1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opvolger Cube of Advance komt eind 2004

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zilverpijl, 13 nov 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Dat lijkt me nogal logisch. De PS3 en xbox2 komen later uit, en dus kunnen ze er betere technieken in stoppen. De techniek zal in 2005 immers verder zijn, als in 2004.

2. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij ze met iets totaals nieuws komen vind ik het hoe dan ook wanhoopsdaad van Nintendo. De GBC heeft het twee jaar volgehouden, de GBA was net een jaar oud en toen kwam de SP alweer, en dan nu wéér een kleine twee jaar later met een en nieuwe komen?! Ik vraag me af of de consument voor een derde keer de poeplap trekt hoor. De fan zal hem heus wel kopen, maar denk je in dat je net tot twee of drie keer toe ben meegegaan...en dan is je nieuwste handheld alwéér verouderd. Ikzelf voel me iig behoorlijk genaait. En zal uit protest alleen al eerder een PSP kopen denk ik. :confused:

Een opvolger op de Cube zal het alleen maar erger maken denk ik, de Xbox is momenteel op z'n hoogtepunt, Sony's Playstation blijft goede spellen voortbrengen...en dan is een vroege opvolger alleen maar een teken van zwakheid, die inderdaad nog sneller zal worden ingehaald door de opvolgers van de Xbox en PS2, Sony en Microsoft willen immers koste wat het kost de krachtigste hebben, en dat jaartje geeft ze dan goed de tijd om voorbij de opvolger van de Cube te streven...dus hoe dan ook, goed voor Nintendo zal het (bijna) niet kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik verwacht eerder dat er weer een nieuw Gameboy op de markt zal komen.
    Misschien wel de Gameboy Advence SP 3D.
    En de nieuwe Gameboy zal dan net als de portable Playstation werken met mini cd/dvd-schijfjes !!!

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop niet weer een nieuwe GameBoy. Heb pas 1 jaar mijn Advance en nu is al die SP uit en misschien weer een nieuwe... Ze denken niet zo aan de mensen maarja...

Ze denken vast al aan de PSP die van Sony uit gaat komen.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nintendo heeft nooit aan de mensen gedacht.
    Elke keer als zij iets niets op de markte brengen zoals
    NES-SNES-N64-Gamecube dan moet alles weer nieuw kopen.
    De hardware en Software is nooit compatible.

En dat heeft Sony heel goed voor elkaar !!!
    Ik hoop dat M$ straks met de Xbox2 niet de zelfde fout
    in gaat als Nintendo.

6. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke firma, ook Sony/MS(waarom moet ik bv 30 euro betalen voor een DVD-afstandsbediening om films te kijken terwijl de PS2 dit ook van een controller kan) denken in de eerste plaats aan geld. De PS1/PS2 compabiliteit was de eerste en tot nu toe de enige keer dat dit gebeurde bij home-consoles. En je verhaal klopt maar half, de GBA kan ook GB/GBC-games spelen.

7. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt geen opvolger.

"Gisteren heeft Nintendo in Japan naar aanleiding van het presenteren van de halfjaarcijfers een persconferentie gehouden. Hier is bekend gemaakt dat er een nieuw product in ontwikkeling is. Het product zal waarschijnlijk worden getoond op de E3 in 2004. Er is echter nog niets bekend gemaakt over de aard van het product. Nintendo kan echter wel bevestigen dat het niet gaat om de opvolger van de Nintendo GameCube of de Game Boy Advance."
    Bron cubezone.nl

8. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net hetzelfde plaatsen. Mijn stelligheid van gisteren moet ik nu bekopen met een draai om mijn oren.

Deel Deze Pagina