1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

  1. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde jongen? oordeel zelf:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk t niet want die jonge op de bovenste foto heeft wat meer rooier en krullend haar ;)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach ja maar die jongen heeft niet met origenxbox360.com te maken
     
  4. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet,maar hij heeft zo op het oog toch een origin(ele)xbox360 in zijn klauwen ;)


    Zo,hup en nu verder "ORIGINEN".
     
  5. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er nou weer 1 konijn of is mijn pc gek??

    En die theorie dat ze plannen hebben voor NYC en Tokio lijkt me helemaal niet zo gek eigenlijk. En die theorie rond die latijnse zin vind ik helemaal vet :p

    hmm...ORIental GENeration -> ORIGEN + entaleration. Entaleration lijkt mij best dope naam voor een RPG...of misschien als je dat ook door elkaar gooit krijg je ook een ander woord net als Region -> Origen...
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat weer één konijn op mijn beeld :confused:
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik me nu afvraag: Waarom Latijn? Doen ze niet voor niets lijkt mij.
     
  8. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    http://news.teamxbox.com/xbox/9168/Origen-Xbox-360-Hidden-Latin-Phrase-Discovered/

    -----------------------------
    in hoc spatio arbor noster floruit, fecundus pomies Elysii ignoti, qui in loco ludent electi, ab Originis angelis circumdati.

    In this space our tree has flourished abundant with the unknown fruits of Elysium, who will play in the chosen place, surrounded by the angels of Origen.

    It it worth mentioning that spatio means space as well as time or interval. Also, the Elysium (the spelling Elysium is a latinization of the Greek word Elysion) are the Elysians Fields in greek mythology. The place where the mortals favored by the gods can go when they die. It is a peaceful and beautiful place similar to the modern concept of paradise.
    ------------------------------

    Met een beetje nadenken betekent dit dat ''uitverkoren'' mensen gedurende een bepaalde periode ''rijkelijk'' beloont zullen worden.

    De vruchten die groeien zijn denk ik de 360 pods die klaar worden gemaakt voor de ''uitverkorenen''. De vruchten worden Elysium-vruchten genoemd uit de Elysia-velden.
    Deze Elysia-velden komen uit het gerucht dat MS op zoek was naar gebouwen in NYC en Tokyo.

    Conclusie :
    MS kan je dan als de boom zien. En wij zijn de konijnen. En sinds je MS als de boom kan zien bepalen zij wanneer de vruchten rijp zijn en vallen sinds wij als konijen er erg lastig bij kunnen komen bij de vruchten.


    Mijn gedachte he...hoeft natuurlijk niet...


    Ow ja en ergens op teamxbox.com staat ook nog dat de al gekozen gebouw in Tokyo het 360-Logo ergens geillustreerd heeft staan.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf bedacht? Goed op gekomen dan...
     
  10. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo mn momenten :+

    En ik vermoedt trouwens dat je mss ook met een beetje puzzelen een ander woord uit entaleration kan leiden...
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah die theorie had ik eerder gepost dan teamxbox... maar ik geloof dat het toch met iets anders te maken heeft
     
  12. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmja..waarom zou je een een mysterie rond een countdown maken die nog moeilijker te ontrafelen is dan bijv. of een kip eerder was dan het ei...of andersom natuurlijk. En zeker als het alleen maar om wat stomme pods gaan die toch niet hier in nl worden gelauncht...
     
  13. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    die foto is egt nep!!!! zie al die draden . de ring of light geeft geen licht.
    het is gewoon een plastic dingetje.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm nee deze foto was bevestigd als echt door ms .. maar heeft hier nix mee te maken
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Citaat:


    In addition to the new rabbit and fruits, today's update of the Origen Xbox 360 website also has a text in latin in one of the branches. The text only appears in you zoom in using the Flash menu; if you capture the screen and paste it in Photoshop, the text won't appear.

    Here is the text:

    in hoc spatio arbor noster floruit, fecundus pomies Elysii ignoti, qui in loco ludent electi, ab Originis angelis circumdati.

    That would translate in English as:

    In this space our tree has flourished abundant with the unknown fruits of Elysium, who will play in the chosen place, surrounded by the angels of Origen.

    It it worth mentioning that spatio means space as well as time or interval. Also, the Elysium (the spelling Elysium is a latinization of the Greek word Elysion) are the Elysians Fields in greek mythology. The place where the mortals favored by the gods can go when they die. It is a peaceful and beautiful place similar to the modern concept of paradise.

    [​IMG]

    All these clues are pointing to an event that might take place on September 27th on a place (Elysium) in which some favored mortals will get to play Xbox 360 before the console's launch. The rumored NYC Xbox 360 store? Another store in Tokyo, Japan? What about Europe?




    Hij is weer rerug :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nog even iets intressants!!!

    de Master Chief is opgegroeid in Elysium

    bron: http://www.absoluteastronomy.com/encyclopedia/m/ma/master_chief_(halo)1.htm

    Dit staat in het boek "Fall of Reach"
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat eigenlijks die Origen over?!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees de start pagina ;)
     
  19. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn andere foto's van dat gebouw in tokyo,kijk een naar deze foto en dat rare zwarte embleem.Wat is het?


    [​IMG]
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik denk dat het niets met origen te maken heeft ... lijkt op japanse grafity ;)
     

Deel Deze Pagina