1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opvallend NL..

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xboxwhopper, 15 sep 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Francis9 NL .... Vaag......

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nou dan ben je wel errug trots8)

maar meestal klinkt het (alleen) lekker als het bestaat uit een woord en niet dus zoals in dit quote:

3. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat het erachter omdat die andere naam al bezet was en ik niks beters kon verzinnen :p

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel NL achter mijn naam. Ik wou eerst Pablow maarja die was natuurlijk alweer bezet:mad: ! Nou wat doe je dan juist NL erachter zetten. Het is idd rete handig ze zullen mij namelijk nooit vragen waar ik vandaan kom :) ! Belgen doen het btw ook wel eens: Be achter hun naam.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Engelsen hebben ook...regelmatig/wel eens...UK achter hun naam staan....misschien als ik een nieuwe gamertag neem volgend jaar dat 't Saaur NL is....misschien hou ik deze wel :)

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat ik ooit eens een megaactie verricht had om iedereen NL achter ze naam te laten zetten:)

Toetertijd was ongeveer de helft ok met het idee om NL achter je naam te zetten. Met de launch van Xbox Live zagen een aantla er toch vanaf, maar de laatste tijd zie je de vaderlandslievenden steeds vaker.

En dat is alleen maar een goede zaak, in my opinion, want met mensen met NL achter zijn of haar GamerTag ga je gewoon veel sneller een conversatie aan, altijd tof als er Nederlanders in een lobby zitten, toch?

Ook een argument tegen NL achter je naam is dat Nederlanders toch niet goed genoeg zouden zijn. Ik neem aan dat ik daar op het moment niets meer over hoef te zeggen om jullie duidelijk te maken dat dat niet zo is:)

Kortom: gewoon NL achter je GamerTag zetten, is wel zo handig!

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoef er eigelijk geen NL achter te zetten, de meeste hebben het zo wel door..

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hier is dat topic.

ik ga trouwens over ongeveer 12 dagen live en dan zet ik ook NL achter me naam :cool:

9. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
  10. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    meeste nederlanders vind ik eikels |:-

11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoeft het ook niet, een NL aanduiding. Zo is de verassing weg. Ik zie wel wie ik tegen kom. Ga dus ook niemand uit de weg.

12. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het NL teken achter mijn naam komt ook vooral omdat hij al bezet was..."Sphinx"
    en omdat ik geen andere naam wou heb ik er proberen om Sphinx NL van te maken...tenzij een Nederlander me voor was...maar dat was gelukkig niet zo...

Vandaar "Sphinx NL"

13. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moeten de Belgen dan doen. Als we er BE achter zetten denken al die Fransen :mad:( en waarschijnlijk de meesten die niet uit Nederland/Vlaanderen) komen dat we Franstalig zijn. En als Belg NL erachter zetten is toch een beetje belachelijk. :confused:

14. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel handy als mensen er NL achter hebben.
    alleen voor mezelf vind ik 't wel overdreven,
    ik bedoel, als > johnitalmelo niet NL genoeg is;)
    hehe, maargoed, dat kan een Amerikaan niet ruiken eigelijk maja boeie

15. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de Fransen en Ameikanen zo vaderlandslievend ingesteld waren? Maaruh, als ik op Live ga, wordt dat gewoon 'Farting Bob', geen gezeik verder. Ik ga dan meteen Unreal Championship spelen :). Enige nadeeltje misschien .... geen keybinds, dan maar met perv/next weapon werken .... en iedereen heeft hetzelfde 'nadeel', dus dat komt wel goed.

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij ook :D :cool:.

17. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    tsja bij belgen is dat idd lastiger...
    of je moet er VLA achter zetten, en de walloniërs WAL maarja dat staat natuurlijk ook stom :+

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik heb ook NL achter me tag,
    het is wel handig vind ik...

19. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel en ik vind het echt handig. Het is veel makkelijker. Ze zouden het gewoon standaard moeten doen. Je ziet meteen wie Nederlands is en dat is veel handiger als je bijv. NL-USA mechassault wil doen.

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook NL achter mn naam...

Ronno NL...

tja, het is zeker heel handig als je host bent... alle Nederlanders komen meestal eerder naar een Nederlandse room dan een onbekende... is gewoon lekkerder lullen in het Nederlands...

waarom ik het toen heb gekozen?? ik weet het niet meer, maar ik zal het wel gedaan hebben om niet telkens de vraag 'where are you from' te krijgen...

/edit: en om vaderlandsliefde heb ik het niet gedaan iig... ik vind het niet echt iets bijzonders om uit NL te komen ipv VS, Korea of Italie)

Laatst bewerkt: 17 sep 2003

Deel Deze Pagina