Idd, dan ben je niet helemaal aan het opletten Ik begin me nu wel echt af te vragen wat het nou is. Eerst boeide me het niet omdat ik dacht dat het de releas zou zijn, maar nu dat al bekend is.... Ik gok op een één of andere misterieuze titel
dat handheld dat spreekt mij wel aan. hopelijk komt ms met een handheld. ookal heb ik gister een psp gehaadl maarjah. het zou wel vet zijn
Op elitegamer staat dat peter moore halo 3 heeft bevestigd voor de 360 en dat hij lente 2006 verwacht wordt. Oftewel dat kan denk ik ook van het lijstje van onthullingen
Als MS met een Handheld komt, dan hebben ze wel heel veel lef, met de PSP en de DS, en de Microboy, en de GBAP, en de Gizmondo.. Dr zijn er al veel, al pleuren ze die van hun er ook nog tussen, moet ie wel heel goed zijn, willen ze er wat aan verdienen. Desondanks, dan zouden ze het wel heel goed geheim hebben gehouden, zonder lekken e.d.
Community guy Frankie zei op de TGS het volgende: "We have some cool stuff coming up for you in the next couple of weeks, including a tour of our new offices, a look (well, maybe more of a discussion) at Halo 2 running on 360, so look out for that. And you never know, there may be some surprises between now and then."
jeuzus wat een vaag gedoe allemaal (heb net de hele thread doorgeleze) maar een handheld lijkt me wel heeeeeel erg vet *)