Oproep om ons te helpen met je stem!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SjoerdV NL, 14 mei 2010.

1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Beste xbw-bezoeker,

ik ben, samen met twee vennoten, eigenaar van Dureco Investments. Met dit bedrijf willen wij mensen op een laagdrempelige manier helpen duurzaam om te gaan met de voorhanden zijnde energie in deze wereld. Daarvoor hebben wij een waterbesparende kraandop ontwikkelt die in staat is om 93% water te besparen.
    Omdat wij nog volop ideeën hebben en deze graag willen uitwerken, hebben wij om dit proces te versnellen ons aangemeld voor de Liof Yeah wedstrijd. Hierin krijgen jonge ondernemers de kans om zichzelf te bewijzen en zo kans te maken op een prijzenpakket van in totaal €25.000 euro. Dat houdt in dat wij komende dinsdag een presentatie moeten geven voor enkele ministers.

Wat ik van jullie vraag, is om zoveel mogelijk op ons te stemmen. Wij moeten in de top 20 blijven, maar stonden 2 weken terug nog 3e. Nu staan we 7e... Wij merken dus dat de concurrentie flink op ons inloopt.

Bedankt voor het lezen tot zo ver.
    Wat wij nu aan jullie willen vragen is om te stemmen op ons zodat wij met zoveel mogelijk stemmen voor de jury staan. Dus kun je je vinden in onze visie & missie, stem dan op http://www.liofyeah.nl/candidate/details/104

Ondanks dat dit soort threads normaliter niet zijn toegestaan is er toestemming gevraagd aan een admin. Tevens snappen we het ook als jullie je meer kunnen vinden in de ideeën van de overige competitors. Stem dan ook gerust op hun als je je daar beter bij voelt :) De link naar de site is: www.liofyeah.nl

Nogmaals bedankt voor jullie aandacht en hopelijk ook voor jullie steun!

Sjoerd

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gestemd (met alle 5 mn mailadressen :+)

3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ook gestemt.

Klinkt als een goed initiatief, krijgen we ooit nog iets te horen over hoe je die 93 % water bespaart?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is zo'n kraandop wel handig? Volgens mij ben je wel ff bezig wanneer je een glaasje water wilt pakken. Alleen Limburgers kunnen zoiets bedenken aangezien hun kraanwater vol met kalk zit hehe :+

Vind het trouwens wel een dope idee hoor. Ik heb altijd respect voor mensen die willen ondernemen.

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Iedereen die stemt krijgt een gratis dop? :thumbs:

heb 2 stemmen achtergelaten met 2 verschillende namen en mailadressen. :+

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bestaan er ook al tientallen van...

7. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Super opkomst! Vele malen beter dan verwacht :D

Wij realiseren de besparing van 93% door verneveling. Er zit een binnenwerk in dat dit verzorgt dmv verschillende gaatjes e.d. Door een octrooiaanvraag kan ik er niet al te veel over kwijt helaas.

Wbt het vullen van een glas water, daar heb je gelijk in. Maar deze versie van de kraandop is primair bedoeld om de handen te wassen (wat overigens ook nog eens voor een hygiënischer resultaat zorgt omdat de zeep langer op je handen zit). Een doorontwikkeling waarbij je kraandop in een stand kan zetten waar een normale straal uitkomt staat in de pipeline (waar we dus de te winnen innovatievouchers voor willen gebruiken).

Gerjan, hoger dan 50% komen ze naar mijn weten niet. Zijn perlators, waar ze lucht en water samenvoegen.

8. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gestemd! Staan jullie nu 6e met verschil van de 1e van 200 stemmen oid? Moet lukken om te halen.
    Kan het linkje wel beetje neerzetten op paar andere fora ofzo als dat helpt (niet nederlandse fora)

9. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Dat moeten we hebben :thumbs:

Ik zou zeer blij zijn als jullie inderdaad vrienden/vriendinnen en ouders ook kunnen laten stemmen!\o/\o/

Misschien komen we zelfs op de 3e plek terug:b:

Btw, nog 11 en we staan 5e!

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor wc's in openbare gebouwen is dit een goede oplossing. De kraan wordt daar regelmatig gebruikt en soms laat iemand de kraan expres of per ongeluk lopen. Zo'n dop kan behoorlijk wat kosten schelen.

Als het jullie lukt om een patent te regelen zitten jullie al helemaal goed. Investeerders zullen in de rij staan. Je heb iig al 2 stemmen erbij.

11. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is momenteel ook onze markt. Denk aan overheidsgebouwen, wc's op tankstations, ziekenhuizen etc. Daarnaast geven bedrijven die ons product installeren ook nog eens een image van besparend omgaan met water af, misschien wel de grootste verkoopfactor.

Leuk weetje, mijn oude middelbare school zou de aanschaf van een kraandopje in 6 maanden terugverdienen!

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    83% naar eigen zeggen. Ik vind bij jullie de verneveling wel heel extreem om eerlijk te zijn, dan is het niet zo moeilijk om zo'n besparing te halen.. :9

Kortom ik ben niet overtuigd. :+

13. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Kom maar testen:b:

Onze fabrikant zit in de olievernevelingindustrie waar ze met heel nauwkeurige marges werken. Gevestigd in Eindhoven. Waarde van 93% is dus heel precies. Gebruiken een 5-assige draaibank.

voor de beeldvorming:

14. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ok mensen, ik denk dat het mogelijk is dat we met jullie steun nog de 3e plaats halen. Momenteel is dat een achterstand van 62 stemmen. Mocht je wat tijd over hebben, laat je moeder en vader, je vriendin en je hond even stemmen.

Het stand is te zien op: http://www.liofyeah.nl/candidates/?q=&s=votes&o=desc

Bedankt!

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb net ook ff gestemd. Succes.

16. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Thnx! Zeer blij met de opkomst hier

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    2 Stemmen van mijn kant, veel succes. Hoop dat het lukt om in de top 3 te komen/blijven :D

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ook 2x gestemd, jullie staan nu 5de:thumbs:

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Net gestemd, jullie staan nog steeds 5de:)

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    2x gestemd. :)

Deel Deze Pagina