Mark my words, jij krijgt een nominatie voor meest intelligente member.... Vertel eens knul, hoe oud ben je? En weet je mama wel dat je op internet zit? DIT IS NIET ECHT (de threadstarter gelooft het zelf ook niet)!!!! Sinterklaas trouwens ook niet (ik hoop dat je niet meekijkt Rivanov)
dit is misschien moeilijk om te geloven Assasin, maar jij bent nog dommer dan degene waaraan jij je bericht richt... ik ga niet uitleggen waarom, te vermoeiend... hij is btw 15 jaar oud...
ik hou het gewoon op ass back ontopic please. heeft iemand al enig idee waar je deze dingen kan bestellen. als we slim zijn dan bestellen we met een hele groep zodat we wellicht serieuze korting kunnen krijgen op dit wondertje van techniek. ik hoor het wel!!!!
OMG! ik doe zeker mee met die bestelling, wat een bruut ding lijkt me dat zeg Assasin, JE LIEGT!! Van een 15 jarige had ik meer verwacht. Ik dacht eerder aan een 12 jarige Supahmaster ofzo
er moet even een lijstje gemaakt worden waar de "echte kenners van hardcore next gen graphics" hun bestelling op kunnen vermelden. deze nieuwe psp moet toch voor de bezitters van de verouderde psp voelen als een schop in de rug. hij is mooier,goedkoper,handzamer,werkt op maar 3 penlites,goede gedetaileerde en uitgebreide manual en had ik al gezegd dat hij nieuwer was?? dit wordt flink cashen voor de ontwikkelaar.
Ik wilde een nieuw telefoon-abbo gaan aanschaffen en dan dat je er een gratis PSP bij krijgt... maar ik denk dat ik dat ff laat zitten en ga sparen voor een POP-station. Argh Shriko en al die andere PSP-gebruikers moeten zich wel voor hun kop slaan hahahahaha
haha nee natuurlijk zijn er geen dode pixels dat is onmogelijk bij dit ding... w00t dit moet ik egt hebbe
Nohh!!! Die moet zker duur zijn. Waarom heb ik ff geen geld. Wil iemand miss mijn psp kopen?? I NEED THIS SHIT egt de bom!!!!