1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opvallend NL..

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xboxwhopper, 15 sep 2003.

1. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    *john keek naar links naar nicotjehs gamertag*

> LoL lekker origineel:9 "Darkmaster"*)
    hehe, niet negatief bedoeld hoor!

2. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik heb ook Nl erachter ik was het al van plan voor dat ik live ook maar gezien had.
    Ik had ook zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn naam zonder NL al bezet zou zijn.
    Maar goed iedereen herkent je meteen dat is wel lekker en als je goed speelt en NLers zijn gemiddeld goede gamers dan is dat weer mooie reclame he :)

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    een keer op een server zeggen ze steeds dat ik frans ben terwijl ik NL achter me naam had stomme amerikanen

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    mss niet speciaal, maar wel lekker, tog???

ik zou iig liever in NL wonen dan in Italie(hoewel...?), iig liever dan in Korea, of Amerika....

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    op dit moment zou ik liever in Italie geboren zijn, maar misschien dat ik liever in Nederland zou wonen ALS ik ook echt in Italie zou geboren zijn/wonen...

6. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja...omdat

Dark Master al bezet was...dus maak je er
    Dark Master NL van...maar die was ook al bezet, dus maak je er uit eindelijk Dark Master_NL van...

Joh Origineel:p

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:
    Ja klopt, ik had al iets zinnigs gepost en wilde er later nog iets van maken zonder succes.

Ontopic:
    NL achter je naam is idd stukken handiger imo, vanmiddag zat ik weer een aantal minuten engels tegen een Nederlander te praten, totdat die zei dat hij gewoon Nederlands was...

Ook irritant dat je het telkens weer moet vragen of ze uit Nederland komen, met NL achter je naam heb je dat gewoon niet, vaak herkennen Engelsen en andere buitenlanders je ook als Nederlander.

Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb ik nou ook altijd last van...

Ik vind het trouwens (net als de meeste) ook wel handig als er een beetje af te leiden is waar iemand vandaan komt.

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk toch

Ik heb het bij spellen waar jezelf je nickname kan veranderen zo zit ik in een D2K clan. En dan noemen we ons dus D2K Banjy NL (als voobeeld) gewoon zodat andere meteen weten dat je NL bent.

Greetzzz

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zo dacht ik er oorspronkelijk ook over, maar ik ben een paar keer uit een game gekickt want "We don't want to play against Japanese".

Die Amerikanen denken nogal eens dat "Tatushki" een Japanse naam is... <grmbl>

Binnenkort ga ik een nieuw abonnement activeren en dan neem ik een gamertag met wel degelijk "NL" als toevoeging. Werkt gewoon veel handiger.

11. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel makkelijk als er NL achterstaat. Alhoewel ik tegenwoordig steeds meer in "clan-vorm" ( www.dutchghosts.nl )speel, was het in het begin, gemakkelijk om mensen te herkennen.

Alhoewel mij 1e gamenaam Witkees (nick-naam van mijn Witte Herder, zie Avatar) was en ik een aantal buitenlandse vrienden heb, die dat niet begrepen, heb ik het veranderd naar mijn huidige: Sir White nl.

In het begin kreeg ik uit Amerika soms 100 friends uitnodigingen per maand omdat men dacht, dat ik een Ku Klux Klan member was. In tegendeel zelfs. En bij sommige word ik nu dus meteen gekickt.

Dus denk na wanneer je een game naam gaat gebruiken.

12. Dolby

Dolby XBOX Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nl er achter staan omdat Dolby al in gebruik was. dus nu ben ik Dolby nl }:]

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij klinkt het gewoon lekker Sabzero NL dan heb je metteen zo iets van Ohjee master :):+ whahahah iedereen kent me ook :):+

14. vassilli

vassilli Guest

Ik heb zelf geen NL achter mijn naam. Maar ik merk wel dat er altijd wel een nederlander in de server zit:)Cool_O_

15. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    gister toch een gast ontmoet die kwam uit curacou met een belgse nationaliteit maar hij woont in den haag.

dan heb ik ook geen idee meer wat je dan achter je gamertag zou moeten zetten...

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hahahaha man sorry ik moest echt ff lachuh.. idd wat ga je dan doen??
    gewoon BE toch ofnie:D

17. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen NL erachter staan en nog nooit gedaan... dat komt mss ook omdat ik vaker en liever met Amerikanen/Engelse speel... waarom weet ik ook niet :9

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat als je er NL achter zet, dat je dan eerder vooroordelen krijgt van anderen,.. maarja, als ze eenmaal tegen je gegamed hebben piepen ze wel anders >: ) (*heeft zelf geen NL erachter staan* )

19. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niemand noemt me ook eigenlijk renegade NL, maar gewoon renegade. iedereen weet dus eigenlijk waar het voor staat. vind het trouwens wel irritant als gasten zon onuitspreekbare naam hebben. "Hé ehh hetyheoa ofzoiets sorry man" :)

20. Sudeki

Sudeki WiEnEr

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel NL er achter staan, maar dat doe ik zodat er Nederlanders komen gamen, want me engels is niet erg goed duz!!:)

Deel Deze Pagina