Het is geeneens een gerucht, het is pure projectie van LeZe, hij wil het graag dus gaat hij roepen dat het zo is. Dit zal voorlopig niet of nooit gebeuren. Dat PS3 en Wii dat wel of niet hebben heeft natuurlijk weinig of niets te maken met de Xbox 360. Trouwens, wie gaat er nou met een controller lopen browsen als je een PC hebt, werkt toch wel effe iets beter, sneller en efficienter!
Eerlijk gezegd zie ik Sony niet in staat een goede webbrouwser van de grond te krijgen. Kan een vooroordeeltje zijn maar toch. Als microsoft dit niet wil zullen ze daar best een goede reden voor hebben en 1 daar van is dat ik denk dat veel mensen het niet prettig vinden op de bank te internetten. Welke gamer of zelfs casual gamer heeft er trouwens geen PC.... Msn zou daarintegen wel haalbaar zijn denk ik want dat past helemaal bij het sociale beeld dat microsoft met live wil berijken.
Voor MSN is er ook de prachtige integratie met geluid en video via communicator en straks Xbox Live Vision camera, daar komt geen toetsenbord aan te pas. Sony zal natuurlijk, als ze browsers gebruiken, een deal sluiten met een partij zoals FireFox/Oprah of iets dergelijk, zijn talloze van die bedrijven die daar wel brood in zien om in het OS van Sony verwerkt te worden.
Ik wil graag de update dat 60Hz 50Hz ook beschikbaar word in HDTV mode, Nu moet je eerst weer terugschakelen naar SDTV, Terwijl ik nu mijn Monster Game Link kabel heb
ehm 50Hz 60Hz is alleen voor standaard tv's die optie wordt op geen enkele HDTV ondersteund... waarom wil je dan 50-60 Hz optie hebben...?
Ik heb de thread nog niet doorgelezen. Maar ik zou graag zien om CD's te kunnen rippen en andere dingen tegelijk doen. Hetzelfde geval met de Downloads dus. En Muziek rippen vanaf je MP3 zou ook niet verkeerd zijn.
downloads kan nu .. cd's gaat denk ik niet lukken omdat je dvd speler dan bezet is ... Muziek rippen vanaf je MP3 gaat nooit gebeuren omdat MS dan en rechtzaak tegen hen krijgt .. pat het niet te controleren is of je de muziek origineel bezit
nog iets nutteloos: Nu staat er soms bij personen: Watching a movie, of Listening to music. Het zou leuk zijn als er ook bij kon staan naar wat voor film hij/zij kijkt, en wat voor MP3-tje hij/zij beluistert