Double bogey voor eagle, een bonsaiboom heeft wegens zijn zeer trage groei geen jaarringen. Deze hint vervalt dus. Ben zelf kwaliteitscontroleur in de bloemen, dus ik weet er wel het een en ander van.
:{ Meneer de slimmerik, als je dan toch alleen de juiste verklaring hebt, waarom is ie dan niet juist? Misschien omdat jij niet even slim bent?
en wie zegt er dan ie niet juist is.......ik ga vet lachuh als het dus wel de releasedatum is, heb een beetje gekeken en blalala......ik denk ook de releasedatum als we nu eens allemaal in onzo handtekeneing zetten wat we denken dat het is en dan zullen we wel zien wie er gelijk heeft. foutje
Oud Nieuw Last week Microsoft got us all puzzled with the launch of the mysterious website, OrigenXbox360.com. Now the website has been updated, and not surprisingly the site has gone from weird to weirder. The rabbit has now moved to the other side of the tree, there seems to have started to grow apples in the tree, the shadows have changed and a black hole has appeared. Nu is er ook dit ontdekt: Nog een cryptische post: http://thx8612.blogspot.com/2005/08/long-time-ago-three-elders-were.html
Hmm, interesting... The root, origin, vraag me echt af waar op gedoeld wordt (de oorsprong van wat: Xbox? Gaming?) Door die appel moest ik trouwens aan Adam & Eva denken
Ik krijg gewoon te zien wat ik poste... Maar waarom die msn dingetjes er in doen, mischien toevoegen op msn?
Ohnee... Als dit richting MSN Messenger gaat vervloek ik Microsoft. Ik was net zo blij dat MS dat net niet aan de XBox had verbonden (tabblad in msn reken ik niet mee, ik bedoel op de xbox zelf).
die appeltjes vallen wel heel erg op trouwens, evenals het msn logotje wat eruit is... maar uhm... wat willen ze nou hemelsnaam met msn? email adressen toevoegen? apples@origenxbox360.com of iets dergelijks? En wat willen ze hier mee duidelijk maken? MSN op de 360 idd? Veel duidelijker is het er iig allemaal niet op geworden... edit: weet iemand nog het msn adres van bepaald persoon van ilovebees.com? of van gamem8ker? weet niet meer of die ook msn had?