1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneloes

anneloes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel, ik denk dat het in dit geval een kwestie is van of gezichtsverlies lijden of dit jaar geen winst draaien... en ik denk dat ze zich dan niet zo druk meer maken om een publieke afgang meer of minder :)

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen 24 uurs service, en als het een administratieve fout blijkt te zijn krijgen alle gedupeerden een mail waarin wordt gevraagt of ze hun bestelling willen anuleren of door laten gaan.

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Als je zoekt op artikelnummer 334559A staat daar ook die wandhouder bij. Ik heb 'm ook besteld, maar we zullen dus waarschijnlijk die wandhouder krijgen...

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Hier zit ik dus op te hopen.... dat er al een aantal stomweg in een vrachtwagen zijn gestopt..... kans ik klein, maar toch...

@ Stig: even lezen kan geen kwaad ;)

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hun inkoopprijs ligt ongeveer 400 euro lager, dus ze zullen ongeveer 300 euri verlies draaien per tv. Das nog te overzien voor een grote keten als Otto (is het groot eigenlijk, de site ziet er professoniel uit?)

Again, zoek niet naar die wandhouder maar naar de tv die ik net zei, dan krijg je een pure tv voorgeschoteld, zoals in mijn bevestigingsmail ook staat.
    Kunnen mensen er trouwens een print screen van maken, dat stel dat we moeten betalen we proof achter de hand hebben voor consumentenbond?

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Otto is, zover ik me kan herinneren, een gigantisch groot Duist concern.... dus hopen op bureaucratische misstappen ;)

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zal iedereen wel een mail krijgen met foutje dit en dat. En dan alsnog bevestiging.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    maar dat is ie niet :) want ik neem zo sessies over van andere. Kom ik op de site, ben ik ingelogd als iemand anders.

9. anneloes

anneloes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees eigenlijk dat er al zo ontzettend veel bestellingen zijn geplaatst dat ook met 300 euro verlies per tv de schade niet meer te overzien zou zijn. Het staat echt al uren zo op de site, ik begrijp er niets van dat ze dat niet allang hebben aan gepast =(

10. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    :+
    Weigeren bij de deur kan als het goed is. Het is onder Rembours of acceptgiro (laatste is meest gebruikelijk). Als ik morgen de acceptgiro krijg met de goede tekst (lcd-tv) en de prijs (99,-) maak ik het gewoon over en wacht de week levertijd gewoon af.

Ik wacht nu ook eigenlijk gewoon op een mail van Otto dat de actie toch iets TE geslaagd was :) wel goede actie van Otto btw ! :+

11. Ajacied88

Ajacied88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook besteld. maar als ik dus die wandbeugel krijg, vind ik het niet eens zo erg. Heb toevallig een nodig voor mijn Sony Bravia 32 inch LCD TV :D.

12. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen al jullie hartjes breken :):

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zit ik ook op te wachten..
    Het moment dat ze de fout gaan herkennen..

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Hulde aan der Otto _O_

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Rustig rustig wacht nu eerst maar ff of ut waar is of niet ;) of ze wel komen maar anders \o/ otto !! \o/

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duuh 8)

Ik wil nu echt ff bij Otto werken, want ze hebben een schik daaro. Athans dat denk ik :9. Waarom zouden ze stressen? Ik bedoel zij hebben de macht hiero. :x

18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Zo dit zou mooi zijn, de kans is wel heel klein maar wie weet.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ze wel zoiets hebben van fuuuuuuuuck :p als we het niet krijgen hart van nederland belle ;) dat krijgen we het zeker op TV.

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ergens ook niet, Hoop werk voor niks!
    MAar andere kant ja hun lachen er ook wel weer om.

Edit:
    Ik denk dat hier op het forum alleen al wel zo'n 75 zin besteld//

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina