Hallo, Sinds februari ben ik samen met een collega-student bezig met een HEAO-afstudeeropdracht voor Take-Two Interactive Benelux te Breda. Take-Two is de uitgever achter de Rockstar en 2K labels. Twee aankomende titels op deze labels zijn Mafia II en Midnight Club: Los Angeles. Voor deze twee titels gaan wij een communicatieadviesplan uitwerken. Een maand geleden plaatste ik hiervoor een enquête, mede op dit forum. Het heeft ons goed gedaan om te zien dat veel mensen bereid zijn geweest om deze enquête in te vullen. Nogmaals bedankt hiervoor! Een enquête geeft echter maar beperkt inzicht op veel vlakken, vandaar dat we op zoek zijn naar 20 mensen waarmee we een interview kunnen houden. Hiervoor krijg je een leuke beloning (over wat deze beloning precies in zal houden zijn we nog druk in onderhandeling ) Wat zijn de voorwaarden hiervoor: Je hebt ervaring met zowel het racegenre als free-roaming genre Je hebt enige interesse in Midnight Club: Los Angeles en Mafia II Het interview vindt bij voorkeur plaats te Arnhem, op de HAN, goed bereikbaar per trein (station Arnhem Presikhaaf). Eventueel kan in overleg van deze locatie worden afgeweken. Zelf woon ik in Tiel, mijn collega-afstudeerder woont in de buurt van Doetinchem, dus mocht je hier enigszins in de buurt wonen dan is dat natuurlijk helemaal geweldig. Het gesprek zal maximaal een uurtje duren en zal worden opgenomen (audio), ter ondersteuning van de uitwerking. Heb je interesse hieraan mee te werken en voldoe je aan de gestelde eisen, of wil je eerst nog meer informatie? Stuur me dan een PM of laat hier een bericht achter!
kan het ook over de telefoon? wil best helpen alleen heb geen zin om vanuit Leeuwarden naar arnhem te reizen
Helaas is dit niet mogelijk, aangezien de interviews door twee interviewers afgenomen worden. Bovendien duurt het interview hier ook te lang voor. Desondanks toch bedankt voor je reply en interesse!
Ik zou ook best willen meewerken maar ook ik woon in Friesland, jammer TakeTwo is een leuk bedrijf met goede games. (EA ) ik ben ook wel benieuwd naar de beloning, leuke GTA IV gadget? Twee uren in de trein is me toch net te veel...en ik haat het OV.