1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

  1. lover_boytje

    lover_boytje X-Box 360 Rulez

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook doet het goed
    maja denk dat je later die andere appels ook kan doen
    had meer verwacht maar die konijnen zijn inderdaad wel grappig
    heb ik me daarvoor druk gemaakt ? :confused: maar goed dat ik gewoon ben gaan slapen vannacht en vanmiddag niet naar huis ben gegaan van school
     
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had meer verwacht van de site ik het filmpje niet eens ens te goei bekijken !
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik had ook meer verwacht.. een beetje een tegenvaller.. waar is nou het grote nieuws
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    whaha nou daar gaan al jullie redenaties ! goed werk jongens

    Het is gewoon een simpele site geworden whahaha
    Spannend man
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar zijn die andere appels voor nog meer reizen die je kan winnen?
    of is dat voor andere informatie die je krijgt zoals dat hij pgr3 speelt in een halusionatie
     
  6. ownaap

    ownaap Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat konijn had het over prijzen d8 ik ;) dat is miss wat ik wou horen oor ;) :9
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    denk dat je dan idd andere prijzen kan winnen....
    al kan het natuurlijk ook best zijn dat als je 3 vragen goed beantwoord je meteen als beloning een trailertje krijgt te zien, een puzzelstukje, een plaatje, enz... enz... enz...
    Afwachten voorlopig dus maar... Deze "prijsvraag" duurde tot 10-10 (zo uit me hoofd) dus denk dat we daarna weer nieuwe appeltjes krijgen die we kunnen aanklikken. Of misschien na X05? Is 4 en 5 oktober voor de duidelijkheid.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hoop dat ze iig nog meer gaann doen met deze site waarom zouden ze er anders zo'n hype omheen maken...:confused:
     
  9. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben hun er geen hype van gemaakt hoor. Dat hebben jullie allemaal gedaan. |:-
     
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    idd de mensen hypen het
    maar met zo'n site vraag je ook om een hype
    en dat is ze goed gelukt
    dat is nou goeie marketing
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    op deze manier heb je iig iets te doen tot 2 december!
     
  12. [NL]Wishmaster

    [NL]Wishmaster Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    `no een kleine ondekking via deze site is dat waneer je de stappen door loopt na dat je je mail hebt ingevuld is dat er aan aantal bomen te voorschijn komen waar ook een nederlandse link in staat.

    niks aan de hand denk je zo ware hett niet dat deze boom door linkt naar Xbox-world
    (ja naar de site van dit forum)
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja was al bekend
    als je wil kijken wat king tuur van de xbox 360 vind
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het ziet er allemaal goed uit :)


    Round 1 - Places 1 & 2 at origen

    The Title: Fact or Fiction

    The Details: Answer three true or false questions and fill in a creative answer to the tie-breaker question, "Xbox 360 is the best thing since...". The site will provide some suggestions for the tie-breaker, such as "peanut butter sandwiches", "non-crease clothing", or "vibrating chairs".

    The Outcome: After correctly answering the three true or false questions and submitting your answer for the tie-breaker you are entered into a drawing for one of two spots at origen to be among the first to play the Xbox 360 in America to celebrate the launch. In addition, you can obtain nine more entries into the drawing for places 1 & 2, by simply submitting nine of your friends' email addresses. After each one of your friends partakes in the game, you'll have another shot at the three questions and tie-breaker.

    [​IMG]


    Round 2 - Places 3 & 4 at origen

    The Title: Lie your way to origin

    The Details: It's all about the rumors. This time instead of a quiz, you get to submit your best guess as to what all this origen stuff is about. You'll be asked to submit a rumor title, the gory details, and even upload an image for clarification.

    The Outcome: If your rumor is good enough and is chosen for place 3 or 4, then you'll be headed to origen to be among the first to play the Xbox 360 in America to celebrate the launch.

    [​IMG]


    Round 3 - Places 5 & 6 at origen

    The Title: Blast your way to Origen

    The Details: This time Halo 2 is the way to Origen as a tournament plays out between Oct. 11 - Oct 24. This is no ordinary Halo 2 tournament. Instead of a bracket or some sort of elimination, they'll be using the Halo 2 Double Team playlist to determine the winners of places 5 & 6 at Origen.

    The Outcome: Simply put (from the xml), "There are two Origen places available for this competition, so what better way of finding our winners than by using the Double Team leader board. If you're the top eligible player of the Double Team leader board on 24 October then you and your usual double team partner will be going to Origen." Note (Also from the xml), "Live in Portugal or Greece? Unfortunately, you won't be able to enter this Xbox Live tournament."

    [​IMG]


    In addition to a trip to Origen there's one more shiny detail, a chance at the Origen Treasure. What is the Origen Treasure? It's a dream gaming setup worth 10 big ones! Here are some quotes from the xml about Origen and the Origen treasure:

    "WHAT IS ORIGEN?"

