Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

1. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dom !!!! sony sony sony toch

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mja, heel erg locaal. Dit is, als het een ARG blijkt te zijn, voor iedereen beschikbaar en interactief.

3. Koffie mok

Koffie mok Guest

Cool die stuiterballen

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo? vind je zo'n site waar een belachelijke aftelklok op zit, waar niemand voor de zoveelste keer van weet wat het inhoud leuker dan die actie van Sony?

Ik denk als Microsoft dit had gedaan, dat je het wel tof had gevonden.

ps. en nee ik ben geen Sony fanboy ofzo, maar ik vond de actie toch wel wat hebben ja.

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  5. FabianNL

FabianNL Guest

Van Sony is wel een leuke actie idd :) Maar was alleen voor een commercial. Was dus niet echt een ludieke publiciteits stunt...

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Snap je dan niet dat het niet om de aftelklok zelf gaat, maar om waar het naar aftelt. Dat lijkt me logisch, dus voordat je dit afdoet als een saaie belachelijke actie zal je minstens 37 dagen moeten wachten.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja dus een reclame en publiciteits stunt. Want die filmpjes ervan en foto's zijn op verschillende sites te zien.

Ontopic:
    Deze site Origenxbox360.com zal vast wel weer zoiets zijn als met die mieren, en dat was even leuk, maar ze kunnen er nu net zo goed bijv. Als de klok af is gelopen krijg je een gratis Xbox360 in de bus, ofzo neer kunnen zetten, want je kan werkelijk niks met zo'n publiciteits stunt als deze. Want ik weet niet of jullie het weten maar die site waar we nu met z'n alle naar zitten te kijken word nu op bijna elke xbox site als 'nieuws' gebruikt. Dus dit is zeker wel weer een publiciteits stunt, en doet me erg aan die mieren denken.

@Xiroke
    Je snapt best wat ik bedoel... ;)

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heerlijk wat Microsoft ons altijd geeft om over te speculeren. Zelf denk ik dat ze pas op X05 met de eerste beelden van Halo 3 komen (die, dénk ik, 2006 niet haalt). Maar wat dit dan is, ik heb écht geen idee.

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is: 'ARG'?

10. FabianNL

FabianNL Guest

hopelijk word het meer iets als ilovebees.com dan ourcolony.net, want dat vond ik niet echt heel veel aan... Of miss gaan ze het nu nog beter aanpakken :)
    Of word het gewoon helemaal geen ARG en gewoon een "simpele" aankondiging van iets... We zullen wel weer gewoon geduld moeten hebben denk ik zo

@Excess-Denied, hmm... idd wel een publiciteits stunt ook, als je het zo bekijkt.

edit: ARG = Alternate Reality Game, voor meer info: Wikipedia info over Alternate Reality Game

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  11. Koffie mok

Koffie mok Guest

Forum Doet Het Weer11

12. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo hoe kom je aan die pagina ???

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Men speculeert op de hs dvd announce, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat de productie van de 360 al begonnen is en het echt niet zo lang stil kan blijven, dat gaat sowieso lekken, het moet iets zijn voor de japanse markt (de bonzai boompje) wat heel apart is.

Veel mensen speculeren ook over de rabbit(alice in wonderland), alice opende een deur en kwam in een heel nadere wereld terecht , misschien heeft de 360 iets dergelijks (mischien een standaard mmorpg op de harde schijf bij de launch van de x360? in japan)

Of het is nog iets in de vorm van een game, een game die de kracht van de 360 laat zien, en die ze in japan eerst laten lanceren in het hart van sony, die hierdoor gek worden en achterover valt.

Als laatst denk ik dat het echt iets hardware matigs kan zijn, zoals in dit forum al verteld, ze houden nog steeds vol dat de 360 de sterkste console wordt, misschien een 360 met 2 cores + cell processors (om sony de schrik van ze leven te geven :p ) of iets geheims in de 360 wat de kracht behoorlijk op kan voeren.

Of mischien de samenwerking met een belangrijke japanse ontwikkelaar!! (producent), lol dream on jordo met je nin en ms samenwerking :confused:

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is een Bonsai Boom ... en het lijkt inderdaad op Alice in wonderland .. ik ga nog nadenken .. maar wel erg leuk :+

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Denk zelf niet dat het iets met de X05 te maken heeft maar eerder iets over een feature van de Xbox 360 waar wij nu nog niets van weten. Misschien iets over de content die op de hdd zal staan.

De launchdatum wordt denk ik ook niet bekend gemaakt want de TGS of de X05 zijn daar beter voor geschikt omdat alle pers dan aanwezig is en dat is beter dan een aankondiging via het internet.

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe meer je verwacht van een aankondiging, hoe harder de teleurstelling zal zijn. Maar ja, mijn gedachten:
    Origen = oorsprong
    Bonsai = miniatuurboompje, die veel verzorging nodig heeft (bijknippen etc)
    Konijntje = lijkt op zo'n figuur die je met je handen moet maken (door tegen het licht te houden).
    En het lijkt alsof het konijntje ergens op geplakt is (xbox360 'wit' iets)

Ik maak automatisch de link met dat het iets voor of uit Japan moet zijn. Ik denk aan een spel of onderdeel, waar je iets moet verzorgen/opgroeien..
    Zo'n tamagotchi, nintendogs achtig iets? Maar ja, kan me ook niet voorstellen dat ze daar zo'n hype-site voor maken... :confused:

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In Leipzig gebruikte Microsoft ook al veel bomen:

Bron: King Tuurs fotoboek

Ineens maken ze een hele natuur-stand, integenstelling tot het futuristische wat ze op de E3 hadden. Het is dus een campagne die ze breed aanpakken en niet enkel op 1 website.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Misschien de 1e nieuwe beelden van halo 3?:D Of de datum van waarneer Halo3 uitkomt?.. Tja who knows??

19. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk toch dat op die dag de eerste prijsverlaging van de consoles bekend gemaakt gaat worden, dan lijkt het net opeens alof die spotgoedkoop wordt...

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou niet echt slim zijn van Microsoft :+

Deel Deze Pagina