Opvallend NL..

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xboxwhopper, 15 sep 2003.

1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. Dat NL is gewoon om herkend te worden, in een game bij moto gp (2) schreeuwen de nederlanders iig meteen "hey snakie".
    Is wel handig ;)

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Whehe, idd. Denk erover om een nieuwe kit te kopen, "XiroKe UK" lijkt me wel wat. :cool:

3. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    't Is maar goed dat het nationalisme-tijdperk al voorbij is :{.

:9.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb trouwens een Brits paspoort, maar woon dus in Nederland.

Voor mij is het dus legaal om UK achter m'n naam te zetten. :)

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks ff een nieuwe gamertag nemen. Met de toevoeging NL er achter dan kan je ook meteen fijn opnieuw beginnen... Want ik heb nogal een vage friendlist inmiddels.. Dus dan kan ik fijn ff overnieuw beginnen... Maar je hoeft dan neem ik aan de content niet opnieuw te downloaden he?...:p

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tis best handig. Kan je meteen zien dat je met nederlanders te maken hebt :)

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    En het veroorzaakt een samenhoorigheidsgevoel. Net als het oranjefestijn rond het voetbal :9

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat hoeft idd niet

maar misschien kan je in de toekomst een nieuwe thread maken want deze is al een half jaar oud ;)

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook veel gasten uit Denemarken met DK erachter voor de rest zie ik het het meest bij Nederlanders ja... alhoewel de letter X staat er ook vaa bij... maar das geen land..

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  11. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    je spreekt het zo lekker uit... wouter nl :p

12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag toch juist niet :confused: Dan worden mods en admins alleen maar boos... Daarom is er toch dit systeem dat ie dan gewoon weer even boven aanstaat?

Correct me if I'm wrong

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat vind ik ook. ;)

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij deed iedereen dat, omdat ie het bij een ander had gezien en het idd wel handig leek. Ik had Live gelijk de eerste dag, dus had geen vergelijkingsmateriaal gelezen op xbw ofzo. Ik had er dus niet over nagedacht, maar mijn naam spreekt eigenlijk wel voor zich: Lekkerbek.

Ik snap alleen sommige mensen niet die een nieuw live pakket kochten, omdat ze in een clan zaten en die naam wilden hebben. Hoop geld voor die afkorting van je clan naam erbij.

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  15. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en vaak valt die clan dan toch wel weer na een tijdje uit elkaar.... :p Ik zou dat nooit doen, daarom vond ik wolfenstein zo fijn daar kon je je eigen naam kiezen (dus met clantag ervoor enzo)... Dat moeten ze bij Halo 2 ook doen of in iedergeval iets dat je kan zien dat je bij een clan hoort...

16. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Met Socom II hebben ze dat heel goed gedaan!! Ik ben totaal geen fan van Sony online, omdat de servers gewoon totaal ruk zijn, maar ze hebben toch ook echt iets goed gedaan _O_.

Bij Socom II kun je een clan maken met een naam en clantag enzo. Vervolgens kun je mensen inviten in je clan en die krijgen dan automatisch ook de clantag voor hun naam. Zo kan je dus gewoon je gamertag behouden en toch zien dat je in een bepaalde clan zit. Valt de clan uit elkaar, dan speel je weer zonder clantag. Tis heel simpel, maar werkt echt uitstekend!

17. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klinkt indd heel goed! Maar dat gingen ze toch ook bij Halo 2 doen en andere tsunami games ?? Want dat lijkt me echt super tof gewoon...

18. Trossarms

Trossarms Guest

swe staat er ook regelmatig achter

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ze zouden meer Games moeten uitbrengen waar je je vlag kan kiezen en in de lobby naast je naam die vlag ziet. (zoals in DTM2) Dan hoeven we ook geen lelijke NL letters achter onze namen te zetten, hoewel het ook wel weer beter is omdat we dan veel gebruikte namen kunnen kiezen maar dan met een NL erachter.

20. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Tja opzich is dat ook wel handig, maar ik vind NL eigenlijk niet echt slecht klinken.... :p

Deel Deze Pagina