daarom ziek? Als jij dat vind leuk voor je, ik vind van niet.Ik denk dat t-xpe5 gewoon bedoeld dat ie pixels lekker vind, wat is daar in gods naam mis mee? Zelfs als ie sexuele handelingen met de DOA disk uitvoerde, Who gives a fuck ?

    Als je dan ooknog in zijn tread reageert en zegt, je bent niet goed je bent ziek etc.. dan vind ik dat jij de gene bent die zich puberaal gedraagt. Laat die jonge lekker, hij vind dat leuk, en alleen omdat jij dat niet vind is hij Abnormaal?
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    dan moet ie daar ook geen topic over openen hé, want dan kun je zulke reacties verwachten, ik heb niemand kunnen betrappen op een serieuze reactie...

    dus ja, ik ben het met je eens chaoz lord, maar hou dat dan lekker voor je en open dan geen topic met de vraag of er nog meer mensen die verliefd op computerfiguren zijn...
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  16. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wrom niet ? Als hij dat ff kwijt wil en er benieuwd na is wie pixels nog meer leuk vind is toch niks mis mee? Ik vind al die reacties eerder raar. :)
     
  17. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Kap nou aub met 'Wat is er erg aan het verhaal dat iemand verliefd is op een paar pixels?'. :D. Dat kan toch niet!?!?!?!
    Gebruik voortaan liever de zin: 'Ik vind bepaalde computerbabes geil/lekker'. Voordat ik een spontane lachbui krijg.
     
  18. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo? wat kan toch niet?
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar kan dat wel..en blijkbaar vind de rest hier ook dat dat kan...dus zal ik wel ziek zijn..anyway, die t-xpe5 vond de reacties onbeschoft en heeft zijn zegje gedaan..case closed (I guess?).....
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Jongen alsjeblieft zeg.. :{. Ben je zelf al eens verliefd geweest? Echt gevoelens voor iemand gehad en alle meuk eromheen? Dan snap je zelf ook wel dat je niet verliefd op iemand kan worden die geen persoonlijkheid heeft.

    Ik denk dat ik samen met Sonic 87 naar de dokter ga.. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina