1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst
    Bron: gamespot.com

    In een demonstratie video van Microsoft over de dashboard-update die eind deze maand plaats zal vinden, heeft Microsoft aangekondigd dat de volgende grote update plaats zal vinden in de herfst van dit jaar. Wat er veranderd zal worden met die update is niet bekend gemaakt.

    Microsoft zal vanaf nu ieder jaar twee "Major-Dashboard-Updates" uitbrengen.

    Plaats je suggesties voor Microsoft in deze thread!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het steeds beter word, vind ik het goed
    Alle downloads tegelijk downloaden
     
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag zien dat je makkelijk filmpjes kan streamen vanaf ja pc naar je xbox 360 zonder dat je daar allemaal dingen voor nodig hebt zoals windows media center of andere software.

    Ook zou het handig zijn om een keyboard voor meer dingen te gebruiken, nu kun je alleen namen van savegames en muziek enzo typen maar het zou handig zijn als je met de pijltjes ook door je dashboard kan navigeren. Nu moet ik de hele tijd wisselen van toetsenboard en controller.
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    MSN OP JE XBOX360 ZOU RETE VET ZIJN
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vrijwel zeker van dat die update in de herfst gaat komen.
    En waarschijnlijk zullen er uitgebreidere updates komen voor de functies van de nieuwe hardware van MS.
    Waar onder de camera.
     
  6. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt tog al
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, bij de updates van volgende week, kom je op je dashboard dingen tegen die je nog helemaal niet kunt gebruiken. Die zijn voor de camera die ongeveer in september uitkomt.
    Ik heb het idee dat er dan updates komen om nog meer dingen uit je camera etc. (+ andere hardware) te halen.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De update na deze aankomende update zal inderdaad MSN integratie bevatten. Vraag me niet hoe ik dat weet en het is alles behalve officieel als het van mij komt. :p
     
  10. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De volgende update zal zoals Kobold al zei MSN bevatten, kheb gelezen dat ze dat over ene half jaar van plan waren en dat klopt dan wel zo een beetje, zou me egt super gafa lijken beetje msnen op je xbox!!
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootse Xbox Live update volgende week eindelijk op komst

    Er zijn al een paar Xbox Live updates geweest inmiddels, maar deze waren om een aantal veiligheidspunten aan te pakken en wat te stroomlijnen. De echte ‘grote’ update die in productie is bij Microsoft zal volgende week (ongeveer) te verkrijgen zijn en een flink aantal verbeteringen bevatten, naar voorbereidende ondersteuning voor de Xbox Live Vision, de camera die in de loop van het jaar beschikbaar wordt voor het systeem. Hier onder alle details van de update voor jullie en wat screenshots.




    In de aankomende, eerste echte, update voor het Xbox 360 dashboard zullen de algemene functies en de Xbox Live marktplaats van een aantal extra functies voorzien worden. De download die komende week ergens, een precieze datum is nog niet bekend, beschikbaar wordt gesteld aan mensen die op Xbox Live aangesloten zijn zal een minuut duren en als eerste het marktplaats menu verduidelijken. Waar we nu nog door de vele honderden gametitels en andere secties moeten bladeren om te vinden wat we zoeken, na de update zal de marktplaats geordend zijn in een aantal praktische onderdelen zodat het minder lastig is te vinden wat je nou eigenlijk zoekt. Secties voor games (gespeelde games, demo’s, Xbox Live Arcade, trailers en video’s), media en entertainment (filmtrailers, televisie, muziek, sport, community video’s en support), demo’s en game video’s (wijst zichzelf) en thema’s en gamer pictures (wijst eveneens zichzelf). Klinkt handig en we twijfelen niet dat dit het plezier van het gebruiken van de marktplaats vergroot. Overigens is ook de Xbox Live Arcande beter ingedeelt en kun je nu makkelijk zien welke games nieuw zijn toegevoegd. Na het downloaden van je trailer, demo of Xbox Live Arcade game, hoef je niet langer een paar menu’s door moeten werken om de betreffende demo, trailers of Arcade game af te spelen. Met één klik kun je na het downloaden beginnen met het gebruiken van de download. Mooier nog is de oplossing die Microsoft gevonden heeft voor het ergelijke downloaden van content.

