Bron: Kotaku Zou me niet verbazen, het is typisch MS. De 250GB HDD voor de 360 kost ook al het dubbele van de gemiddelde 2.5" 250GB HDD en dan heb ik het nog maar over de prijs van €99, niet die van €119 (of was het nou 129).
Lol, check dit bericht: http://www.xgn.nl/360/nieuws/20082/gamestop-maakt-prijs-van-de-xbox-360-sticks-bekend/ Afzetters
Zat er dik in. De meesten weten dat toch onderhand wel? Je wordt er in elk krantje mee doodgegooid, of het nu de Mediamarkt, Dixons of Aldi is, overal vind je wel aanbiedingen van USB-sticks. Het lijkt me dan ook dat bijna niemand voor die dure variant van SanDisk zal gaan.
Er zijn altijd nog de miljoenen onwetende die die dingen in de winkel zien liggen en denken dat je dan de echte M$ stick nodig hebben of gewoon klakkeloos de eerste de beste shit kopen, en daar verdienen ze weer op. Bij M$ zijn ze echt niet dom Die trekken hun winst gewoon uit de simpele zielen, dat doen ze al jaren en (blijkbaar) werkt het.
Oke https://www.yagoda.nl/sandisk-cruzer-micro-flash-drive-zwart-p-3703.html €26,92+€3 verzendkosten.
HEllo mischien een beetje een dommen vraag maar kan je nu ook gewoon je account op zo'n usb zetten en dan bij een vriend op je eigen account tegen hem (met zijn eigen account) een game, splitscreen spelen. Met bijvoorbeel mw2
Hey welkom op XBW! En ja dat kan dus, je kunt je gamerprofile & save erop zetten en bij hem laden om daar te spelen en achievements etc te halen.
Ik heb nog een oude Ipod video 30g liggen. Kan ik deze dan gebruiken als harde schijf voor een Xbox360 arcade?
Ik denk het niet. Het moet echt herkent worden door een PC als 'massa-opslag' anders gaat het niet werken.
Je kunt in iTunes een optie aanvinken om de iPod als externe harde schijf te gebruiken. Zo gebruik ik hem nu ook op mijn mac, dan zou het toch moeten kunnen ?
Ik probeer het eerst wel op iemands anders zijn xbox. Dit maakt het kopen van een arcade pack wel een stuk aantrekkelijker.
Dat veranderd wel wat, maar dan ligt het nog aan de ondersteuning wat ze uiteindelijk in die update drukken. Het maakt de kans dat het gaat werken wel wat groter.