1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

1. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen stoteren ze bij mij op me tv, iemand hier ook last van?

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik. maar dat valt mee. alleen aan het begin een enkele keer.

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als ik die HD films op mn pc wilt bekijken dan stotteren ze altijd... weet er iemand hoe dit komt ?

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Het kost voor een pc nog al wat kracht om 720p filmpjes te laten draaien. daarnaast zij er nog andere taken die een pc ondertussen uitvoert waar hij tijdens zo'n film eigenlijk geen kracht meer voor over heeft.

Daarom vind ik het zo fijn om ze nu op de 360 te kijken, want dan stuur de pc gewoon de info zonder er zelf aan te hoeven rekenen naar de xbox. Die heeft kracht genoeg om dat vloeiend te kunnen laten draaien.

6. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    @ the watcher; maakt het nog uit welke resolutie ik moet gebruiken?
    thnx.
    Ik heb net ff gekeken maar kan de resolutie niet veranderen. welke versie heb jij dan?
    ik gebruik versie 3.1.9

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er ongeveer geweten worden in maart wie beter is blu ray of hd-dvd? Niet wie gaat winnen, want dat ligt aan de consument en dat wordt pas over een paar jaar bekend. Want na die update kan je de HD-DVD add-on eraan zetten maar ik koop alleen de HD-DVD add-on als ze beter zijn of winnen.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voorlopig is na de eerste vergelijkingen gebleken dat HD-DVD een betere beeldkwaliteit heeft. Dit komt o.a. omdat Blu-Ray titels nog gebruik maken van het MPEG-2 codec en HD-DVD niet. Schijnt dat filmstudios voor Blu-Ray ook spoedig gebruik zullen gaan maken van het VC-1 codec.

9. basovich

basovich Guest

hoe werkt dat nou met die filmpjes streamen??
    moet ik de IP van mijn pc invoeren in die van mijn 360? hoe zit dat nou?

10. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar het tabblad 'Media' op je 360. Dan klik je op 'video' en dan 'computer'. En als het goed is kan je dan je pc of laptop kiezen.

Windows Media connect is een vereiste, in dat programma kan je de mappen kiezen die je wilt delen met je xbox 360.

Succes!

11. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Wndows Media Connect zit ingebouwd in de nieuwe Windows Media Player 11. Dan is Connect niet meer nodig. WMP11 is hier te downloaden: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/download/download.aspx

In WMP11 ga je dan naar Tools-Options-Library, daar kan je dan de Sharing options en mappen instellen.

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat heb ik ook gemerkt ja... echt stoer zo een X360 :thumbs:

13. mark8925

mark8925 Guest

na die update kan ik opeens niet meer pes6 op 720P doen op mn hd-tv:mad:

14. mars15

mars15 Guest

Na die update, loopt die wel vaak vast hier, en kan ik hem opnieuw aandoen 8)

15. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig heb ik die laatse liv updat niet gedownload en dat ga ik ook niet doen nadat ik gehoord had dat je xbox360 zo vaak bliijft hangen.......ik wacht gewoon tot de volgende update.

16. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anders nergens problemen mee en ben erg blij met de update, veel verbeteringen. Volgens mij heb je net zoveel kans dat je xbox360 morgen stukgaat als je de update niet download, als wel.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Jammer dat sommige mensen altijd uitgaan van een negatief standpunt.
    Het gros heeft nergens problemen mee en is tevreden met de verbeteringen.
    Enig idee hoeveel mensen er een 360 hebben en waarbij de update uitstekend werkt:confused:
    Als het allemaal echt kommer en kwel was, dan had dit topic inmiddels wel een deeltje twee gehad.

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ja de kans dat je xbox hier aan stuk gaat is erg klein. Er zijn altijd een paar mensen bij wie iets mis gaat.

Wat je gelukkig noemt btw, nou kan je een half jaar niet op live als je het tot de volgende update wil volhouden. En met die volgende update zullen weer een paar mensen zijn waarbij het mis gaat, zo is het nu eenmaal. Denk dat je je wel moet realiseren dat voor al die andere miljoenen mensen de xbox een nog beter apparaat is geworden \o/

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Een heel goed apparaat dat bij mij na de update een stuk vaker vastloopt :|

20. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook hij loopt kei veel vast nu :confused:

Deel Deze Pagina