1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(opmerking)onbeschoft

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk mag het leuk blijven, maar alleen reageren met "sick fuck" vind ik ook niet echt sfeer verbeterend :)
    (met evolutie theorie uitleggen is heel snel gedaan btw: Organisme valt op anorganisch materiaal, is tegenstrijdig met natuur, want zo zal je je nooit kunnen voortplanten. Hup connectie gelegd. Of je het er mee eens bent is een ander verhaal.)


    @Sonic 87; Uiteraard zijn die reacties allemaal in dezelfde trand, ik gebruik die van jou even als voorbeeld. En ja, uitleggen waarom je iets vind op een forum (gebouwd voor discussies) is wel zo handig, anders krijg je een opsomtopic van meningen waar niemand iets verder mee komt.
     
  2. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    En jij gaat mij vertellen dat dat een serieuze discussie was...... _O_
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel serieus voor t-xpe 5 was.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Na de 1e 3 reacties niet meer nee. Het had echter wel potentie om te kunnen uitgroeien tot een serieuze discussie.
     
  5. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is hetzelfde als een discussie in het lekkere wijven topic...

    ik vind haar lekker omdat..ik vind haar lelijk omdat.... nee ik val niet op computervrouwtjes omdat.... ja ik val wel op computervrouwtjes omdat....

    als jij dit serieuze discussies vindt had jij hier ook wel wat bij mogen uitleggen :

    ":cool:

    Daar wil ik wel is naast wakker worden :p "

    Leg uit Orcist, waarom???
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Aangezien dat meer voor zich spreekt (en uitbeeldt, aangezien het beeldspraak is) heeft dat geen verdere uitleg nodig. Met die post kan je het ook eens zijn, of oneens, en iedereen zal je begrijpen. Bij jou post ligt dat geheel anders. Ten eerste val je iemand aan zonder argumentatie. Ten tweede is het niet voor de hand liggend waarom de persoon in kwestie een "sick fuck" zou moeten zijn.
     
  7. Prospect

    Prospect Guest


    Nou als je verliefd bent om een niet bestaande vrouw dan ben je best sick..haha..tis een chick van een computerspelletje mensen, come on!
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk kan je dat vinden. Leg het nu alleen nog maar is uit waarom je dat vind. Ik zeg niet dat ik er achter sta. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je niet iemand er op moet aanvallen op een lullige manier, geheel zonder enige beargumentatie.
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien ben je gewoon iets te serieus
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen kans gehad om in de thread te reageren omdat deze al gesloten was. De redenen waarom deze gesloten is sta ik ook geheel achter. Dat lijkt mij vervolgens rede genoeg om iets serieuzer tegenover het voorval te staan. Ik vind het ook jammer dat deze thread de verkeerde kant op is gegaan, want zo'n discussie was best weer eens leuk geweest op xbw, naast alle rationele serieuze onderwerpen. :)
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind die chick niet mooi, dus je had best wel kunnen vertellen waarom je haar zo geweldig vindt, want ik snap niet wat je zo mooi aan haar vindt...

    Dat een 14 jarige jongen verliefd is op een computerfiguur zegt genoeg, je kunt het er mee eens zijn dat het een sick fuck is, of je kunt het heel normaal vinden...

    En als jij dit de normaalste zaak van de wereld vindt is er echt iets mis met deze wereld....

    Ik zie mijn zusje al masturberen als ik Devil May Cry speel, nou niet dus.....
     
  12. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Verliefd zijn op een karakter die niet bestaat kan gewoonweg niet. Je kan er hooguit door ge-obsedeerd door zijn of der zoals twi al zei helemaal geweldig vinden. Blijkbaar ziet de topicstarter het verschil niet in tussen deze twee, maar is dat een reden om hem zo de grond in te boren? Dacht het niet. Reageer dan gewoon niet of wijs hem op zijn gemaakte fout.