    Nu moeten we wachten totdat de download klaar is voordat we weer games kunnen spelen of andere dingen kunnen doen, maar na de update zullen we zes downloads kunnen selecteren, die om de beurt downloaden terwijl wij gewoon een game spelen of een film bekijken! Ideaal. Niet langer wachten, maar gewoon je spel spelen, zonder extra vertraging of wat dan ook, terwijl je download van Xbox Live gehaald wordt. Perfect! Je kunt deze zes (of minder) downloads bekijken en managen door een nieuwe selectie in de marktplaats genaamd ‘active downloads’ en als je een multiplayer game begint dan zullen de downlaods pauzeren om je internetsnelheid niet te bezwaren. Video’s die je op deze manier download zullen nu niet alleen gestopt en gepauzeerd kunnen worden, maar ook vooruit en achteruit gespoeld kunnen worden op 2x en 16x. Het spelen van muziek zal nu ook iets makkelijkers zijn en niet langer zal het ingewikkeld moeten zijn om muziek te spelen tijdens een spel of video, omdat de mediaspeler, als je muziek afspeelt via CD of van je harde schijf, muziek van het spel, film of trailer uit zal zetten. Eveneens is er voorbereidende ondersteuning voor de Xbox Live Vision, de aankomende camera, toegevoegd. Deze zal in de Xbox Live game Uno gebruikt worden, maar ook in Rainbow Six Vegas, waar je gezicht in het spel gezet kan worden. Overigens kun je nu ook in de algemene opties kiezen om altijd naar de dashboard te gaan als je Xbox 360 opstart, in plaats van naar het spel dat in de DVD zit. Talloze andere kleine updates zijn er te vinden en zullen ons leven makkelijker maken en de functionaliteiten van de dashboard uitbreiden.

    Het klinkt allemaal geweldig en we kunnen werkelijk waar niet wachten tot we de update kunnen halen over Xbox Live. Volgende week is de voorlopige datum, als we meer weten dan zullen we het jullie natuurlijk laten weten.

    naar: hoofdpagina xboxworld
     
  12. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    spannend terwijl me pc naast me xbox staat...ja woe dan wil ik echt msnen met een joystick op men xbox |:-
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit Gehoord van een usb toetsenbord?
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag berichtjes typen met een USB toetsenbord op de 360, maar ik heb allen maar PS/2 shit :mad:

    Heeft iemand ervaring met berichtjes typen op de 360 met een USB toetsenbord?
    Zoja, wil dat een beetje?
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey robbert:b:
    Ik typ soms berichtjes met me toetsenboard. en ja of het werkt? het is gewoon hetzelfde als op de pc.
    ik heel handig als je veel berichten stuurt.:9
    mazzels robbie lol:confused:
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Moi Strikie :)

    Wanner gaan we eens Far Cry tegen elkaar doen?

    Dus het type op met toetsenbord op de 360 doet het dus goed :):
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    PS/2 <--> USB converters bestaan.
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen maar USB <--> Ps/2 :+
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe weet je dat?:p (dat een admin :p met een grote :p typt:p)

    Ik zou het ook wel vet vinden als je op internet kan en dan filmpjes kan downloaden. Kan ik mijn eigen filmpjes downloaden\o/ \o/ \o/ 8)
     
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Lol, dan ga ik een 60gig usb hdd kopen en vol met anime pleuren 8). Maarja, hoe installeer je dan een BitTorrent client op je 360? Lol nog even wachten en dan kunnen ze net als op de Xbox Linux installeren :p
     

Deel Deze Pagina