1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(opmerking)onbeschoft

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat je het ziek vind is niets mis mee, maar reageer dan gewoon niet. Pak een ander draadje wat je wel interesant vind, en steek je energie daarin.
     
  2. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    nja je moet maar doen wat je niet laten kan en zoals die type5 (ofzo) verliefd worden op een DOA persoon 8) |:-
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit gedrag valt mij ook steeds meer op. Iedereen wil tegenwoordig grappig zijn en domme opmerkingen maken. In de FAQ staat duidelijk dat je respect moet hebben en netjes moet antwoorden. Ik kan garanderen dat we hier zeer binnenkort tegen gaan optreden want sommige mensen willen kennelijk gewoon niet luisteren of vinden het teveel moeite om niet te reageren als ze niks nuttigs te zeggen hebben.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ja vind ik ook :mad:
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als het forum je niet bevalt, waarom kom je hier dan nog?
    (Dit bedoel ik overgens niet aanvallend.)

    Je komt hier uit je vrije wil.
    Als ik het ergens niet leuk vind, kom ik er niet.
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom hier voor de lol. en dat heb ik nog steeds. ik uit gewoon kritiek. maar daar houden jullie niet echt van volgens mij
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik hou van kritiek. Ik hou echter ook van het in waarden laten van mensen en gevoelens. Als jij wordt afgebrand omdat je zegt dat je verliefd bent op een meisje ofzo vind je dat ook niet vet. We willen dat iedereen zich hier thuis voelt en daarvoor moet iedereen elkaar in hun/haar waarden laten. Lijkt me eigenlijk heel logisch...
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand in zn waarde laten is ook logisch, maar je kan er ook te ver ingaan. De manier waarop er hier gemodereerd wordt moet je constant op je woorden letten. Het is maar waar je als site voor kiest natuurlijk. Maar het karakter wordt wel een beetje kiddie zo.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  9. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks van aantrekken. Je kan beter "verliefd" (verliefd is mischien ook een te groot woord en vindt je d'r alleen maar "verdomd leuk" :)) worden op een chick uit DOA3 dan dat je bushokjes vernield. Niemand heeft er last van, en dat laatste kost de maatschappij alleen maar geld :)

    En wie weet kom je nog wel eens een meid tegen die d'r nog sprekend op lijkt ook... :D

    Maar nogmaals, lekker laten babbelen...
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Goede opmerking hoor, zoals ik al eerder zei in je forum heb ik dit ook eerder meegemaakt dat iemand onbereikbaar was, dit kwam omdat ze zo een 4 jaar ouder is dan mij en redelijk ver weg woont, ben er gelukkig nou overheen. En ik denk dat jij je hoe zal ik het zeggen 'gevoelens' voor ayane op den duur ook verdwijnen omdat je dan iemand in het echt ziet die je gewoon interresanter vind
     
  11. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    en dit moet je allemaal gaan leze.. jezus, ik haak af!
    (probeer eens te tellen hoe vaak wer eigelijk t zelfde is getypt)
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Leg even uit wat er kiddie is aan het niet toelaten van schelden en terroriseren van mensen?
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind dat het tegenovergestelde juist kiddie is alles toestaan, je bent toch al oud genoeg om te begrijpen dat je dat niet kunt doen zomaar??
     
  14. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zeg je verkeerd slijmbal (:)) ;) ..

    als ze alles toestaan gaan ze er juist vanuit dat we oud genoeg zijn ...

    ik denk dat Dialogical het heeft over andere dingen Hordo, het sluiten van het hiphop topic (ik weet niet waarom dat topic werd gesloten dus excuse me als dit echt terecht was), het sluiten van bepaalde topics waarvan de titel verkeerd is (xbw bazar) ipv editten oid...
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het vooral over het uitschelden van mensen.
    en ik een slijmbal :'-( dat doet pijn 8)
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    het is niet alsof er iemand kapot gescholden is ofzo..als je zegt ik ben verliefd op een cybergirl en daarop wordt gereageerd "je bent sick". dan vind ik dat niet iets waarover zoveel ophef gemaakt hoeft te worden. dat vind ik dus kiddie
     
  17. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dus mensen met emotie zijn kiddy?

    JIJ bent sick :/
     
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    wablief?
     
  19. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ?
    lees zijn en mijn post.. lijkt me duidelijk.
     
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik vind het nergens op slaan ...

    het heeft niks met emotie te maken ...

    nu noem je Dialogical sick, dat vind hij net als txpe ook niet leuk, waar zijn je emoties gebleven?

    (im out)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina