1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dan word je wel heel erg genaaid als je het core-systeem koopt 8).

2. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, nogal . Daarom kan ik ook niet geloven dat MS dat zou doen..

3. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    je wordt zowiezo benadeeld als je het core pack koopt want dat moet je je HDD nog extra gaan kopen !

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komop zeg, weten jullie nog steeds niet dat er geen HD DVD drive in de eerste levering 360's komt?

5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Snap ik effe niet?

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er valt ook niks te snappen. Er komt geen HD DVD drive in de 360.

7. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    hoe dat niet ????

8. FabianNL

FabianNL Guest

mensen.. dat zou echt al lang en lang bekend gemaakt zijn dan hoor, als er een HD-DVD in komt, er is nu gewoon OFFICIEEL bekent gemaakt dat je gewoon een normale 12x dual DVD speler of iets in zit... accepteer dat nou maar gewoon...

en waarom ie dan grijs is? zodat je kan zien dat je een "echte" xbox gekocht hebt, ziet er gewoon stoerder uit. Kan je trots op zijn dan, kan je mee opscheppen tegen over je vrieden, enz...

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, ik geloof ook niet in dat hele HD-DVD verhaal. Ik blijf bij hard disk pre-loaded content.. *)

Interview IGN - Microsoft Vice President Peter Moore

10. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar als d'r straks HD DVD drive's in de nieuwe lading xbox 360's komen en games ook op hd dvd uit komen kan je eigenlijks niks meer met de xbox 360 die jij de lanch heb gekocht!! Verbeter me als ik het verkeert heb.

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Geloof me nu maar, dat zou de slechste reclame zijn die je maar kan bedenken voor de xbox. Als de HD DVD er later inkomen zullen degene zonder de HD DVD er eentje krijgen of voor een minimale vergoeding lijkt me. Maar daar ga ik me helemaal niet druk om maken op dit moment :p

12. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ORIGEN = ORIental GENeration. Oftewel: Oosterse generatie.
    Dat heeft dus iets met japan te maken.

(Heb ik van xbox360news.com)

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Waar wanner is de ''nieuwe landing'' xbox 360en?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm jongens even on-topic ... Dit gaat over de website www.origenxbox360.com ... dit is neit het geruchten en feiten topic ..graag verder praten over de game niet over de details van de xbox360

Dit gaat over Origenxbox360.com een site die MS gaat gebruiken voor promotie doeleinde ... waarschijnlijk is dit een ourcolony.net waar ms nog meer geheimen van haar xbox 360 gaat prijsgeven ... een releasedatum vind ik niet bijzonder genoeg voor deze site

Ms heeft een nieuwe website gestart

www.origenxbox360.com met countdown klok naar 27 september 1 week voor X05 1 week na TGS

Iemand een idee wat dit gaat betekenen?

NB gaarne in geruchten en feiten over de details van de xbox 360 praten

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  15. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn toch bezig miss heeft het temaken dat ze aan kondigen dat er een hd-dvd drive in komt te zitten

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is lang niet zo belangrijk om daar een hele campagne voor op te starten, of iets dergelijks als dit. Keep things in perspective.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor als nog is origenxbox360.com net als ourcolony.net een spel ... we moeten het spel starten om meer info te krijgen ... het gaat in dit geval niet om wat de beloningen zijn .... dit kan makelijk in de geruchten en feiten topic ...

Net als ourcolony.net moet deze game gestart worden ... Gamem8ker heeft ons clues gegeven in zijn weblog

Op dit moment kan je hier het beste posten als je een idee hebt om de puzzel op te lossen ... dus niet speculeren naar de mogelijke aankondigingen

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op de GC is iemand gesignaleerd met dit t-shirt

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn dan de clue's waarmee we moeten puzzelen...

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, en waar moet je het antwoord invullen. Ik denk dat er niks met die site gebeurd tot het aftellen is afgelopen.

Deel Deze Pagina