    Amen. ;)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als jij die chick niet mooi vind dan ben het er dus niet mee eens. Als je vervolgens niet begrijpt waarom een ander haar wel mooi vind, ben je raar bezig. Een succesvolle meid wordt namelijk altijd wel aantrekkelijk gevonden door sommige personen. Een succesvolle meid die ook nog is modelleert moet zeker enigzins uiterlijke kwaliteiten bevatten. Dit kan je allemaal zelf al concluderen uit de gegevens. Geen rede dus om het nader toe te lichten. Alsnog ben je hier appels met peren aan het vergelijken want het verschil is sowieso dat ik niemand aanval, en jij wel.

    En je hebt nog steeds niet uitgelegt waarom jij het ziek vind. En je beweert nu ook dat ik het de normaalste zaak van de wereld vind, terwijl ik dat niet heb gepost. Ik beweer echter wel, dat ik er eventueel begrip voor zou kunnen hebben.
     
  14. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik weet niet of ik nu een hele domme vraag stel maar waar slaat dat 'sick fuck'op?
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    WOW! Ik weet niet waarom ik hier nog op reageer.....

    Nee daar gaat het niet om..

    Ik vraag waarom JIJ haar zo geweldig vindt en jij zo geweldig vindt aan haar...dus je zou kunnen zeggen dat ze mooie ogen heeft oid......

    en je leest niet goed....want er staat :

    En als jij dit de normaalste zaak van de wereld vindt is er echt iets mis met deze wereld....

    "als" is de grote player in deze zin....

    en je hebt nog steeds niet uitgelegt waarom jij het sick vind...?

    dat staat in al mn posts, en volgens mij weet iedereen wel waarom ik het sick vind, nu zeg ik het dus weer... een 14 jarige knul die verliefd is op een computerfiguur (gaap..)..

    dit is een forum dus iedereen mag weten hoe hij een mening beargumenteerd of een zin in elkaar knutselt (dit is geen opvoed forum. of mis ik iets), iemand zegt dat hij verliefd is..op een computerfiguur, ik reageer met sick fuck, enough said...

    als je iets te doen hebt reageer je niet op deze nutteloze discussie, en als je niks te doen hebt reageer je er voor de 100.000e keer wel op :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  16. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor een domme discussie is dit eigelijk, sta eens even stil en kijk naar wat je getypt hebt. De conclusie is dat er geen positieve waarde uit deze discussie is voortgevloeid...
    En het gaat letterlijk over niets.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt naar gebrek aan respect en begrip voor iemand anders mening. Laat iemand in zijn waarde. 'sick fuck' is geen normale manier van antwoorden. ALS jij dat een normale manier van antwoorden vind, wens ik niet meer van je antwoorden te zien op ons familieforum waar we verwachten dat mensen zich volwassen gedragen.

    Begrijp je vast wel, thanks. Heb je niks nuttigs te zeggen, of wil je alleen maar schelden, dan moet je liever niet antwoorden.
     
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    i know, ik weet ook niet waarom ik er nog op reageerde....

    maar hij vindt dat ik fout zat met "sick fuck" (alsof ik hem heb bedreigd en het niet terecht was dat ik zoiets zei) en ik niet heb uitgelegd waarom ik dat zei, maar het lijkt mij dudielijk waarom... maar ja, idd, domme discussie...
     
  19. Prospect

    Prospect Guest

    Orcrist, moet ik nu serieus gaan uitleggen waarom het niet helemaal 'gezond' is als je op een fictief figuur verliefd bent? Nee toch?

    Tuurlijk mag je iemand niet op zo'n lullige manier aanvallen maar op zo'n groot forum,met zoveel members,en zoveel members die rond de 14/15 zijn lok je het gewoon uit dat je zulke reacties krijgt.

    Ik keur het ook niet goed, maar als hij iets beter had nagedacht voordat hij de thread opende dan had ie zelf ook wel kunnen bedenken dat er weinig serieuze reacties zullen volgen.
     
  20. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet je dat wel uitleggen, want ik zie echt niet waarom, wat is er zo anders aan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina