1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

  1. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel degelijk een spoiler dat ik precies weet wat er vanaf nu gaat gebeuren. Wat de konijnen zeggen, wat de volgende opdrachten zijn... Alles zon beetje.. Zelfs de antwoorden van alle vragen staan nu open ben bloot, dus wat is dan nog wedstrijd? Het bedenken van een origineel antwoord of einde van de slagzin.. dat wel ja, maar verder is het gesneden koek..

    Mail je Gamertag anders ff naar microsoft, dan kunnen zij oordelen of het wel of geen spoiler van hun site is.. Ik denk dat je het antwoord wel kunt raden.. De spanning is er in ieder geval nu totaal vanaf..
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kvind het nou ook niet echt een spoiler, die antwoorden zijn te simpel, er ligt 10 kilo sarcasme op als het fout is. Daarnaast zal het vooral draaien om de slagzin. Dat is nog erg moeilijk.

    Wel leuk dat je ook een mega prijzen pakket kan winnen, ben benieuwd wat je nou precies moet gaan doen. Ik snap het namelijk niet helemaal, je moet dus een verhaaltje maken over wat jij denkt dat Origen inhoud ofzo?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb even alles onder spoiler tags gezet ... dan is iedereen blij :)
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Scheelt ook weer 10 meter aan ruimte ;)
     
  5. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is je XML script dan gebleven? waarom heb je dat niet ook onder een spoiler gezet? of denk je dat microsoft het echt niet leuk vind?

    Ik voel nattigheid...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee hoor... ik heb deze al weer terug gezet .. Deze xml file staat ook al een tijdje gepost in de fora's van teamxbox ... en de xml scripts kan je gewoon in de source van origenxbox360.com terug vinden ... dus zo boeiend is het niet
     
  7. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijd zal het leren... :'-(
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe ... de hoofdprijs is wel intressant :) ... en ach het gaat om de slagzin ... de vragen zijn zo duidelijk dat bijna iedereen deze wel kan beantwoorden ... De tweede ronde word wel iets grappiger, omdat je dan ook creatief moet zijn
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb ook meegedaan en had alles goed (niet dankzij Fardo). Alleen ben ik te jong, dus ik had er nix aan...

    ...vind wel jammer. Heel erg jammer, maar als vriend heb ik m'n pa z'n Mail-Adres opgegeven. En daar schiet ik dus wel wat mee op...

    (Ik had gewoon de min. leeftijd ingevuld)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja alleen word je uitgesloten als je de prijs wint, want je moet 18 zien om naar amerika te vertrekken en dan willen ze toch echt je paspoort zien
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt vast wel een regeling te treffen als je zou winnen. Hoop ik :+
     
  12. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang voor jou van niet... 18 is 18.. staat bovendien duidelijk vermeld bij opgave plus dat er vermeld staat gelieve alles naar waarheid in te vullen..

    Maarja, je kan het allicht proberen..
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, weet ik. :'-( Maar zo kan een ander (die wel aan de leeftijds-eisen voldoed) ook kansmaken. Want die ontvangen een E-Mail.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat gaat er nou precies gebeuren daar?
    (Of is bezig)
    Ok een paar uitverkoren mensen mogen op de 360 spelen.
    En verder?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een paar uitverkoren mensen in europa vliegen naar amerika voor een launch party ... waarschijnlijk krijgen ze naast deze uitnodiging ook een xbox 360 met games en goodies en een HDTV :9
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat komt goed uit, ik heb namelijk nog een HDTV nodig :9
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou leuk zijn maar denk eerder dat je naar London(Voor de mensen uit Europa) vliegt en daar mag spelen met paar andere mensen..en dan houd het op.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat het de launch party word in Amerika ... de datum is namelijk ergens in November en dat is ook de tijd dat de xbox 360 it komt ... het word dus iets groot (staat trouwens ook in de voorwaarde dat het Amerika word volgens mij)

    //edit

    Two prizes will be awarded across entrants from all of the participating countries. The two prizes consist of a one person trip to an event celebrating the launch of Xbox 360 in the United States for three nights in November 2005 (valued at approximately £3,000/€4,500). Exact dates to be confirmed by 1 November 2005
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  19. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe in november zou leuk zijn aangezien dan al daar op vakantie ga dan kunnen hun mooi mijn vliegticket betalen :D
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje dan neem ik je 360 wel ;)
     

Deel Deze Pagina