Hey mensen, Ik heb vanmiddag ff een simkaartje van Orange gekocht, ik heb hem geactiveerd, moest ik half uur wachten (al een 1 uur gewacht)... heel ff deed ie het... bereik 1 streepje en Orange stond ff in beeld, maar nu zie ik Orange niet meer in m'n beeld en bereik geen streepjes... weet iemand wat hier aan de hand is?? Help! Alvast bedankt
Als je een mobiel nieuw haalt is de battarij leeg, dat weet je toch wel? Batterij geeft heel kort vol aan daarna is hij leeg. Moet hem dan minimaal 12 uur opladen de eerste keer.
hij heeft het over een nieuwe sim-kaart niet over een nieuwe mobiel.maar ik zou niet weten wat er aan de hand is
Orange heeft gewoon op veel plekken een beroerd bereik, is niets met je simkaart, hoogstens met je keuze van de provider.......
hmm lekker dan... maar ik heb de klantenservice ff gebeld en die zei dat het 24u duurde voordat je kon bellen nadat je hem geaktiveerd had
Omdat je overal bereik heb, heb nog nooit gehad dat ik geen bereik heb. Je beltegoed kan niet verlopen. Goede service. Dat zijn wel de belangrijkste dingen...
Wat ze jou verteld hebben, is dus gewoon gelul. Je hebt een 24 uurs medling garantie, maar daar is je vast niets over veteld. Als je binnen 24 uur terug gaat naar het verkooppunt, kun je je geld gewoon terug eisen ivm slechte inlichting. Zoals de meeste mensen hier weten heeft Orange over het algemeen een klote ontvangst. Dit was bij mij ook het geval, nadat ik een Orange abbo had afgesloten. Ben terug gegaan naar het verkooppunt en m'n geld terug gekregen. Succes.
Ik heb al 4 jaar een dutchtone/orange abbonement. En ik heb nog nooit ergens last van gehad, klantenservice is ook goed, en alles werkt goed op mijn mobiel. Er zijn natuurlijk dingen die fout gaan maar dat is bij T-mobile en vodafone ook zo.
Nonsens, heb al een tijd orange, en ik heb overal bereik.. echt overal.. Orange is de beste provider op het moment.. geen twijfel daarover..