1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(opmerking)onbeschoft

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee 't kan niet, de TS weet waarschijnlijk het verschil nog niet tussen echt verliefd zijn en iemand helemaal geweldig vinden. Ik kon als kind zoveel onbereikbare personen helemaal geweldig en kon uren naar foto's van die (bekende) meiden kijken. Maar wijs 'm er dan even op of reageer niet, ik snap de instelling die steeds meer mensen tegenwoordig hebben waarin ze anderen zo nodig de grond in willen trappen gewoon niet. Als 'ie je nou wat persoonlijks had aangedaan ok, maar laat zelfs een 14-jarig iemand die op cyberbabes 'valt' nou gewoon in z'n waarde.
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand die nog nooit verliefd is geweest kan dat niet onderscheiden en noemt het dus 'verliefd'. Mensen met een beetje verstand kunnen dat toch wel inschatten, of niet? En dus ook de betreffende persoon in zijn/haar waarde laten?

    't Is pas een sick fuck als 'ie 's ochtends naar z'n school fietst en echte warme gevoelens krijgt bij de geit in het park als 'ie er voorbij fietst.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    *Gaat even desbetreffende thread opzoeken.

    Anyway, voor zover ik er nu wat over kan zeggen: Reageer normaal met inhoud of reageer niet. Dus mensen die puur met "sick fuck" reageren, die zijn ook niet goed bij hun hoofd. Tuurlijk kan die jongen gevoelens hebben voor een bepaald fictief persoon. En die heeft ook wel degelijk een karakter/persoonlijkheid. Ik denk dat iedere gezonde persoon wel is met een fictief persoon heeft mee geleefd (Bij de premiere van Titanic zag ik een complete bios huilen), dus de stap naar verliefdheid is daarmee ook snel gezet. Sommige mensen raken snel verliefd, andere iets minder snel. Dan kan het dus ook best dat je bepaalde gevoelens begint te creëeren voor een fictief persoon. Zolang je hersenen signalen ontvangen van haar karakter/persoonlijkheid+uiterlijk, en die worden erg positief ontvangen. Dan kan daar een bepaalde reactie door ontstaan.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt typisch zo'n XBW opmerking. Waarom altijd zo heilig en hypocriet hier. Sonic gaf gewoon zn mening (btw ik deel die mening). Een thread openen is vragen om meningen. Als iemand die je kent in het dagelijks leven tegen je zegt dat hij verliefd is op een cybergirl, dan vind je die persoon toch ook sick. Waarom kan dat hier dan niet gezegd worden.oh wacht ik snap het...zn gevoelens zijn gekwetst :'-(
    Voor de duidelijkheid, als hij verliefd wilt zijn op een ayana of wie dan ook moet hij dat zelf weten, maar als je dat abnormaal vindt moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik laat hem ook in zijn waarde, maar door de opmerking 'Ik ben verliefd op een pixelwijf'. Wilde ik toch wel ff weten of hij wel weet wat verliefd zijn inhoud.
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Hitomi vind ik btw veel knapper :D ;)

    Nee oke, da's niet serieus. Je moet je gewoon niets van haar aantrekken... (van Ayane dus) en van de vakantie op kroegentoch gaan ofzo, en gewoon is kijken wat daar tussen zit.
    Ze bestaat namelijk niet, dus kan je er ook niet op verliefd zijn.

    Doordat je denkt dat je verliefd ben word je ook verliefd, denk dus dat je niet verliefd bent, en dat ze echt 'n arogante bitch is. 't kwetst je misschien wel even, maar je mag haar daarna niet meer
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    HIJ IS VEERTIEN?!??!!

    Op je veertiende zit je normaal gesproken al in de tweede, en experimenteer je normaal gesproken met echte dames, niet met cybergirls..

    een geit bestaat tenminste, dus dat vind ik minder erg dan waar we het hier over hebben _O_
     
  8. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mensen die er niets van snappen, dit is de tread

    True, maar als je nu pixels knap vind,
    oke dit gaat te ver... |:-
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Een geit minder erg dan een fictief mensen? Nu, dat is ziek.. Ik heb liever de hots voor Christie dan voor een geit. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt.

    Anyway: Iedereen komt in zijn leven wel is in de puberteit, en bij vele pubers gebeuren er de raarste dingen gedurende die tijd. Een stortregen aan hormonen brengt je hoofd op hol, en zorgt meteen voor vele gevoelens. Om daar nou bot op te reageren vind ik te ver gaan. Wanneer iemand opbiecht dat hij wel is zin heeft om iemand de keel door te snijden, just for fun, dan denk ik van.. You sick fuck.. Maar iemand die uitkomt voor menselijke gevoelens vind ik niet sick in ieder geval.
    Nou kan je dit heilig en hypocriet vinden, maar ach.. Niet iedereen past in hetzelfde hokje. Ik zou de jongen in kwestie ook niet stimuleren in zijn zoektocht naar Ayane, maar ik ga hem ook niet bot lopen afzeiken. Dat is waar deze thread over is. De reacties die ver beneden peil waren.
     
  10. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    als Jeroen van de PU zegt dat hij verliefd was op die chick van beyond good and evil, vind niemand dit erg, dus zo vreemd is dit toch niet? en je hoeft al helemaal niet te komen met "sick fuck" want dan kan je echt niet denken voordat je post!

    "Iedereen komt in zijn leven wel is in de puberteit" verschilt ook weer 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3

    Dat eerste meende ik ook niet helemaal serieus hoor :)

    En wat je verder zegt....ben ik het helemaal mee eens. Dat zijn zijn zaken en daar hebben we niet veel mee te maken en we hebben er niks over te zeggen.
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij bedoelt dit op een andere manier..
     
  13. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Orcrist heeft gelijk
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook een eigen mening?
     
  15. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar op pagina 1 dan zie je hem staan.
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    FOUT !

    Kijk dit bedoel ik..

    Dat hypocriete gelul *)

    Hij start ZELF een thread op een forum met uh..10.000? members waarin hij aangeeft sterke gevoelens te hebben voor een computerfiguur....

    Als hij er geen topic over had geopend en er nooit wat over had gezegd zou het idd zijn eigen zaak zijn en zouden wij ons kop moeten houden ja..
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij vond volgens mij niet het feit dat die puber (geen zin om zn naam op te zoeken) ervoor uitkwam ziek, maar de gevoelens zelf. En dat jij het nou niet ziek vind betekend toch niet dat een reactie van iemand die dat wel vind meteen ver beneden peil is. En als je dat al afzeiken vindt..damn...dan mag je hier dus zo goed als niets zeggen. Of ben ik verdwaald en op het teletubbie forum beland?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij antwoord alleen met "sick fuck", in mijn ogen is dat heel denigrerend jegens de threadstarter. Leg at least uit waarom je hem een sick fuck vind. Dan had ik er misschien nog begrip voor gehad. Zodra hij kan verwoorden waarom hij hem een sick fuck vind, zal ik er niet mee zitten. En dan echt verwoorden waarom hij er zo over denkt (haal bijv de evolutie theorie er maar bij). Zolang hij dat niet doet, kan hij net zo goed niet posten.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, maar nu leg je het anders uit. Dan gaat het meer over spam. Dat van die evolutie theorie...mag het ook een beetje leuk blijven?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    jezus doe niet alsof ik hem met de dood heb bedreigd of iets dergelijks...

    "Zoek een dokter" "Ziek kleutertje" "Sick fuck" is allemaal één pot nat....

    En dat ik op zn minst moet uitleggen waarom ik dat zei, kom op man, iemand zegt dat ie verliefd is op een een computerfiguur......HELLOOOOOOOO.... |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina