kweet nog dat ik duke nukem zero hour voor 140 heb gekocht maar perfect dark daarintegen weer voor 170 (gulden hebben we het over) en dat is nog meer als een nieuwe xbox titel dus.. oja de demo vind ik behoooorlijk saai gare vijandjes, wel interactieve omgeving bijvoorbeeld vijanden door muren slaap en de grond in slaan (een stukje dan), maar het is mij iets teveel van het zelfde
Ik heb de demo ook sinds gisteren...en ben er zwaar verslaafd aan. Aleen wanneer komt 'ie nou? Dan hoor ik weer oktober...dan weer 5 september...dat is nog een beetje onduidelijk voor me. En weet iemand in hoeveree het RPG systeem in dit spel verwerkt is...met ervaringspunten en levels stijgen enzo. Dat zal het spel naar mijn inziens een stuk meer diepgang geven iig. Demo was al heel gaaf! Zeker als dit één van de mindere level is Alleen mis ik de 180 graden draai knop...zoiets zal met zoveel actie wel een handig kunnen zijn, omdat het er anders weleens ononverzichtelijk en lastig kan worden. Verder top! Kijk ik zeker naar uit.
Nee in europa, je hebt twee sites op sega een voor europa een voor amerika. 5 sept staat op europa. In Amerika komt ie later
Publisher: Sega of America Players: 1 Developer: From Software Platform: Xbox Release: 08/26/2003 Dit staat op de amerikaanse site!! En op de europeese 5 sept dus het is duidelijk deze week is ie verkrijgbaar yesyesyesyes me happy
brute force niet ghost recon island thunder. ontopic zelf heb ik de demo gespeelt en was zeer onder de indruk het hack-shlash werk zat zeer goed in mekaar en die grapchics
Ja das waar brute force was vorige maand, de rest wel plus ghost recon. Ik ga hem morgen zekers halen erg mooi, heeft al verschillende prijzen gewonnen . Mooiste graphics enz.
Ik heb Otogi net gekocht. Een heel erg leuk spel, al vind ik de camera wel een beetje kut, maar waarschijnlijk is dat een kwestie van wennen? Wat vinden mensen van de camera die de demo hebben gespeeld of het spel zelf ook al hebben?