Ik zie nog niks officieels.. En al is het zo dat je eerder mag spelen.. Big deal.. Tussen 100 kwijlende gasten staan om 10 minuten op die xbox360 te spelen. Over 2 maanden ongeveer kan iedereen hem thuis hebben staan..
en wat bedoelen ze met dat je games erop kan spelen? ps. 12 november is ie tog ook al op PUG speelbaar dus jippie hebbe we hier op gewacht
ik niet maar zul je zien dat je ergens naar utrecht ofzo moet om op da ding te spelen ik wacht gewoon op de release des te leuker het is
Ben het met onze nerd eens.. Zoals ik al eerder zei, big deal om ff 10min op dat ding te mogen spelen. Boven alles, ik wil het morgen wel eerst eens zelf zien wat er gaat gebeuren. En ik denk eerder dat het een portal wordt voor demo's etc te bekijken. Allemaal web-based.. Nogmaals, we zien het morgen wel
zal een aardige tegenvaller zijn als dat het is... en heb verder nog geen enkele andere site gezien die hetzelfde vermelde dus ik heb er ook niet al te veel vertrouwen in
London, 26 September 2005 The forthcoming launch of the next-generation-defining console, the Xbox 360, is the most hotly anticipated launch this year. Origen. Xbox promises a gamers paradise. What is paradise for gamers? We think we know. What do you think? The internet is already buzzing with rumours. Is Origen the announcement of Halo 3? Is it an Xbox 360 shop on Times Square, is it the announcement on an Unreal Engine 3-powered Fable sequel.......? Or is it just another frankly weird Microsoft marketing campaign? - Ed) Origen is? The debut of next generation gaming. A real place dedicated to gaming pleasures. A place to play Xbox 360 before anyone else. A place to play all the Xbox 360 launch titles. A place to take on other gamers. How do you get to Origen? Over 600,000 gamers have already tried to find out. They find a page at www.origenxbox360.com, but paradise is not there yet. The gates of Origen open soon. The European race for entry into Origen starts on 27 September 2005. Where: www.origenxbox360.com When: 27 September 2005 Wanted: European gamers to apply Source: Microsoft Stond op xbox360news.com
maar dus nogmaals een bevestiging dat het echt is voor EU gamers... terwijl het eerst nog speciaal voor Japan was... om het allemaal ff logisch en overzichtelijk te houden Nog maar 1 nachtje
Wijs me maar eens de 10 keren aan.... Dit is dus ff wat 'betrouwbaarder' dan gewoon wat zeggen, en btw dit is een mail die heeft NIEMAND gepost
Beter goed gejat als.. Jongens moeten jullie nou eens kijken wat ik vind http://www.mmv-i.net/xx_2/ Alweer een soort origenxbox360 countdown, Ditmaal geen appels of konijnen maar alleen een boom en een timer. Ditmaal heeft het met de PSP te maken.. Misschien moeten we wéér gaan puzzelen. Maar misschien ook niet. Wat is jullie conclusie?
sony gaat een vette afterparty houden omdat de psp 6 miljoen keer over de toonbank is gegaan iets wat de ds niet is gelukt in zo'n korte tijd