Kijk eens rechts langs die boom goed naar de schaduw. Als je daar gaat inzoomen zie je dat er niet alleen een schaduw van de boom staat maar dat er een soort van wit blok of een soort vierkante bak staat. Zien jullie wat ik bedoel?
Net even xbox-scene gecheckt en daar zijn ze al een stukje verder, ze geven daar een site: https://www.origenxbox360.com/default.asp waar je een inlog scherm zou krijgen, bij mij geeft hij een error. De inlognaam en password zouden zijn: user: partner pass: xb0xr0ck$ Maar ik heb ze nog niet kunnen gebruiken. Voor de thread kijk hier: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=434159&st=0
dit is de pers site van xbox emea .. Ik denk dat men nog geen tijd had om een nieuwe server op te zetten ... dus pakte ze maar de oude bijna niet gebruikte emea site
ik was vandaag in de media markt in heerlen en vroeg of ik de xbox 360 kon reserveren, maar die zeiden dat ze pas volgende maand reserveringen aannemen omdat dan de launchdatum bekend zou worden gemaakt. Dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.
de launch date is nog niet bekend ... maar waarsschijnlijk word deze op de TGS of op X05 bekend gemaakt ... Ik denk niet dat ze een hype willen starten voor de release datum ... het is nu nog even gissen
zoals ik al zei: De emea is de oude xbox pers site ... voor dit nieuwe project had ms een webserver nodig ... waarom niet de oude server gebruiken die toch neit gebruikt word
De NL launchdate was 18 november of 24 (kweeniej meer) en in Amerika 11 November. dat stond ergens op et forum
Microsoft heeft de launchdate nog helemaal niet bekend gemaakt. Alle data die tot nu toe zijn geroepen is pure speculatie. Enige wat al wel bekend is gemaakt door Microsoft is dat de launch eind dit jaar is.
dat zijn speculaties .. geen officiele launch dataum .. ja het word november ... maar wanneer precies is nog niet zeker... Ik gok op 4 november in de us ... x05 + een maand
er staat wat onderaan op die xboxemea pagina's, kijk hier maar: (idee kwam van xbox-scene) Waarschijnlijke tekst ook gevonden: UP TO THE RACE THERE WILL BE 1000+ LONDON WIDE, RUNNING CLINICS, WOKE SWOT TEAM THAT TURN UP, MORNING (GYMS) LUNCH TIMES (TUBE STATIONS) EVENING (TUBE STATIONS) THEY'LL LOOK AFTER YOUR BAGS, SPLIT THE GROUP UP INTO VARYING STANDARDS, GIVE ADVICE AND THEN GO ON RUNS
ff ontopic plz! /Mod Voor zover ik zie, heb jij geen XBW Moderator tag onder je naam, gedraag je er dan asjeblieft ook niet als 1 - Volkoren