1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

  1. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet of iemand did al eens verzonnen had maar ik dacht zo

    Konijn = bunny = bungie :d
     
  2. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Jong dit heeft niks meer met halo enzo te maken dus hou er aub mee op
     
  3. ownaap

    ownaap Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    achja, we zullen het binnenkort weten.. nog ffies geduld ;P
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook gewoon reageren kaan
    MuDvAyAne fan dat werd genoemd als argument waarom het over halo 3 zou kunnen hebben the maken
    net als boom tree three = 3
    maar het kan nog wel over halo 3 gaan
     
  5. ownaap

    ownaap Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    op page 25 ;P
     
  6. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is het konijn een paar keer verplaatst van positie... En het hoofdkantoor van Bungie is ook verhuist naar een nieuwe vestiging.. Vallen de puzzelstukjes dan toch in elkaar? :confused:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog nooit zoveel onzin gehoord ;) ...
     
  8. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij wat het wel is dan? Er zitten gewoon erg veel overeenkomsten met bungie... En we weten niks zeker dus speculeren kan geen kwaad.

    We zullen het heel binnekort zien wat het echt is..

    Ik kan niks anders dan halo3 verwachten, welk ander nieuws is nu nog interessant? de rest is toch al allemaal bekend? prijs, launchdate, line-up...


    8) 8) 8)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees de thread eens door zou ik zeggen .. dan weet je mijn mening ... maar sommige dingen zijn erg overdreven ... het gaat om feiten ;)
     
  10. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in.. Maar je kan nu gewoonweg nog geen feiten vaststellen.. vandaar dat de fantasie af en toe flink op gang komt :+
     
  11. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd iedereen fantaseert maar wat rond en er zijn sommige mensen die dat gaan geloven. Sorry maar DOMMER kun je egt niet zijn
     
  12. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt weer een mooie (hup,terug naar Bungie):

    "In the bungie update referenced some pages back, Frankie said that the rabbits looked more like hares to him. Lepus is latin for hare. And notice how the constellation is drawn connecting 8 stars. 8 apples?"

    [​IMG]


    [​IMG]



    Lepus the hare

    Mythology

    Lepus the hare has a number of origins. According to one story, Orion the famous hunter (and the constellation right above Lepus) loved to hunt hares, and so Lepus was placed in the sky for Orion's benefit. In another story, Lepus represents the hare so often associated with the moon. While we tend to see a man in the moon, many other cultures have seen a hare, and have many stories to tell about it. The Arabs believed that the four brightest stars in Lepus represented four camels drinking from the river Eridanus, another nearby constellation.


    Anyway, there were several rebel insurrections in the Eridanus sytem in the Halo timeline. From the HBO story timeline:

    HBO Timeline wrote:

    2494 First rebel insurrection in Eridanus system.

    2496 The Eridanus insurrection is defeated by UNSC forces.

    2513 Second rebel insurrection in Eridanus system, led by Colonel Robert Watts, is suppressed by the UNSC in operation TREBUCHET. Watts is driven into the local asteroid belt.

    2525
    Sep 12 The Spartans first "official" mission, to infiltrate the rebel base on Eridanus to capture the rebel leader, Colonel Robert Watts, is successful.


    :9 :9 :9 _0/

    Natuurlijk niet zelf bedacht hè...........ik ben toch niet gek! 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  13. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel,echt waar!
     
  14. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop voor jou ook niet dat je dat zelf hebt bedacht mijn hoofd zou barsten

    maar ik snap er eigelijk niet veel van maar de als het een beetje snap zit er wel wat logica in hoor !
     
  15. ownaap

    ownaap Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel veel aanwijzingen naar bungie / halo ..... Wees nou eerlijk....
     
  16. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn er wel. maar het is tog allemaal Bullsh*t. Achja. we kijken wel wat er gebeurd over 6 dagen ;)
     
  17. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er normaal gesproken niet altijd op donderdag een update op de origen site? Het zou wel eens kunnen dat na die update er nog een paar extra komen voor de finale aftelling... :confused:
     
  18. [NL]Wishmaster

    [NL]Wishmaster Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    het is vandaag pas woensdag dus ik denk dat we dat dan wel morgen zullen merken als ze nog wat extra`s van plan zijn.

    de theotien die genoemd worden zijn allemaal mogelijk als je er goed over na denkt maar we zullen gewoon moeten af wachten
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    morgen zal de site idd wel weer iets aangepast worden, maar of we nou weer blij moeten worden van een nieuw konijntje ofzo is ook maar vraag...
     
  20. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook maar zo vaag allemaal. Maar ik twijfel nog sterk aan dat er een nieuwe halo komt......anders hadden ze denk wel al(weer) voor een Hype gezorgd.
    Maar aan de andere kant willen ze misschien een echte grote verassing houden tot de afteller 0:00:00:00 aanslaat.

    Dat zou echt kick zijn :D
     

Deel Deze Pagina