    "Imagine a place totally dedicated to your gaming pleasure."

    "OK. Now imagine being the first to play Xbox 360. Imagine being crowned Origen champion. Imagine walking away with the Origen treasure."

    "The lucky winner will get the Gaming Rig of their dreams. Under this sheet lie 10 big ones worth of kit so gorgeous, it makes me weep."

    These quotes make up more dialog between the rabbits, and they go on to "reveal" the gaming rig, but don't spell it out in text. Rather, it seems an image of the dream gaming rig will be shown.

    Much has been explained, but still one question remains, what about the last pair of fruit unaccounted for? Places 1 - 6 have been revealed, but there are 8 fruits hanging on the Origen tree ...

    [​IMG]

    Ik heb even alles verstopt
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dat ziet er wel goed uit.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    edit de nederlandse xml file

    /Mod posts van 300KB+ vindt vBulletin niet zo erg grappig :) volgende keer even een link oid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2005
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    hmm... wordt dus alvast ff een hele goed gerucht opzoeken... halo2 zal ik namelijk niet gaan winnen ;)
    Maar hopelijk worden de laatste 2 appeltjes iets bijzonders dan, vind het tot nu toe namelijk niet geweldig.
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    en zo ben je zonder het te weten lid van de fansite van king tuur
     
  19. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat waren dan weer 1000 spoilers in 1 keer tegelijk.. die website hoeven we dus niet meer te bezoeken.. Maar in ieder geval is 1 ding duidelijk.. Geen halo3... Damn..
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit zijn geen spoilers ... dit is een wedstrijd ... je kan een uitnodiging krijgen voor het Xbox 360 Origen Launch evenement!

    Waar
    • Je kunt Xbox 360 met draadloze controllers besturen, zodat je geen last meer hebt van een wirwar aan kabels.
    • Xbox 360 memory-units worden nu in de gameconsole geplaatst en niet in de controllers.
    • Xbox 360 is uitgerust met een dvd-speler met Progressive Scan, zodat je je favoriete films kunt bekijken.
    • Dankzij een koppelingsknop herkent je Xbox 360 controller je gameconsole.
    • Je kunt je Xbox 360 aanpassen met verwisselbare Faces.
    • Een lichtring op de gameconsole geeft het aantal spelers aan.
    • Je kunt je controller opladen terwijl je via een van de drie USB 2.0-poorten van je Xbox 360 speelt.
    • Xbox 360 is compatibel met 5.1 surround-geluidssystemen.
    • Je kunt voor elke game op Xbox 360 je eigen soundtrack gebruiken.
    • Geheim agente Joanna Dark maakt een comeback in een nieuw avontuur: Perfect Dark Zero.
    • Je kunt met behulp van je controller dvd's afspelen .
    • Je kunt Xbox 360 gebruiken om foto's en muziek vanaf mobiele apparaten te streamen.
    • Je kunt Xbox 360 gebruiken om tv-beeld vanaf je Windows Media Center-pc te streamen.
    • Alle Xbox 360-games zijn in high-definition.
    • Je kunt de gameconsole via je controller inschakelen.
    Niet Waar
    • De eerste Xbox 360 wordt geleverd aan het Museum of Modern Art in New York.
    • In het Xbox 360-designteam zitten een achtjarige schaakkampioen en een gepensioneerde astronaut.
    • De Xbox 360 is tijdens de recente shuttlemissie in de ruimte getest.
    • Paris Hilton heeft een exclusieve Xbox 360 bezet met roze diamanten besteld.
    • Je kunt duiken met de Xbox 360. Het systeem is waterproof tot een diepte van 45 meter.
    • Calvin Klein komt met een exclusieve Xbox 360 lijn met een kraslaag waaronder een heerlijk parfum schuilt.
    • De 360 eerste nieuwe gameconsoles worden persoonlijk afgeleverd door vice-president J. Allard van Xbox.
    • De Thanksgiving-optocht in New York zal worden geleid door een gigantische opblaasbare Xbox 360.
    • Xbox 360 is gekozen als een van de eerste computerspeldisciplines voor de Olympische Spelen van Peking.
    • Xbox 360 wordt geleverd met een ingebouwde racegame die met een geheime knop kan worden geactiveerd.
    • Xbox 360 is diervriendelijk en produceert een kalmerend geluid met lage frequentie dat alleen hoorbaar is voor honden en katten.
    • Dankzij een spraakchip en AI-processor kan de Xbox 360 een gesprek met je voeren.
    • Je kunt de Xbox 360 aan en uit zetten door met je vingers te knippen.
    • Een netvliesscanner op het voorpaneel beveiligt je Xbox 360 tegen gebruik door onbevoegden.
    • Er zijn twee versie van de Xbox 360-controllers: één voor linkshandige en één voor rechtshandige gebruikers.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005

Deel Deze Pagina