Tenzij ze met iets totaals nieuws komen vind ik het hoe dan ook wanhoopsdaad van Nintendo. De GBC heeft het twee jaar volgehouden, de GBA was net een jaar oud en toen kwam de SP alweer, en dan nu wéér een kleine twee jaar later met een en nieuwe komen?! Ik vraag me af of de consument voor een derde keer de poeplap trekt hoor. De fan zal hem heus wel kopen, maar denk je in dat je net tot twee of drie keer toe ben meegegaan...en dan is je nieuwste handheld alwéér verouderd. Ikzelf voel me iig behoorlijk genaait. En zal uit protest alleen al eerder een PSP kopen denk ik.
Een opvolger op de Cube zal het alleen maar erger maken denk ik, de Xbox is momenteel op z'n hoogtepunt, Sony's Playstation blijft goede spellen voortbrengen...en dan is een vroege opvolger alleen maar een teken van zwakheid, die inderdaad nog sneller zal worden ingehaald door de opvolgers van de Xbox en PS2, Sony en Microsoft willen immers koste wat het kost de krachtigste hebben, en dat jaartje geeft ze dan goed de tijd om voorbij de opvolger van de Cube te streven...dus hoe dan ook, goed voor Nintendo zal het (bijna) niet kunnen zijn.
Laatst bewerkt: 14 nov 2003