Hey peeps, ff vraagje tussendoor, ik krijg volgende week een leuke surround set, de Logitech Z680, zit daar ook zo'n optisch kabeltje bij??? en hoelang is die?
Lijkt mij niet eigenlijk, als die kabeltjes zo duur zijn.. Maar waar heb je die set gekocht en wat moettie kosten? misschien dat ik er ook wel een wil, als ik toch al 20 euro voor dat kabeltje moet neerleggen
Degene die WouteR laat zien is niet de juiste. Kijk bij www.hermeselectronics.nl- bij merken kies je vivanco- en dan optische kabel. Hij is een halve meter en kost 14.99 euro. Ik heb deze ook en ik gebruik hem voor 5.1 en het is een uitstekend kabeltje. Hij is te koop bij o.a Media Markt.
da's niet duur op de site van logitech zag ik hem net voor 499pleuro]:- Ben je al bij regenboog in sittard geweest, hadden ze hem daar ook? de rest ook bedankt weer voor de replies
ik ga zometeen eens naar de mediamarkt in Heerlen, als hij daar ook staat laat ik je iets weten, en misschien of die toslink erbij zit...
Ik heb een 60cm lang Optigold kabeltje van €39,- en ik heb er tot nog toe geen klachten over. Ik heb mijn Xbox aangesloten op een Pioneer receiver Type: VSX-D510s en het geluid is perfect! het schijnt ook dat er wat goud op dat kabeltje zit van mij maar wat daar het nut van is weet ik niet het gaat immers alleen om de lichtsignalen die het kabeltje verstuurt lijkt mij?
Dat is niet degene die ik heb maar dit is als voorbeeld van een Toslink dan weet je wat je nodig hebt. Deze past dus 100% in de Advanced Scart Cable en ook in je receiver mits je een optische ingang hebt.
Nee hoor, bij de mediamarkt hadden ze wel de logitech z540, voor 250euro, overigens zonder optisch kabeltje Heb er zo'n toslink gekocht voor 17.50 euro. En een sennheisser headphone Wist ik niet maar die verkoper zei dat er over een paar weken een speciale xbox soundset uitkomt en adviseerde mij daarop te wachten. Hijzelf had zijn xbox vorige week op die logitech z540 aangesloten en was niet erg tevreden. Er lag ook zoiets voor de gamecube, maar dat was volgens mij maar een 2.1set en het zag er belabberd uit. groeten de Sjef.
Juist bedankt maar ik ben er al net mee thuisgekomen En het werkt! Alleen merk ik dat als ik overschakel van de opt.ingang naar de normale line-in op m'n stereo-set, dat het geluid dan via de line in iets voller en harder klinkt (?) via de toslink is natuurlijk wel zuiverder. Doe ik iets verkeerd of is dit normaal of moet ik nog instellingen wijzigen op de xbox? Groeten, de Sjef.
ik heb al meerdere van die kabels hier thuis liggen 1 van mijn 5.1 set 1 van mijn advanced cable (daar zat er bij mij ook 1 bij) 1 van mijn mini-disc en nog wat losse.
je krijgt wel een optische kabel bij de Z-680 maar ik zou nog even wachten met bestellen. er zit een productie fout in ofzo. ik heb er ook 1 en er zit erge ruis in. ik heb versie 1.03 en ik moet hem terug sturen als ze versie 1.1 hebben ik zou dus zorgen dat je zeker weet dat je die heb want die ruis is heel erg storend. voor de rest is het wel mooi geluid alleen die ruis hoor je er ver bovenuit tot eenderde van het volume.
Mijn 680, vandaag binnen werkt goed Maar nu wil ik het geluid van een tv uizending(laten we zeggen GTST) via de Z680 krijgen, KAN DIT ????
Ja als die Z680 twee audio ingangen heeft kan je bij veel winkels en zelfs in bouwmarkten een scartkabel kopen met 2 tulpstekkers aan het einde die je dan op je receiver aan kunt sluiten. Wit en rood= links en rechts (of andersom)