zo als het er nu naar uit ziet, kan je nu idd nog niks daadwerkelijk met de site doen behalve nadenken over waar het miss heen zal gaan. Ik denk niet dat we echt moeten wachten tot het 27 september is, dan zal wel de daadwerkelijke reden achter de site bekend worden of word ie misschien nog groter. Maar al voor die tijd zal de site (denk ik) veranderen... misschien zelfs al meteen in ARG of een ourcolony.net verhaaltje of misschien beetje bij beetje... afwachten en er over nadenken is het voorlopig dus...
Met deze info was ook ourcolony.net begonnen ... waarsschijnlijk moet je op zoek gaan naar een andere site www.xbox360origen.net www.xbox360origen.com www.xbox360origen.org gaan allemaal naar dezelfde site .... we moeten dus gaan puzzelen met de info die we hebben ... Ook is de info van de weblog van gamem8ker leuk om te volgen (allemaal in-game)
de release van halo 3 is waarschijnlijk afhankelijk van de release van de ps3, ms wil de mensen laten kiezen tussen een ps3 of halo 3.
Nogmaal geruchten over de xbox 360 en de games of de resultaten van deze site posten in de geruchten thread ... Als er nog geen info is hoef je hier niet te posten
hier ik denk dat dit wel iets kan betekenen "Hang on a sec. If you use the thing the MS guy said, and use the numbers as month dates, ie: 9 = sept, and 11 = Nov. Then use A, J and E as the continents: A =America, J = Japan, E = Europe . 11=fun for A,J and E* 9=fun for J not for A or E This could be saying that 11 (or November) is when something to do with the 360 will be in all 3 places. and that in 9 (or sept), something is happening in Japan, not America or Europe. 9th month (sept), is when the countdown will end." !!!
Ik vind het helemaal niet ver gezocht.. Maar dit is toch al duidelijk? Dit werd gisteren of eergisteren al gezegd.
jeb en dat is weer niet ingame ... wat is in game alles wat je op de site kan vinden en alles wat met de site grelateerd is ...
Jongens bespreek dit in geruchten @All ... site gerelateert is alles wat je op xbox360origen.com en zijn neven sites kan vinden ... het is een spel ... en elk spel moet gestart worden
Fardo, hoe kwam je aan die site? Want volgens mij had je de link al gepost voordat het op de (grotere) gamesites stond..
Klopt ...ik ben een nerd en ik zoek graag op inet.... Ik had ook sommige puzzels van ourcolony opgelost ... maar dit is weer zo'n spel
Dit vind ik niet ver gezocht, maar het enige wat ik er aan te merken heb is dat ze die onthulling vrijwel zeker op XO5 doen...
Jeb en voor een release datumword niet zo'n spel opgezet ... en voor het spel is de uitkomst nog niet intressant... dus deze info is niet nuttig
Omdat hier niet iedereen even slim is is dit de enige juiste verklaring: Alleereerst de boom, die staat voor de jaarringen die op een boom te zien zijn en waaraan je ziet hoe oud de boom is, jaar-ringen, jaar is vanzelfsprekend en staat voor een datum, ringen is iets moeilijker maar ook te snappen. Xbox 360 gaat de nieuwe xbox heten: xbox ''360'', die 360 staat voor het aantal graden wat een cirkel heeft en nooit eindigd. Een cirkel staat gelijk aan een ring, want een ring is een cirkel. Dus we hebben nu: een datum voor de 360, ongetwijfeld de launchdatum dus. Dan hebben we nog een groen konijn, konijnen staan algemeen voor snelle voortplanting, daarom is het het logo van playboy. Tijdens de launchdatum zal de 360 zich ongetwijfeld snel ''voortplanten'' net als een konijn, en de groene kleur houd in dat het konijn betrekking op de nieuwe xbox heeft net zoals de ring van de jaarringen van een boom. 27 september wordt bekend gemaakt wanneer de 360 zal worden verkocht en volgens microsoft gaat hij verkopen als een voortplantend konijn, enorm snel dus.
Ja maar als je dus naar deze game kijkt ... zie je dat niet ... het gaat wel om details ... maar niet om fantasie .. Wat je niet op de website kan zien ... dat bestaad dan ook niet ... En als de countdown over is ... is de haas weg ... een andere clue ... Ik denk dat we voorlopig even moeten wachten