dat zeg jij? degene die uitgebreid mee praat over de launch datum? maar denk dat de gedachtes van pacboyslim best wel heel goed mogelijk kunnen zijn... vind het allemaal iig erg logisch klinken. En lijkt me eigenlijk nog wel leuk ook
fabian de geruchten zijn dat deze site de launch-datum bekent gaat maken dus daarom praat ik erover.. ( Duh! ) maar nu ff weer over Origenxbox360.com
hmm... lees je eigen berichten maar eens terug... zoiets kan ik namelijk wel in 1 berichtje zetten... dat het mogelijk gaat om de release datum maarja.. ontopic idd... ben ik het wel met je eens... weinig verder nieuws zeker? zal wel gewoon afwachten zijn tot 27 september... voorlopig houd ik het maar bij pacboyslim's idee.
Yup het enigste wt we kunnen doen is afwachten en niej alluz vol spammen dus van mij mag hier wel een slotje op.
Slotje? waarom? als er weer nieuws komt kunnen we weer anders een nieuwe topic gaan openen? en dit is mijn laatste reactie hier voorlopig... voordat ik straks commentaar krijg
Het enigste wat ze geven zijn wat aanwijzingen die ABSOLUUT niet uit te vogelen zijn... Mijn mening is dat we alleen maar kunnen wachten tot That Day... maar als je hier door wil posten mij best alleen vind ik het alleen maar zinloos.
Waarom mag hier een slotje op? Een beetje onzin Eerst loop je te spammen en dan vraagje om een slotje .. als je nix zinnigs te zeggen hebt post dan niet! Dit gaat over Origenxbox360.com een site die MS gaat gebruiken voor promotie doeleinde ... waarschijnlijk is dit een ourcolony.net waar ms nog meer geheimen van haar xbox 360 gaat prijsgeven ... een releasedatum vind ik niet bijzonder genoeg voor deze site Ms heeft een nieuwe website gestart www.origenxbox360.com met countdown klok naar 27 september 1 week voor X05 1 week na TGS Iemand een idee wat dit gaat betekenen?
Nogmaal als je nix zinnigs te zeggen hebt zeg dan niets! Dit is een puzzel spel .. net als www.ourcolony.net ... microsoft heeft weer een aantal clues gegeven om op te lossen ... Het gaat mij dus niet om wat Microsoft dan gaat laten zien, maar wat de betekennis is van deze site
Ourcolony.net is al lang afgelopen .. je komt er niet meer binnen .. dit is echt off-topic .. niet half ... <zucht>
Dat er een spel op de harde schijf staat vind ik tot nu toe ook het meest geloofwaardig. Maar niet iets alleen voor Japan, daarmee wordt de hele 360 filosofie weer teniet gedaan. Echt geweldig om sommige reacties te zien op de verschillende sites, meerdere hebben al de masterchief in het bladerdek kunnen ontdekken , en de link Rabbit---> Konijnenhol--->Alice in Wonderland mag er ook wezen. De mooiste herfst en winter van deze eeuw komt er in ieder geval aan.
Nogmaals dit gaat NIET over de Release Datum Alice in Wonderland is inderdaad 1 van de theorien ... ok denkt men dat het gaat om de Haas en de schildpad ... uiteindelijk wint de schildpad het van de haas ... als je het plaatje vergroot zie je ook verschillende details .. sommige zien aan de zijkant een controller liggen... andere zien een kat in de boom zitten ... De klok telt af naar 27 september ... deze datum ligt precies tussen TGS en de X05 in.
Gamem8ker is terug ... Hij heeft weer wat op zijn blog gepost (Gamem8ker was de spel leider van ourcolony.net) http://ourcolony.blogspot.com/2005/08/whew.html The bold tekst is een verstopte boodschap
hmm... lijkt me duidelijk... word dus weer een ARG Alleen die laatste zin: "hi" was a nice break from the "hallo" Hmm... kan ik niks mee eigenlijk...
Ourcolony.net was geen ARG ... maar een spel ... dus ik verwacht dat het weer een community based game gaat worden
hm... opzich wel hè... Hoop op een ilovebees.com verhaaltje maar kans word wel klein met de Gamem8ker erbij, vond ourcolony.net niet echt heel veel. Maar daar zal het dan waarschijnlijk wel weer op uitlopen...
Lijkt op Halo, het spel. Dus mischien nieuwe halo? Maar als dit een ARG is dan moeten ze ons toch sporen achterlaten om mee te puzzelen. Tot nu toe hebben we alleen maar die blog, waaruit ik opmaak dat dit wel halo 3 kan zijn. Een pre-loaded game lijkt mij sterk, want de dingen die op de HDD komen waren dacht ik al getest door de Britten en dan zou het wel uitgelekt zijn.... Het zou mij inderdaad leuk lijken als er een tamagochi/pokemon achtig ding op uitkomt