Zo ziet een boom in herfst er ook uit! Misschien dat die in de herfst uit komt!! De xbox 360 groeit ook al aan bomen
Dit is geen ARG als Halo 2 ... (ik vond ilovebees.com ... gewoon geniaal) .. maar ik denk dat dit een ourcolony.net word. NB een ARG als ilovebees is meesterlijk.. vooral als je het verhaal volgt ... als je het niet hebt gesnapt dan is het idd nix
dat betekent dat ik die dag ervoor jarig was ik werd hysterisch van ilovebees..dit maakt me helemaal gek.. zon klok
waar ging ilovebees eigenlijk over, kan iemand het verhaal er achter uitleggen en de link met halo 2.
Ik denk dat het om de aankondiging van een spel gaat die op de harde schijf van de Xbox 360 komt te staan. Een poos geleden (december 200 was er een stuk te lezen over ex-werknemers van Rare. Of het stuk echt of fake was weet ik niet, maar behalve veel geklaag stond er ook wat over het spel Piñata (= spaans, net als het woord origin): Dus met zaadjes (=oorsprong) kan je dingen in je tuin laten groeien (bijvoorbeeld een bonsaiboom). Het konijntje zou je kunnen voeren met je eigen gekweekte plantjes/worteltjes….en voila, je hebt een Pokemon, tamagotchi-achtig iets. Japanners vinden het geweldig, en het lijkt mij ook leuk (net als die punten op de Nintendo site). Het is natuurlijk mijn eigen invulling, en het is zeker niet wat iedereen wil horen (Halo3 ofzo)... Na wat googelen, kwam ik op een spaanse Rare fan-site. Daar staat dat het domein Piñata, in april 2003 door Microsoft is geregistreerd (net als My Garden en Amazing Garden). Dus wie weet...
miss gaat als de countdown gedaan is ourcolony terug in gang en mogen we terug strijden voor nieuwe geheimen wie weet kijk hier wie er het laatst de post ge edit heeft GAMEM8KER
Ach ja op die tshirts (KLIK) stond ook al een bonzai boom en zaad. En als pacboyslim gelijk krijgt zou het wel lache zijn, en daar maken ze bij de japaners/ chinese weer wat punten. Want die zijn helemaal wild van zulke shizzle.
Hmm, alweer een ARG. Ik word echt zenuwachtig voortaan als ik Microsoft weer aan zie komen met een countdown klok op een site. Helft van m'n posts heb ik alleen al te danken aan ilovebees.com [was echt leuk, maar ik ben er íets te erg in mee gegaan]. *zucht*....wieweet wat hier van komt. @ Pacboyslim: Beste theorie tot nu toe. Sommige mensen zijn btw best wel raar [lees dom]
Super posts Pacboyslim en Fable men! Toch denk ik dat die van jou Fable Men ook wel eens een hoax kan zijn. Hoe kunnen we zeker weten dat het dezelfde gamem8ker is als van ourcolony. Het kan iedereen zijn geweest die voor wat opschudding wil zorgen.
Hmm, het ding achter het konijn is iig geen xbx360 , kijk maar eens goed. Dat is gewoon het standaard van dat konijn, hij staat namelijk schuin zodat je kunt zien dat het veelste smal is om een xbx360 te zijn. Pacboyslim zit volgensmij heel dicht in de buurt van de waarheid Edit: Als je op de rechtermuisknop drukt bij de boom, dan kun je kiezen voor play, dan verandert het plaatje in die het was op het begin
Maar nu komt mijn vraag: Waarom een marktcampagne opzetten voor een game die in japan bij de launch van de 360 zou zitten terwijl de site volledig in het engels is, een bijna volledig engelse doelgroep heeft, daarbij komt dat je een marketingcampagne als dit niet zomaar even doet voor het minste geringste, nee het moet wel iets anders zijn, de doelgroep is niet alleen japan, ook de us en europa, en die zitten nou eenmaal niet te wachten op zo'n fuzzle wussle vreemde game die alleen in japan gaat aanslaan!
@ jordo Als het is wat ik denk dat het is, is het een gimmick die, goed gepromoot, ook voor westerlingen interessant kan zijn. Pokemon heeft in het westen ook verschrikkelijk goed verkocht. Bovendien is bijna alles al bekend gemaakt. En er komt pre-loaded content te staan op de HD, dat is wel zeker (mag ook wel met 20GB aan ruimte ) En trouwens, hoe duur is het nou, zo'n site maken? Denk dat het de goedkoopste vorm van marketing is. Je zet een site op, de gamers doen de rest op hun forums. Vooral omdat ik het idee heb, dat er aan deze site niet veel gaat veranderen qua lay-out. Maar ik denk wel dat je een punt hebt, betreft de toekomst van de Xbox in Japan. Het lijkt telkens dat deze hype-acties specifiek bedoeld zijn voor het westen (amerikanen). Hoe worden die Japanners nou lekker gemaakt daar in Japan? Met alleen screenshots?