1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Optreden dan!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 9 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ben eigenlijk nooit op het forum van xbox.com, dus net ff een acount aangemaakt daarzo, maar daar zitten volgens mij echt alleen maar trieste lui en ik heb liever niet dat die nou met z'n allen hier het forum komen verzieken. Heb ook geen id wat er is voor gevallen maar hou het lekker op dat forum en ga het niet hier afreageren

2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    ff een off-topic @ Walrus tussendoor;

Wat vind je van deze avatar...

3. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Man, deze discussie is nergens voor nodig. Xbox.com heeft niks met XBW te maken dus daar moet je geen probleem van maken. Laat ze gewoon lekker zielig doen. Worden ze gebanned en dan zijn we daar ook weer vanaf. Hij is gelukkig maar 100 uur gebanned dus die zien we over een tijdje niet meer terug...

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ohw jah.
    Zware Darkwing imitatie:

*zit op luie stoel*
    Goh even hier kijken. Goh moet ik weer klikken. Zeg <naam vriendin/mamma> Klik jij eens even op de muis. Goh verkeerde tread. Klikt. typt slotje. Goh weer een goeie daad gedaan.

Gaan wij afspreken dat wij 1 dag verwisselen van plaats? Jij 1 dag iemand die probeert te helpen ik 1 dag administator/ Moderator?

5. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2

Being-Xboxed Has Spoken. Prais the Lord...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is het verschil? O-)

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Houd er ook rekening mee dat er mensen van xbox.com hier ook geregistreert zijn en misschien wel jouw post lezen :) Om nou heel xbox.com over 1 kam te scheren is ook wat overdreven imho.

Deze thread is zijn doel voorbij. Het moge duidelijk zijn dat die gozer alsnog gebanned wordt wanneer ie weer komt kloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina