1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    De WMVs die ik van gametrailers heb, pikt ie iig niet op, heb er nog geen 1 werkend gekregen. :mad:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ziet hij alle WMV's, ook die van gametrailers.

    De update sloopt dus weer spontaan een paar boxen, daar gaan we weer \o/
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    niet die van mij! ik ga zo ff testen of alles werkt. ff kijken hoe gow mp eruit ziet op de tv :p

    ziet er goed uit!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    En denkt ms ook nog aan de mensen die geen live hebben.
    Ik kan straks niet eens een stuurtje van ms gebruiken omdat ik geen update kan krijgen.
    Ja ms denkt echt aan iedereen.
    Behalve als je geen live hebt.
    Briljant die service van ms
     
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een mooi lijstje. dadelijk mijn X360 ook eens opzetten
     
  7. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Tasso: Tegenwoordig is een internet verbinding voor iedereen wel bereikbaar. Als je silver hebt (wat gratis is) is deze update ook te krijgen. Desnoods sluit je je 360 even aan op je inet-kabel van je PC, update 'em en haal hem er weer vanaf.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kom niet meer op live is dat normaal nu? Komt dat omdat ze nog met de update bezig zijn ofzo?
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb daarnet geprobeert te streamen, een aantal WMV's van Gametrailers.tv. Het lukte me op er 1 te streamen daarna wou die de rest niet meer doen, echt vaag. Weet iemand waardoor dit komt?

    Zijn er ook al andere mensen die op de nieuwe resolutie spelen? Het beeld is gewoon veels te breed. Niet het scherm zelf maar echt het beeld van de 360. Mijn monitor ondersteund een resolutie van 2300×1200 ofzo. Iemand info?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    De update van het stuurtje staat op de bijgeleverde PGR3 disc en op toekomstige nieuwe game discs
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Jammer dat de resolutie 1440x900 er niet bij zit. Daar hebben momenteel meer mensen wat aan dan aan de 1920x1080.
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt zat ik ook naar te zoeken... Ik vidn het echt onhandig dat microsoft voor alleen wmv heeft gekozen. Nu moet ik bijna alles converteren en dat duurt lang en is heel onhandig :mad:.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar bij die link staat iets van dat het nu al in windows media center is gebouwd.

    Windows Media Connect 2.0
    You don’t need a computer in every room to enjoy digital media throughout the home. If you have a networked digital media player, such as an Xbox 360 or a digital media receiver (DMR), you can use Windows Media Connect to stream music, movies, and even pictures from your computer throughout a home network.

    This same functionality is now built right into Windows Media Player 11. The Media Sharing feature in Windows Media Player 11 lets you manage all of your connected devices from one place, setting permissions and approving new devices on your network. Download and get more information about Windows Media Player 11.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmm je hebt gelijk :eek: (had iets beter moeten lezen |:- )

    zit dus al ingebouwd in WMP11, dus een apart proggie is niet meer nodig :)

    heb ik het nu wel goed? :9
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Tasso kerel neem een leven wat loop je nou te zeuren. Je kan het branden op een cd bij een familie lid en dan op je xbox zetten lijkt me sterk dat niemand in je familie dit kan. Je kan ook een cdtje bij microsoft bestellen met de update erop. Dus wat zeur je nou. En wat doe je met een 360 zonder live, Je hebt geen idee wat je mist.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Microsoft blijft bij het standpunt dat men de bron niet kan bepalen van divx en avi files. Is dus niet legaal (daarom ondersteund ms deze niet) . WMV hebben ze nu aangezet, omdat je straks op hun zunemarket place straks muziek films, videos, en tv series kan kopen voor je zune .. en met de zune kan je ze dan weer streamen naar je xbox 360. Een logische stap. Waarom zou microsoft een film file van hun concurent steunen?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zal wel toeval zijn, maar sinds die update loopt mijn Xbox steeds vast tijdens het gamen. :eek: Zo begon het ook allemaal met m'n vorige.....
     
  19. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vind het zielig dat er mensen nu nog klagen over service van MS wat kunnen zij er aan doen dat sommige mense te lui zijn om hun X360 voor 5sec aan het internet te hangen en btw was het niet zo da uw dashboard wordt geupdate dmv een nieuw spel bv Gears of War zal de dashboard update met zich meedragen.

    Mja dan nog vind ik het toch in ieder geval zalig dat we WMV. files kunnen zien zoals reviews vanop gametrailers
     
  20. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update duurt het langer voordat m'n 360 opstart, en het opstarten klopt ook niet helemaal meer: ik zie eerst die 4 vlakjes van de ring of light ronddraaien, maar dan heb ik nog geen beeld of geluid. Pas nadat die vlakjes hun rondjes hebben gemaakt en hij op player-1 stand blijft branden, zie en hoor ik het xbox 360 logo nog eens tevoorschijn komen en rond te draaien. Meer mensen hier last van:confused:
     

Deel Deze Pagina